Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още една Шкода в клуба


Recommended Posts

  • 2 седмици по-късно...

Днес капака бе оправен на ПДР технология. Неразличим от нов е. Перфектна работа на майстора! В Пловдив -  https://gradushka.com/

Поръчах си стелка за багажника, чанта и предни калобрани, които вече са монтирани, като преди това изкарах по две шепи пръст и листа от предните подкалници. Колата заводски е със задни калобрани и за по-завършен вид взех и предни. Освен това, не искам да ми се цапат долната половина на вратите и праговете.

 

 преди и след:

 

66620633_328336928118962_7501960788274315264_n.jpg.d80aa526b4a5c2a4508d53518d8d3275.jpg.29009781f5741ebee3f3bd3f12099b6e.jpg

 

69695356_701350220329544_6046544225909080064_n.jpg.1e074ba43f8d67bbc11e89cfd994ae7d.jpg

 

69594242_364201337821522_9097947708932489216_n.jpg.5a1eae84b4258627339c2c82459e407e.jpg

 

69498280_387032942005440_4153244353168408576_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, изпих едно кафе. Имаше време и нЕкоя бира да изпия......Оставих колата в 11ч.  и в 18ч. ми се обадиха, че е готова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @joro-120L " - Перфектен резултат. Браво на Майстора. По-тежка стелка за багажника не можа ли да намериш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Миро,

За мен не е проблем колко тежи стелката. Не е съществено и няма значение. Няма да я нося на гръб.

Вълнуват ме други по-важни неща. Като това например, че е оригинална.

Само ще ти кажа /за твое успокоение/, че е наполовина по-лека от твоята.

п.п. Качествените неща са тежки, Миро ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @joro-120L " - Е ако е на половина се ядва - на Комбито е фрапиращо тежка. От някаква много плътна гума е изработена - за разлика от изключително кекавите "OEM"-Стелки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Жоро, страхотно се грижиш за Сюпърба. А относно калта в подкалниците, това май си е болка при всички ВАГ. Калобраните няма да те спасят особено, но да кажем при сухо време и преминаване през малки локви ще пазят. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Пепи!  Калобраните повече ги слагам, щото ме кефят.;) Ама и долната част на гумата излиза извън калника.

Това го покриват. Пак ще вършат работа.

Разбрах и от къде влизат боклуците. Между края на подкалника и калника/отстрани към ръба на калника, където е веждата/ има луфт.

Може би мм. От там влиза калта. Тя затова е и сбита и с едрина на мляно кафе. Голямо ръчкане падна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, сега калобрана не покрива ли този луфт? При мен се монтира върху подкалника, излиза върху веждата и поне в долната част затваря пролуката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @joro-120L " - 90% от калта, която се задържа между калника и подкалника, влиза през отводнителните дупки в отсека под чистачките. И при "Octavia 1" и при "Superb 2" е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калобраните помагат и пазят колата да е (сравнително) чиста отстрани. Миро е абсолютно прав за “входа” :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро да се наведе и да види къде минава подкалника 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @joro-120L " - Преди около два месеца свалях корите под чистачките на "Superb"-а, за да почистя отсека. В същото време и по същата причина бях разкачил и подкалниците. Като махнах грубите замърсявания (имаше такива и на двете места), сипах Вода под чистачките, да измия и финното и видях как се стича зад подкалниците..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Miro, trudno pi6a. C edin tup laptop sum na moreto v Sozopol. Da produham DPF-a ?

Sled nqkolko dni 6te vi otgvorq.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, Миро не случайно е написал 90% от мизерията. Луфт има там, където казваш и калобрана наистина го закрива, но от там е по-малката беля. Аз на Октавията си бях с калобраните, но мизерията си беше налична. Цялата мизерия като караш в дъжд, като паркираш някъде на прашно място (то вече навсякъде е доста прашно всъщност), дори под дървета като спреш - пуснеш ли чистачките да изчистят стъклото - всичко се излива в подкалника и лека полека става мазало! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.09.2019 г. at 9:46, Izolini написа:

Жоре, сега калобрана не покрива ли този луфт? При мен се монтира върху подкалника, излиза върху веждата и поне в долната част затваря пролуката.

 

По същия начин е и при мен. Но, на горе си я има. Освен това, калобрана в горната си част закопчава на веждата на калника и допълнително увеличава луфта на подкалника. Вярно, за 1- 2см. е но достатъчно.

 

На 4.09.2019 г. at 17:07, zloQQ написа:

Калобраните помагат и пазят колата да е (сравнително) чиста отстрани.

 

И, за да бъда ясен на всички - Далеч съм от мисълта, че калобраните ще ме предпазят от този проблем. Никъде не съм го написал.

Целта е външно предпазване до колкото може и визия.

 

На 4.09.2019 г. at 22:46, tuningmania написа:

До " @joro-120L " - Преди около два месеца свалях корите под чистачките на "Superb"-а, за да почистя отсека. В същото време и по същата причина бях разкачил и подкалниците. Като махнах грубите замърсявания (имаше такива и на двете места), сипах Вода под чистачките, да измия и финното и видях как се стича зад подкалниците..

 

Миро, по никакъв начин няма да ме съгласиш с твоята теза. Това, че си почистил е чудесно, но не си наблюдателен в детайли.

Всичката кал е набита във външната половина на подкалника. Там където е фугата. И това е набито от предното колело, като постепенно се разширява навътре в подкалника. А, над тази набита кал, която заема площ във височина около педя - над нея започва една шумоизолираща пяна нагоре, която стои плътно м/у калника и подкалника и не знам до къде стига. От там не минава отводняване.

Улука при мен не беше задръстен и водата от предното стъкло се оттичаше свободно. А нейното оттичане става от вътрешната страна на подкалника, близо до свивката. Там нямах никакви боклуци. Така, че аз съм за 10% боклуци от отводняването и 90% набити от предното колело във фугата на подкалника. Опитах се писмено да обясня. Като се видим на някоя среща ще коментираме.

 

Разход Пловдив - Созопол - Пловдив - 6/100 със 140 на темпомат и нафта от Ромпетрол. Двама човека, 20кг. багаж.

Не знам дали е много или малко - просто споделям.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш , имаш 10% лъжа от производителя (ако си с оригинален размер гуми) .. инак разхода е супер за тоз параход :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сичко оригинал бе Гена! :)

Заводски размер гуми и джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, може да е със закъснение, но да те поздравя за избора. Колата изглежда отлично!

За предните калобрани се усмихнах, като прочетох. Няма начин - на старата да има, на новата - не. Със сигурност ще вършат добра работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от три години съм с предни калобрани и набиването на боклуци в подкалника продължава с пълна сила. Това е ВАГ простотия от времето на голф 3. Защо не намират ефективно решение, не ми е ясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го намерил още с първата Фабия - развиват се 4 винта , изчистава се и се измива всичко каквото се е насъбрало за сезона и така до следващата смяна на гуми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

.....развиват се 4 винта , изчиства се и се измива всичко каквото се е насъбрало за сезона и така до следващата смяна на гуми ;)

 

....и така докато започнат да превъртат винтовете. От развиване и завиване. Убеден съм, че на Супърба не бяха чистени подкалниците. За 150 000км. не е много. Така, че може и по-рядко да се почиства. Ако си миете сами колите на мивка, насочете струйката във фугата и през отвора за оттичане на предното стъкло мизериите ще изчезнат. Не съм го пробвал, само като идея. Това за хората без калобрани. За другите, като мен, вече е мисия невъзможна, защото калобрана покрива това място.

Лошото на тази кал е, че задържа влага и предизвиква корозия. Ако смятате да си карате колите не повече от 10г. от производството им, не се занимавайте с това. Или може веднъж на 5 г.

 

Преди 9 часа, m_g написа:

Жоро, може да е със закъснение, но да те поздравя за избора. Колата изглежда отлично!

За предните калобрани се усмихнах, като прочетох. Няма начин - на старата да има, на новата - не. Със сигурност ще вършат добра работа.

 

Благодаря, Момчиле! Много се радвам да чуя твое мнение.....и оценка :) Калобраните от естетична гледна точка са спорен въпрос и лично предпочитание. Там не можем да се бъркаме. Знам, че на някои хора не им харесва това, което съм направил. Има автомобили, на които наистина не им пасват. Мисля, че на Супърб 2 си му отиват.

Като дете, когато ми купуваха играчки, предимно камиончета и коли, където позволяваше конструкцията, веднага изрязвах от хартия калобрани и им ги лепях с канцеларско лепило "Рила". Та, детска болест.

 

Имам честта лично да познавам Момчил/m_g/. Той рядко пише тук и има хора, които не го познават.

Изключително технически грамотен човек, естет, перфекционист и с добър вкус.

Направил три перфектно реставрирани автомобила! До последния винт и детайл. - Варшава 223, ВАЗ 2101 и Волга М-21.

А какво прави в този клуб ли? Ами има и една 120ка, бежова, като моята, която си му е тръпка и чака ред за реставрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вече мога да покажа и джантите, които взех за зимните гуми. Намерих ги по обява в OLX.

Модела е Luxon 18". Джантите са оригинални. Чешки. Използват се за заводско вграждане на Супърб 2.

 

74209159_515806798970977_8043376252414853120_n.jpg.1f50df60e9e73ea19670161e1661974f.jpg

 

74694877_532988984154987_4986027113019604992_n.jpg.77eb50bd6a12e7b0b333db2563655115.jpg

 

74428856_2506148136088223_1348981723672608768_n.jpg.ad4685bb9a6593a35336edceb6c0e95a.jpg

 

74482914_2391996617685309_8185459195110227968_n.jpg.e5cdb9ab7dbb5c814ee94195cca2a23b.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.