Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskodaclub.bg

A.Penchev

Помощ при избор на Skoda Yeti. 2.0TDI 140кс vs 110кс

Recommended Posts

A.Penchev

Здравейте,

 

като един типичен автомобилен лаик се регистрирах във форума за да задавам въпроси за автомобил, който не притежавам. 

Става дума за Skoda Yeti 2.0TDI 4x4 между 2014г и 2016г

 

Въпросът ми е конкретен: Коя разновидност на мотора 2.0TDI препоръчвате? Приоритета ми е нисък разход и дълъг живот /карам 30-40к на година/. Динамиката на автомобила е на второ място. 

 

Осезаема ли е разликата в разхода на гориво между 140кс и 110кс ? 

А в ускорението ?

Евро 6 вариантите по добри ли са ?

 

Благодаря!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Двигателите са супер! Ако вземеш по-малкия, не вярвам да е трудно да се  подобри динамиката. Разбира се, за предпочитане е по-силния (може още по-динамичен да стане), но т’ва вече ти решаваш! Конкретен екземпляр като гледаш - цялостното състояние сине от значение разбира се. А ако е пълен с екстри - чудно ще е! Не мисля, че ще има разлика в разхода, а ако я има, вероятно ще е пренебрежимо малка. Все пак, и двата са 2.0. В ускорение и до ускорение - 140 определено е доста повече за предпочитане.

Аз преди време заглеждах точно Yeti 140/170 версиите, но ме отказа ужасния мини-багажник и си взех отново Октавия. Тогава карах и 110 коньова... Ами - не беше моята :) Задължително трябва да ги пробваш и двете! Аз лично, бих избрал възможно най-силия двигател!

Ако харесаш нещо - пускай линкове!

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
A.Penchev
Мonster

Аз лично не виждам някакви проблеми поне по снимките. Разбира се е добре да се прегледа на място от човек с опит. Единствено тези 110 коня ми се струват малко малко за този двигател, но предполагам това може да се оправи след покупката. По този въпрос може да се консултираш с @Pepino от темата в белия списък. В профила му при "Гараж" можеш да намериш негов номер за връзка. 

 

Що се отнася до багажника - единственият проблем, който виждам в него, е кората, която е сложена ниско, обемиста е и има стърчаща част отзад, която допълнително пречи за поставянето на повече багаж. Ако бяха сложили вместо кора една "щора" от плат,  каквато се слага в повечето комбита и каквато са сложили в Карока, тогава същият багажник щеше да изглежда съвсем различно. Аз лично, откакто ми се роди дете, кората съм я разкарал и съм сложил един плат подобен на тези "щори", с единствената идея да скрива какво има в багажника. Самоделната ми имплементация може да не е най-красивото нещо на света, но благодарение на нея съм успявал да сложа в "малкия" багажник на Йети две детски колички от този модел (пращам го единствено, за да се види, че не става дума за малка детска количка), плюс 5 пълни раници наблъскани зад детските колички. Това количество багаж не минава над облегалките за главите на седалките и все още има видимост през задното стъкло. Ако реша да жертвам цялата видимост през задното стъкло бих могъл да опъна мрежата за багаж и да напълня догоре без опасност от "преливане" на багаж при пътниците. Пълен догоре багажник е около 550 литра (без да махам резервната гума), което мисля че си е впечатляващо за кола с дължина 4,2 метра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Съгласявам се" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.