Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още една Шкода в клуба


Recommended Posts

Благодаря.

 

74428856_2506148136088223_1348981723672608768_n.jpg.dbfb702ac56d335a283f22da771275cb.jpg

 

Това бяха предпочитаните, като дизайн и размер джанти. Разбира се, след Sirius 18", които се вграждат само на L&K. Но мн. трудно се намират. На този етап само в чужбина.... А и защо да нямам нещо различно. Или, различна "зимна" визия на колата.

Luxon ми харесва, защото са с повече спици и челно са полирани за разлика от другите модели. Мога да кажа, че са в отлично състояние. С няколко дребни забележки на две от тях, които не смятам да коригирам. Взех ги от ценител на марката от София.

Повече внимание и усилия ще отделя на оригиналните Sirius. Те определено са по-зле. Вече са свободни и не след дълго ще се заема с тях. Намерен е и сервиза, който ще свърши работа:

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са готини джантите! Определено не са масов модел и се отличават от останалите на секундата! Пък и седят много хубаво на колата. Да не видят дупка и камък, Жоре! Честито дето се вика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Велко. Рядко срещани са, да. Усещаш ги ти нещата.:)

Зимата си е рисковано с 18. Ама добре стоят, да му се не види. Ще трябва да се Фнимава.

 

Отивам да слагам зимните гуми. Сервиза развива и стяга болтовете само на ръка. С въздух не можах да видя да работят.

Момчето се опита с нормално рамо да развива.....и болтовете не мърдат. Нямат развиване! Удължи рамото с тръба от 50см. и тръгнаха. Пукане, свирене - едва се развиха. Добре, че някой не се скъса.  Ако на път ми се бе случило да сменям гума, нямаше да се справя. Душманско малоумно стягане от предната смяна.

В къщи имам масльонка и смятах да я нося там да им смажа резбите, щото бях убеден, че тези болтове масло не са виждали, откакто е кола това, но я забравих. Питам момчето - масълце, нещо да турим там, а? - Ми няма. Вчера го свършихме.

Ок. Прибрах се. Развих си един по един болтовете, смазах си ги и сега се въртят и пеят. Доволен съм.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можело е и на място, както сте били - вадиш щеката и капваш масълце. Малко е бавно, но щеше да си спестиш фитнеса вкъщи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми казвайте, че тези джанти са по-добри от Sirius.:) И да са, без онези си губи идентичността. Та, те остават за лятото.

Пепи, много ти благодаря! Новите коли с голяма лекота се привеждат във вид, защото има всичко за тях. И то ново! Голям кеф е, защото без много усилия постигаш целите си.

 

преди 28 минути, zloQQ написа:

Можело е и на място, както сте били - вадиш щеката и капваш масълце. Малко е бавно, но щеше да си спестиш фитнеса вкъщи :)

 

Велко, 20 болта, по средно 3 капвания на болт, което е минимум, /щото една капка не е достатъчна/....т.е. три пъти вкарване и вадене на щеката на болт, колко прави? /С щеката си капвам масълце само на кечето на делкото на 120ката/

Направил съм си сметката, че не беше нужно това да го правя там. Не си струваше. А и колко болтове съм развил и завил.....20бр. няма да ме съборят. Така, на спокойствие пред къщи си ги развих и смазах, както трябва. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За туй си нося разтегателен ключ във Фабията , а оригиналния не е ваден ;) и другото , което си пазя от доста години е флакон медна грес .. ако се налага да ходя на гумаджия го слагам в багажника и няма няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос - добре ли е да се слага смазка по тия болтове?

Чувал съм, че трябва да се обезмасляват при монтаж.

За демонтаж съм съгласен, че трябва нещо там да се капне..... и после да се обезмасляват съединенията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко резбово съединение, което е изложено на атм. условия е добре да бъде смазано преди монтажа. С цел лесен демонтаж, когато се наложи.

Предотвратява се корозия в резбата, която пречи или затруднява развиването и последващо скъсване на болта. Ако е външен болт с гайка е добре, обаче, ако се скъса в глух отвор е хой. Не става въпрос само за джанти. С две думи - улесняваш си работата.

Това не означава, че на всяко сваляне на джанти ще смазвам болтове. След 5г. пак или, когато ги видя, че имат нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, joro-120L написа:

Мерси, Велко. Рядко срещани са, да. Усещаш ги ти нещата.:)

Зимата си е рисковано с 18. Ама добре стоят, да му се не види. Ще трябва да се Фнимава.

 

Отивам да слагам зимните гуми. Сервиза развива и стяга болтовете само на ръка. С въздух не можах да видя да работят.

Момчето се опита с нормално рамо да развива.....и болтовете не мърдат. Нямат развиване! Удължи рамото с тръба от 50см. и тръгнаха. Пукане, свирене - едва се развиха. Добре, че някой не се скъса.  Ако на път ми се бе случило да сменям гума, нямаше да се справя. Душманско малоумно стягане от предната смяна.

В къщи имам масльонка и смятах да я нося там да им смажа резбите, щото бях убеден, че тези болтове масло не са виждали, откакто е кола това, но я забравих. Питам момчето - масълце, нещо да турим там, а? - Ми няма. Вчера го свършихме.

Ок. Прибрах се. Развих си един по един болтовете, смазах си ги и сега се въртят и пеят. Доволен съм.:)

По принцип добрите гумаджии използват динамометричен ключ, но общо взето губят повече време, а всеки бърза да вземе повече клиенти за жалост. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък с динамометричен ключ ми се вижда прекалено. От добрия гумаджия се иска просто да си регулира пистолета на нормален момент на затягане. И на ръка се придобива усет колко да се стяга една джанта.

 

Сега, няколко думи за джантите, които ще се правят. Оказа се, че не са полирани, а струговани. И Luxon са така. Аз за по-лесно им казвам "полирани".

Мината е една стружка челно на лицето и толкоз./Затова стоят леко мат, а не огледало. Погледнати отблизо и под определен ъгъл се забелязват миниатюрните канали от ножа/ След това са лакирани. Фабрично.

Така, че никакви пасти и кечета за полиране, а струг ми трябва. И не какъв да е, а да е цифрово програмен и да помни профила на джантата....и да хваща голям диаметър. Такова нещо в Пловдив не намерих. В Гугъл ми излезе сервиза в София, който го има в белия списък. На срещата в Тракиец, Боре ми даде по-подробна информация за тях, за което му благодаря.

Преди месец имах път към София и се отбих да видят джантите и да си кажат мнението. Джантите ще ги направят. Имат подходящата машина за това. /показаха ми извънземния струг за ъмнайсе хил. лв./ Също, след това ще ги лакират. Предлагат и демонтаж/монтаж. Предпочетох да им ги занеса с монтирани гуми. Остава да си избера ден, в който да им ги закарам.

Боята и спиците отстрани са без забележка. Само челно трябва да се зачистят.

 

На 12.01.2018 г. at 21:17, Боре написа:

.... Вече имат и чисто нова машина, за "ъмнайсе" хиляди лева, за възстановяване на джанти с полиран Халумин. Евала!

 

 те тая машина ми трябва!

 

74156063_2384129201715446_8964153928564342784_n.jpg.e8ca6b1916ab55003d0cb5f07036908d.jpg

 

73181903_460974251191148_5348192460658966528_n.jpg.7b37211d64d8a0a8851d337e7d94855c.jpg

 

74685181_2339205892874660_5533157868666093568_n.jpg.f78225da75329be5f4484330f5a9f379.jpg

 

75561480_2398337513828564_3522141399132667904_n.jpg.718b9a3ddd62ffadc453b77e6278a74d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Жоро! Възхищавам ти се с каква страст и педантичност се грижиш за Сюпърба. Колата изглежда страхотно, пожелавам ти да я запазиш в такъв страхотен вид и да ти доставя непрестанно удоволствие от шофирането и грижите за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Пепи.

Тази кола го заслужава. Тя трябва да изглежда добре! Това е представителна лимузина! Чешкия президент се вози в такава.:)

Много ме радва. Пипната е от всякъде. Премислена. Уникална е. Как да не се грижа за нея. Е, няма да й ставам роб, разбира се. Още малко да я приведа във вид и вече се спирам на обичайните неща за един автомобил. Почистване, обслужване и надявам се, по-малко ремонти. То май само джантите останаха. И капачките им трябва да сменя..... Да, и едно лъскане/детайлинг/ на пролет.

В интерес на истината, има критични бележки за дизайна на Супърб 2. Както от специалисти, така и от собственици.

Ама на мен си ми харесва. Не мога да обясня точно какво, но тази кола има някаква особена индивидуалност.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, Жоре, остава да “боднеш” флагчето на десния калник и отивам да гласувам за теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода не знам дали продава пилонче за флаг, но Мерцедес имат такова в каталога си. Основа + пилончето, като за основата се дупчи калника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, ID A написа:

Шкода не знам дали продава пилонче за флаг, но Мерцедес имат такова в каталога си. Основа + пилончето, като за основата се дупчи калника.

Предлагат и струва  600-700 Евро както при повечето марки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, zloQQ написа:

Значи, Жоре, остава да “боднеш” флагчето на десния калник и отивам да гласувам за теб!

 

Ще трябва да й "бодна" и един 3.6 бензин мотор. Президентската е такава. Няма как да се кандидатирам.

Лек спам в темата, докато ми ремонтират джантите и са годни за показване;) На 22.11. ги нося в сервиза.

Президентски автомобили в Чехия до момента са били всички модели на Супърб L&K - 1, 2, 2FL, 3. Или, който е бил актуалния за момента.

Хвала на таквиз патриоти, родолюбци и националисти. А и каква по-добра реклама за колата от тази. Горките бедни чехи, возят се в Шкоди.

 

https://www.idnes.cz/auto/magazin/test-skoda-superb-laurin-klement-ceskeho-prezidenta.A130328_142303_auto_testy_fdv

 

Преди 14 часа, ID A написа:

Шкода не знам дали продава пилонче за флаг, но Мерцедес имат такова в каталога си. Основа + пилончето, като за основата се дупчи калника.

 

Абе, ти луд ли си! Как ще дупча калника! Ивчо, байраци не ми трябват. Най-много някой клубен такъв.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес си взех джантите. Подготвих и нови капачки от Еуратек.

 

77423523_496859564371191_5354037241133924352_n.jpg.a4dcc6215023eaba1eb81473dccb39d8.jpg

 

преди

 

74156063_2384129201715446_8964153928564342784_n.jpg.f18209fa7ba895bae6038b11baa358e1.jpg

 

след

 

78223101_2366284853494436_300929911546183680_n.jpg.46a31ac09aaa9656799de985298dcbe9.jpg

 

77109399_2201444223483155_296020158336466944_n.jpg.c1e66a7d51fc8186f89085cf1569bca5.jpg

 

78256983_1213809002146414_5663064398688681984_n.jpg.1175bf504bfb83f4b446ba44564f40b7.jpg

 

75419114_564028687720019_5331262966593486848_n.jpg.36a8dc36e120df43135d6b27a1dabe35.jpg

 

78118434_1054760034876954_2652527851609260032_n.jpg.f2330d012625d769dcaa0f4101c81eb2.jpg

 

78825289_428182484792078_2570361601068630016_n.jpg.849bb080e73da2cefea80a912ec8dd92.jpg

 

 

Коментар за сервиза от малко по-различна гледна точка.  За качеството на работата е видно от снимките. Професионална работа. Заводска. Безкомпромисна....И сякаш, тя остава леко на заден план, защото ми направи впечатление и нещо друго. А именно, отношението към клиента.

 

   Щеше да бъде добре ходенето до София да е съчетано и с някакъв ангажимент, а не само за носене и вземане на джантите.
Така го измислих, щото на 22.11./петък/ да им ги занеса  и на 29.11./петък/ да си ги взема. Тогава имах изпращане и посрещане на Терминал 2
Уговорих се с момчетата за 22-ри. Видяхме се. Отново най-подробно ми обясниха какво ще се прави по джантите.....и ми казаха, че за
следващия петък няма да могат да станат, защото имат много поръчки. Ми ся, ко ши праим?-викам си на ум.
Вината си е изцяло моя, защото не се съобразих да се запиша предварително. Този детайл го пропуснах да ги питам. Все пак им давам цяла седмица. Де да знам, че са толкова ангажирани. Т.е. зарити с джанти за ремонт. А за тези дати знаех поне от преди месец.
Обясних им как стоят нещата/културно, без да досаждам и да бъда настоятелен, в крайна сметка, когато станат/ и тогава ми дадоха лека надежда.
"Ще се постараем да са готови, но не обещаваме. Ще гледаме да ги вмъкнем в графика. Зависи как ще тръгне работата през седмицата. В четвъртък ще се чуем. Тогава ще е ясно дали ще станат или не."
И да, в четвъртък се чухме. Даже уговорката беше аз да им се обадя, но те ме изпревариха - Към 11ч.преди обед:
- Здрасти,Утре ще идваш ли в София?
- Идвам със сигурност.
- Добре, джантите сега ги започваме. Довечера ще се разбере дали ще са готови за утре/петък/. Имам ангажимента да ти се обадя.
 И в 17ч. ми се обадиха, че ще станат. Да ходя да си ги взема. Само в петък сутринта трябвало да им сложат новите вентили и гумите. Все пак лака трябва да изсъхне.
Та, тези обяснения не ги пиша за това колко пъти съм щял да отида до София, а за сервиза, който не случайно се намира в раздел "Бял списък".
Такова отношение, търпение, учтивост и разбиране рядко се среща. Т.е. тези хора ми влезнаха в положение. Или по друг начин казано - те се съобразиха с моите прищевки от типа - "Сега го искам, веднага го искам". В четвъртък са останали след работно време, за да довършат джантите.
Просто едно голямо Благодаря! Желая им да са живи и здрави и успехи в работата.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.