Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия 2(1Z5)


Здравко

Recommended Posts

Привет на всички.От няколко дни съм собственик на Октавия 2 комби 1.6 MPI 102 кс.Първите ми впечатления са много добри,има няколко дреболий който ме дразнят.Първо когато не съм сложил колана нито пищи нито ми показва на таблото,когато оставя колата не ми пищи за забравени фарове и при ползване на автопилота не ми показва на таблото че е активиран.Ако може пишете от къде идва проблема.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Здравко

    50

  • edisonov

    13

  • skodafen

    5

  • Izolini

    3

Най-много писали в темата

Относно зумера на колана има няколко варианта:

- да е изваден кабела от буксата под шофьорската врата (черен накрайник) или да е спрян софтуерно.

Фаровете би трябвало да се изключват около 30 сек или колкото е настроено след спиране на двиагателя и заключване на автомобила.

Автопилът  функционира ли нормално ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При отваряне на шофьорската врата светват ли плафоните в купето? Ако не, това обяснява проблема с пищенето за фарове.

На диагностика излизат ли грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плафоните си светват и изгасват нормално просто няма звук,с автопилота пак е така работи нормално но без подсветка на таблото.Фаровете също изгасват след известно време.А когато я закачим на компютър няма абсолютно никакви грешки.Ако нещо ще помогне колата е оборудване Елеганс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можели някой да ми каже как да си регулирам халогените че десния ми свети много високо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш решетката до халогена. Става с дърпане. След това до самия халоген има дупка в която трябва да вкараш шестограм. Като се понаведеш се вижда. И с въртене се регулира надолу нагоре.

 Посоката вече не я помня но лесно ще се ориентираш. Само трябва да спреш срещу стена на по тъмно място и да изравни двата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много.Не ми работи моторчето за задната чистачка и исках да попитам можели някой да ми предложи втора употреба или евентуално ново.Моето го ревизирахме поработи малко и окончателно спря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В раздел Продавам части за Шкода има няколко обяви на колегата @z3f1r40. Провери там или направо на телефона му 0879 015092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно гумите за зимата,195/65/15 или 205/55/16 и дали да са с железни или алуминиеви джанти.Също така колата ми е с оригинална мулти медия на която има aux а няма букса в подлакътника,но има чейнджър в багажника.Дали да търся другаде букса или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този мотор 195/65/15 според мен за зимата. Железни или лети джанти,  ти си решаваш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Здравко написа:

Също така колата ми е с оригинална мулти медия на която има aux а няма букса в подлакътника,но има чейнджър в багажника.Дали да търся другаде букса или не.

 

Що нямаш букса в подлакътника просто нямаш такава в колата. Аз даже и подлакътник нямах, но си взех заедно с кабела на аукса и само включих букста в радиото и тръгна. При теб със сигурност също ще стане, но буксата на чейнджъра и тази на аукса е една и съща отзад в радиото и ако си вземеш кабел само за аукса ще трябва да се откажеш от чейнджъра или просто да се добавят пиновете от кабела на аукса към буксата на чейнджъра. Китайците продават и като устройство дигитален чейнджър с аукс което заменя чейнджъра с дискове и в него можеш да си включиш направо флашка или какво друго искаш през USB или аукс. 

Това е чейнджъра

https://www.aliexpress.com/item/32803188155.html?spm=a2g0o.cart.0.0.13ed3c00xwB6KA

 

а това само аукса

 

https://www.aliexpress.com/item/32407486694.html?spm=a2g0o.cart.0.0.13ed3c00xwB6KA

 

мисля , че ако искаш по-удобно да слушаш музика с дигиталния чейнджър ще е по доре понеже може да се управлява и от само радио, докато аукса може само от устроството(телефон, мр3 или нещо друго) да се управлява

 

П.П аз и зиме и лете карам със 195/65/15 и са ми ок като размер и още повече като цена

Редактирано от edisonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет група.Едно питане става въпрос за оригиналните калобрани за отпред и отзат.Как точно става монтажа под или над подкалника и става ли с оригиналните крепежи с който е захванат или се поръчват други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много хвърля и по прозорците дори,пък и вече съм ги поръчал ще пробвам под кората да ги сложа може да не задържат много боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Здравко написа:

Ама много хвърля и по прозорците дори,пък и вече съм ги поръчал ще пробвам под кората да ги сложа може да не задържат много боклук.

Не може да се сложат под кората. Развиват се 2-3 винта в долната част, слага се от горе и се завива отново с тях. Аз като монтирах моите на бърза ръка свалих подкалника и открих че не става. Но пък извадих значително количество боклук от кухината, та грешката беше полезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.Щом се монтират върху подкалника,единственото място където ще се задържа боклук това е  между подкалника и калобрани нали така.Невиждам защо да има проблем.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има малко застъпване върху калника от страни. Мен не ме дразни. Освен това колата е ежедневка. С нея ходя по обекти, кариери и къде ли не. Предпочитам праговете да са колкото може по-чисти, така и панталоните ми са по-чисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред като развиеш крепежите за калобрана дръпни леко подкалника и почисти, там се събират кал и листа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя днес ги монтирах и предните и задните и много ми харесват.Наистина имаше много боклук под предния подкалник.Мисля следващия път като имам възможност да се опитам да сваля кората под чистачки да видя там как е и дали няма и там листа и най-вече на самото място от където влиза въздух към климатроник а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Привет група.Днеска сутринта имах следния проблем.Ходих да чистя колата някъде около 20 мин.е седяла отворена и с ключ на таблото.След като реших да тръгна завъртях един път и не искаше да пали,втори път пак така върти но не пали.След което изкарах ключа сложих го отново и запали.Няква идея от какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.07.2019 г. at 21:11, Здравко написа:

Благодаря много.Не ми работи моторчето за задната чистачка и исках да попитам можели някой да ми предложи втора употреба или евентуално ново.Моето го ревизирахме поработи малко и окончателно спря.

Здравко, какво направи със задната чистачка?

Да ти споделя моя опит. 

Преди 20 дни купих колата и това се оказа единственото нещо, което не работеше. Много ме дразнеше и реших да извадя моторчето с механизма. Механично беше перфектен. Подадох директно ток на моторчето и то заработи идеално. Проблема се оказа студени спойки на платката. Видя се като погледнахме през доста голяма и силна лупа. Дори на тези места се беше окислило. Малко работа с поялника и сега всичко е както трябва. Погледни да не е и при теб същия елементарен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Здравко написа:

Привет група.Днеска сутринта имах следния проблем.Ходих да чистя колата някъде около 20 мин.е седяла отворена и с ключ на таблото.След като реших да тръгна завъртях един път и не искаше да пали,втори път пак така върти но не пали.След което изкарах ключа сложих го отново и запали.Няква идея от какво може да е.

Има ли допълнителен имобилайзер? Много е вероятно той да е блокирал паленето, след като е минало определено време след отключването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно чистачкат.Свалих моторчето и при майстор ел.монтьор.Смени четките с помоща на водната шкурка почисти самото място на ротора където правят контакт и сега е супер.Работи много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея за допълнителния имобилайзер.Но след това не ми направи този проблем.Грешки няма никакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.