Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пламен Маджаров - Ел Стъкла Сервиз


ID A

Recommended Posts

Миналата събота, дясното предно стъкло остана във вратата. Даже по звука на хриптящо стъкло реших, че и стъклото е счупено долу. Колата вече не е основна, така че проблемът не беше належащ. След кратко сърфиране и четене на отзиви, от втория път намерих Човекът Пламен Маджаров. Срам не срам след n на брой преглеждания на информацията от сайта му си позволих да го обезпокоя в неделя, нямаше посочени часове. Каза ми, че е много зает вървят със седмица напред записвания и ако може ще ми се обади късния следобед, след като се уточнихме, че съм наблизо. Е не можа, но и аз не се отказвам лесно в Понеделник го потърсих, каза ми че е на финала с една кола и ако мога да намина.

Полафихме си едно кафе време и се зае с колата. Свали цялата кора БЕЗ НИТО ЕДНА ДРАСКОТИНА (не крещя, натъртвам ?). Две от щипките останаха на вратата, но това е нормално, после направо ги замени с нови щипки. Разпроби нитовете, свали тавата. Обясни ми, точно в такива случаи с останало долу стъкло, че е достатъчно да се свали кората, моторчето е под нея и щом се свали трябва да се издърпа намотаното жило и стъклото ще може да се дигне и да се запъне по някакъв начин, за да не падне и да се строши. А да се ходи в сервиз и да запъват с едно парче дърво на цената на ремонта, не е оферта.

Разговорът премина в обсъждане на чупещите се държачи. Показана ми той какво ще сложи, усилен с допълнителни оребрявания и тефлонова( или друга?) вложка за канала. При това вложката може да се сменя само тя. И се чуди защо производителите не ползват такива, а продължават да ползват от другия вид, при положение, че знаят за какво става въпрос. Нова ролка също усилена. Разликата с оригиналната е, че имаше повече оребрявания. Нови жила, като си ги отряза и запресова краищата по размер. След това пробва механизмът на сухо и чак тогава пристъпи към монтиране обратно на тавата. Показа ми един трик за белите щипки за инсталацията, вместо да се мъча да ги свалям и чупя, може направо да се пререже внимателно примката държаща кабелния сноп и после да се замести със свинска опашка. Както и някои други трикове.  Иначе ако се свалят, задължително нови след това. След това сглоби вратата и все едно нищо не е било разглобявано.

Интересно ми стана и как функционира механизма. Има два горе долу вертикални канала, в които се движат държачите. Стъклото лежи на тях. Има централно разположена ролка (в кръглия отвор в центъра на вратата - вижда се бялото и навити жила около нея на снимката) като държачите са свързани с едно жило помежду си и по едно жило от всеки държач до ролката. Жилата обазуват Х между двата канала, като едното жило дърпа нагоре единия държач, а другото другия надолу и съответно ролката навива едното и развива другото. Общото или свързващото е вързано обратно на движението на другите жила към държачите. Късат се само те. Точно навитото жило около ролката трябва да се освободи, за да се освободи стъклото и да може да се вдигне с ръце, като се има предвид, да не се изпуска.

Единствения минус, има много работа и трябва да се чака.

 

 

 

IMG_20190722_133142.jpg

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В темата във фв има и доста недоволни, пиша го просто за да седи като информация. Всеки може дя си ппецени сам.

Аз самият съм ползвал услугите му на Голф 3 преди 10 години. В петте години след ремонта, през които карах колата, не е имало проблем с ремонтираното стъкло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.