Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нито пали, нито върти


miro_nedyalkov

Recommended Posts

Здравейте, хора.
Търсих тема, която да е сходно с моя проблем, но не намерих, затова пускам. Нов съм във форума, извинете ме, ако има такава тема.

Имам Октавия 2.0 2001 с АГУ. Преди две седмици спрях да заредя и след това нямаше палене. Завърта, пали и изгасваше веднага. Та, пътна помощ.. сервиз.. От сервиза казаха, че колава давала грешака в датчика на коляновия вал, сменили го и пак не искала да запали. Оказа се, че на места имало слаби връзки, зачистили ги и колата пали, но казаха, че колата има и друг проблем, но не се навивали да се захванат.

Взех си колата и забелязах следния проблем - като загрее и покарам повечко, спирам на светофар и колата изведнъж изгасва като се рестартира всичко. И така доста пъти го направи. Забелява се някой път като изгасва стрелките на таблото да започнат да треперят. Та, днес сутринта карах, спрях пред нас и после няма палене. Изглежда всичко е наред, но като завъртя ключа и нищо. Бензинова помпа работи, пробвах дали клемите на акумулатора са добре - добре са. В София нямам почти никакви инструменти и не мога да разглобям.

Някакви предположения какво може да е? Или къде в София да намеря някой да е готин и да разбира?

Благодаря предварително :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време имах проблем с четките на стартера. Някак си имаше едно положение в което не зацепваше. Бендикса не изхвърляше и съответно - никакъв звук. Като окъся на клеймите на стартера - превърти и всичко е ток.

Ако не светва нищо по таблото - наистина виж “масата”. Възможно е да се е “скършил” кабела някъде. Буквално!  Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, cuca7 написа:

Прегледайте клемите "маса" към шосито.

+1

 

Велко, не е от стартера, защото доколкото разбрах колата е гаснела и на светофар, докато работи.

"Жуженето" на стрелките също е признак за лоша маса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Алекси Георгиев написа:

+1

 

Велко, не е от стартера, защото доколкото разбрах колата е гаснела и на светофар, докато работи.

"Жуженето" на стрелките също е признак за лоша маса.


Съгласен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 
Благодаря на всички за бързите отговори. Вчера се опитах с моите минимални познания да проверя каквото бяхте написали, но уж не открих нищо съмнително. 
 

Попитах в един сервиз до нас какво може да е и да я погледнат. Дойдоха и измериха акумулатора имаше под 10V. Подадоха ток и колата си запали и на акумулатора стана на 14 и нещо волата. Съмняваха се в алтернатора. Днес трябваше да звъннат, но цял ден нищо и току-що ги потърсих. Каза, че ми е сменил щеката на маслото, че не уплътнявала добре... Като попитах какво става с паленето кача, че вечерта откачил клемата на акумулатора, днес сутринта я закачил и колата отнова запалила. Тази вечер щял да остави акумулатора нормално, за да види да не черпи някой консуматор. Алтернатора бил добре според него. 

 

Ще ви държа в течение, макар че малко ме усъмни пича. 

 

Благодаря отново :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мултицет провери за утечка.Ако всичко е нормално, смени АБ с нова или пробвай с друга АБ.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.