Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskodaclub.bg

MPAK

Octavia vRS 2.0TSI 2015г. или 2.0TDI 2017г.

Recommended Posts

MPAK

Здравейте колеги, изправен съм пред следната дилема - харесал съм 2 конкретни автомобила и ще съм благодарен за малко повече информация за техните плюсове и минуси, за да мога да взема решение по-лесно.
Линкове към конкретните обяви:

https://www.cars.bg/offer/c3154219

 https://www.cars.bg/offer/c2893023

От бензиновата имам впечатления и съм карал такава седанова (но с ръчна скоростна кутия), доста е пъргава, достатъчно е голяма и като цяло ми допада. Имах AUDI A3 8P Sportback 2.0TFSI и 2.0TSI-я в Octavia-та ми се стори доста по пъргав, надявам се че са решили и доста от проблемите на стария 2.0TFSI. Като цяло, колата има достатъчно екстри и е с DSG кутия (което за мен е плюс), дизеловата изглежда мн. добре но нямам никакви впечатления от мотора, ръчка е, по-скъпа е но е на 40к км (за мен си е направо новичка). Според мен е плюс че е ремапната, но ме гложди дали си заслужава допълнителните средства при положение че не знам какво да очаквам от дизеловия мотор. Споделете мнението си по въпроса, благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

DSG-то перфектно работи с бензиновия мотор. Старите проблеми (от предходния бензинов двигател) ги няма! Може да я засилиш дори над 400 при желание. Колата е пълна с екстри, което изобщо не е за пренебрегване. Ако си фен на бензина - изобщо не се чуди! Разликата в горенето с дизела не е фрапиращо голяма при нормално шофиране.

Дизеловия двигател също е читав и “проблеми” има единствено с регенерациите и водната помпа (но при 150 коньовия). Слагам кавички по-горе, защото реално т’ва не е проблем, а така си е конструиран да работи двигателя. Пък и DPF-a си е консуматив и на определено време ще трябва да се чисти/сменя. Малко по-бедно оборудване има, но пък е в гаранция до 11.2022! Фейслифт с допълнителни елементи, ремап (не е зле), два чифта 18”, керамика, обслужвана през 10К... Неща, които изобщо не са за подценяване! Дали обаче 10К отгоре на цената на бензиновата с всички екстри си заслужават - т’ва вече само ти знаеш!

Хубаво е да си направиш реална сметка с +/- на двете коли, да сложиш след т’ва към тях покупните им цени и последващи експлоатационни разходи (да кажем за 3 години напред при твоя пробег) и да видиш сметката до къде ще набъбне.

А най-добре е да тестваш и двата преди да решиш! И двете са на фенове на Шкода, което е голям “+”!

Успех в избора и да се похвалиш! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MPAK

А някой знае ли на кого е бензиновата (явно е на колега от форума), защото се продава през фирма а исках да поговоря директно със собственика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Не поставяш разхода на първо място. Което за мен автоматично означава избор на бензиновия вариант. При спокойно каране бензина ще е достатъчно икономичен. Всъщност за мен лично съм се убедил, че дизела излиза евтин на колонка, скъп във времето - това е, ако ще караш поне няколко години колата и ще правиш приличен пробег. Велко над мен пише, че DPF-а е консуматив и се сменя. Вярно е. Но виж какви пари е, ще ти "изяде" цялата икономия от по-ниския разход. Така че, ако не надхвърляш грубо 15-20 000км. на година, взимай смело бензина. Толкова за разликата между двигателите.

 

Скоростна кутия. Ако не си заклет фен на ръчката, DSG + този мотор е огромно удоволстие да се кара. Аз бих заложил именно на автомата.

 

Конкретно за двата посочени автомобила.

1.Бензиновия. Бивш клубен е, виждат се стикерите и лайстните. Познавам човека, който си го купи нов от Еуратек. Колата е отлично поддържана. Но нямам идея защо я е пуснал през автокъща.

2.Дизеловия. Кой продава направен с мерак автомобил без да го е карал прилично дълго време? Не ми харесва шаренийката по него, но пък явно собственика е отделил достатъчно време и внимание на колата. Да, възможно е да му трябват пари, но... Отделно керамиката и чипа - това са неща, които и ти можеш да си направиш. Важно е колата да е читава, другото се надгражда.

 

Между точно тези два автомобила, аз бих заложил на бензиновия. Разбира се, след подробен оглед.

 

Edit:

Чух се с бившия собственик на бензиновата. Продал я е март месец в перфектно състояние. Казва, че обявените километри са реални. Това дава отговор на въпроса защо колата се продава сега през автокъща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
cuca7

И двете са екстра.

Но новото евава м...та на старото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Milen Dimitrov

Момчето с дизеловата сега кара AMG, доколто знам това е причината да я продава.

Май беше с Рево софтуер.

 

Аз лично бих взел бензина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Синята изглежда по захабена в сравнение с черната. Но бих взел нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Само за инфо - дизеловият е с ментаци на джанти екстрийм - 18" вместо 19" ;) Аз от такъв продавач бЕгам, ако ще колата да е ОК.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4е4о
Преди 9 часа, Stucata написа:

Само за инфо - дизеловият е с ментаци на джанти екстрийм - 18" вместо 19" ;) Аз от такъв продавач бЕгам, ако ще колата да е ОК.

 

Стана ми интересно на какво се дължи това заключение. Ще споделиш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Izolini
Преди 1 час, 4е4о написа:

Стана ми интересно на какво се дължи това заключение. Ще споделиш ли?

Оригиналните xtreme за Октавия 3 са 19" а за Йети 20". Няма по-малки оригинални. В описанието на колата е написано, че е с два комплекта 18"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
Преди 3 часа, 4е4о написа:

Стана ми интересно на какво се дължи това заключение. Ще споделиш ли?

@Izolini ти е споделил вече. Когато някой бодне такива реплики, направо ми се драйфа! Джанти има най-различни на пазара. За чий трябва да направиш подобна цигания да туриш скапани реплики, произведени неизвестно къде и без яснота дали изобщо покриват изисквнаията на някой измежду стнадартите JWL/VIA/TUV. Дори да имат съответната щампа, според мен реално не са сертифицирани. Иначе я е мапнал и понамазал с червеничко:D И търси 40 палки...баааахти пладнешкия обир. 

 

п.с. да си купи и на АМГ-то ментаци ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4е4о
Преди 3 часа, Izolini написа:

Оригиналните xtreme за Октавия 3 са 19" а за Йети 20". Няма по-малки оригинални. В описанието на колата е написано, че е с два комплекта 18"

 

Преди 1 час, Stucata написа:

@Izolini ти е споделил вече. Когато някой бодне такива реплики, направо ми се драйфа! Джанти има най-различни на пазара. За чий трябва да направиш подобна цигания да туриш скапани реплики, произведени неизвестно къде и без яснота дали изобщо покриват изисквнаията на някой измежду стнадартите JWL/VIA/TUV. Дори да имат съответната щампа, според мен реално не са сертифицирани. Иначе я е мапнал и понамазал с червеничко:D И търси 40 палки...баааахти пладнешкия обир. 

 

п.с. да си купи и на АМГ-то ментаци ;)

Разбрах, благодаря беше полезно.

Успех на колегата с избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Съгласявам се" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.