Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия 2(1Z5)


Здравко

Recommended Posts

За радиаторчето има логика на обороти да не топли ако е запушено защото на обороти дебитът на антифриза е малък, а при вдигане на оборотите става доста по голям заради по силното въртене на водната помпа. За гарнитура не разбирам дори да е избила как може да влие на парното предвид, че нямат общо, но не съм специалист и може е да влия не знам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Здравко

    50

  • edisonov

    13

  • skodafen

    5

  • The Best Forman

    3

Най-много писали в темата

С майсторите който говорих снощи ме посъветваха днеска сутринта да помириша в разширителния съд освен на антифриз дали мирише на газ или бензин това е било като признак за газове в охладителната течност.За всеки случай в петък ще ида на газ анализатор.Но ако се окаже че проблема не е в гарнитурата а в питата някой сменял ли е на Октавия 2 и дали е нужно цялото табло да се вади.Nasko_79 вентилатора работи перфектно има добра струя през въздуховодите обаче проблема е че когато е на ниски обороти двигателя или на място просто струята която излиза е студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваля се таблото при смяна ,ако не тече има вариант да се промие на  машина без да се сваля но струва към 80 лв мисля

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРеди години имах подобен проблем с ауди А6.Оказа се радиаторче на парното..30лв+100лв за работа,и всичко си дойде на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,искам само да споделя за развръзката на моя проблем. Както по-рано писах миналата седмица ходих на газ анализатор и се оказа че всичко е наред. В неделя свалих питата на парното и днеска поставих нова и засега парното е супер много добре даже. Само да споделя че вече не е нужно да се демонтира цялото табло за да се свали самата пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
На 13.01.2020 г. at 20:05, Здравко написа:

Привет на всички,искам само да споделя за развръзката на моя проблем. Както по-рано писах миналата седмица ходих на газ анализатор и се оказа че всичко е наред. В неделя свалих питата на парното и днеска поставих нова и засега парното е супер много добре даже. Само да споделя че вече не е нужно да се демонтира цялото табло за да се свали самата пита.

как се случи това.Помагаи за сваляне питата без сваляне табло.Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.02.2020 г. at 20:13, EMIL H написа:

как се случи това.Помагаи за сваляне питата без сваляне табло.Благодаря

 

Прочети и ще ти се изясни къде е  питата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това важи за Октавия 2.Внимателно се сваля кората която е до педала на газта,за целта се демонтира пепелника защото там има болт.След което сваляш внимателно въздуховоди който е за краката на водача и вече имаш видимост към радиатора.Там има една пластмаса която го придържа държи се на три винта.Внимателно ги махаш и след това е време да демонтираш питата.Внимателно махаш скобите,трябва да имаш приготвена туба или някакъв друг съд за антифриза който ще изтече и вадиш питата към краката на водача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Добър вечер на всички. Искам да попитам за мнения за летни гуми среден клас с размер 205/55/16. Някой ако е взимал нещо в последната една или две години нека сподели. Каква марка са и доволен ли е или не. Аз лично мисля за Vredestein sportrac 5,Hankook ventus prime 3 k125,Kleber Dynaxer hp4. Ако можете споделете нещо от опита си с тези марки гуми. Ако ли не предложете марка. Благодаря ви.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Здравко написа:

Искам да попитам за мнения за летни гуми среден клас с размер 205/55/16. Някой ако е взимал нещо в последната една или две години нека сподели. Каква марка са и доволен ли е или не. Аз лично мисля за Vredestein sportrac 5,Hankook ventus prime 3 k125,Kleber Dynaxer hp4. Ако можете споделете нещо от опита си с тези марки гуми. Ако ли не предложете марка. Благодаря ви.

 

 

Виж тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги някой от вас повдигал ли е задницата на Октавия 2 1.6 мпи комби. Мойта доста ляга и ми се иска малко да я повдигна но незнам какви пружини да и сложа та да стане по-висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой предлага стопове за Октавия 2 комби нека ми пише държа само да са в добро състояние.Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Колеги ако някой е имал подобен проблем нека пише. Влиза вода в краката на водача,никъде другаде,тапите на пода са здрави и не е антифриз от питата на парното. Ако някой е имал подобен проблем нека пише. Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има шибидах, най-вероятно се е запушил отводнителен канал. Най-добре да се почистят всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица се занимавах с него,дренажните тръби  работят нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги много ви моля!!!Ако някой е имал проблем с конденза от климатроника на въпросния автомобил да сподели къде се отича конденза от вътрешното тяло и възможно ли е да идва в краката на водача.Мокри ми единствено там точно където минава въздуховодо за задните седалки. Всичко друго е изправно няма течово .Само там мокри .Моля за помощ и предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако никой не ти отговори - виж в някой сервиз за климатици (за коли) - там трябва да знаят със сигурност к’во-що. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Колеги да знаете някой който предлага читави скорости за Шкода Октавия 2006г. 1.6мпи.102кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото на моята преди време смених двойния лагер и лагерите на диференциала защото имаше доста шумове. Това го съчетах със смяна на комплект съединител и масло на кутията. Всичко това на няма и 200 хил. км и сега след 50 хил.км за сега всичко е ок с кутията и съединителя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е следния. Единствено при десен завой с подаване на газта се чува виене което напоследък почва да се усилва. Сменени предни лагер главини леви вътрешни и външни карета и нищо. Виенето го има и при първа и втора скорост при подаване и рязко отпускане на гъста се чува едно щракане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.