Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskodaclub.bg

Odhinn

1.9 TDI ALH пали трудно след престой - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Recommended Posts

Odhinn

Здравейте, колеги!

Колицата е ремапната преди няколко години (така я купих) и три години не съм имал никакви проблеми с паленето. При -15 градуса палеше без проблеми. Климатика и се скапа. Смяна на перка (втора степен не работеше) с доливане на фреон... климатика запя, но колата започна да пали трудно след престой. Завърти 3-4 пъти и запали (като една сутрин даже след петото въртене изгасна). Дозаредих акумулатора за всеки случай, но не е от него. Стартера върти като луд. Водих я на сервиз, звъннаха ми че ГНП-то ми тече и трябвало да се ревизира. "Правете я!" - казвам, че после и акумулатор и стартер да не се прецакат. Взимам я от ремонт, още на първото палене след 3 часа се зачуди и запали с едно превъртане. На следващият ден сутринта пък запали от раз, викам си "ОК" си е колицата. Вечерта, БАМ... пак от второ трето завъртане. Вчера (в неделя 14,07- 9:30 сутринта), сутринта запали с едно завъртане, а вечерта като ми потрябва пак към 19:30 - завъртя 4-5 пъти, реших че ще запали, пуснах ключа и изгасна (газ никога не подавам при палене - не е било нужно даже зимата). Като колата тръгне след това я усещам леко несигурна десетина секунди (може и да си въобразявам, все пак съм на паркинг), след това си работи без никакви проблеми. Преди тези ремонти (когато си палеше от четвърт), като ходех към София (знаете наклона по магистралата 100тина километра преди СФ), един път вървеше без проблем, а друг път никаква тяга (все едно карам натоварен бус и ме е страх да изпреварвам чак. Педала в дъно и или ускорява много бавно или оборотите си стоят и не мърдат (мисля че макс. въртящият момент и е около 2200 оборота). Какво може да е относно паленето? Центровка (защото е ремап), да връща гориво, пластмасовия клапан на горивния филтър, подгревни свещи (тези дни е доста по-хладно, а преди ревизирането на ГНП, при над 30 градуса се чудеше дали да запали като не е карана часове). Трябва ли да се сменя горивен филтър пак след ревизирането на ГНП (да не е дръпнал боклуци)? Направо не мога да си позная колата!

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki

Смени филтъра и клапанчето отгоре на тръбата за обратната нафта. С това трябва да започнеш. Свещите нямат отношение към паленето в момента. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Odhinn
Отговорено (Редактирано)

Принципно филтърът е сменян преди 2 месеца (около 600км.), но щом трябва ще го сменя пак заедно с клапана. Видях, че в сервиза са сменили оригиналните маркучи между филтъра и помпата... и като погледнах прозрачния маркуч...

1.jpg - не палена от пет часа

2.jpg - след като поработи и я изгасих (мехурчетата се връщаха обратно към най-високата точка)

3.mp4 - качеството е кофти, но се вижда как горивото си върви постоянно с въздух към помпата

 

 

1.jpg

2.jpg

Редактирано от Odhinn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Т’ва е проблема! Търси от къде влиза, щото не е малко т’ва на снимката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Odhinn
Отговорено (Редактирано)

Поправка, не било ревизирано ГНП-то. Нищо и нямало. Само са сменени маркучи. Днес сутринта запали добре и мехура беше наполовина от вчерашния размер.

 

 

Редактирано от Odhinn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mahorec

Нищо не пречи, а и е желателно от време на време да вадиш сондичката в резервоара и да я чистиш(намира се под задните седалки) почти съм убеден, че проблема е от там, събират се доста мизерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
SHOMATA

Освен казаното от колегите, огледай добре за теч помпата и маркучите за обратна нафта между дюзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Odhinn

Здравейте! Оказа се клапана на горивния филтър. Сменени и всички маркучи (с неоригинални) преди и след филтъра. Сега колицата си пали от раз :) Казаха ми, че оригиналните маркучи били много скъпи, но ще поразтърся. Много благодаря на всички ви за оказаната помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
PRR

Благодаря за споделеното решение на проблема! Това е най-ценното във форумите, а хората напоследък забравят, че като си решат проблема е добре да споделят решението и с другите! Ако се видим имаш бира от мен 🍻

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki

Оригиналните маркучи са около 200 лв. Да седи като информация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Andro73
На 21.07.2019 г. at 21:09, Odhinn написа:

Здравейте! Оказа се клапана на горивния филтър. Сменени и всички маркучи (с неоригинални) преди и след филтъра. Сега колицата си пали от раз :) Казаха ми, че оригиналните маркучи били много скъпи, но ще поразтърся. Много благодаря на всички ви за оказаната помощ!

Не ти трябват оригинални, ако са ти сложили горивни и скоби, всичко е наред. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Съгласявам се" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.