Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем осветление арматурно табло


ognjano

Recommended Posts

Здравейте,

снощи изпитах какво е да караш "на сляпо", без да виждаш данни по таблото.

Не знам какво се случи, но осветлението по арматурно табло, климатроник, бутон за аварийните светлини, врътки за регулиране силата на светлината на таблото и височината на фаровете - изчезна.

Уредите на таблото работят, но осветлението изчезна.

 

Всички бушони свързани с управление на таблото са здрави.

Интериорното осветление работи, на багажника, не.

При отваряне на вратата, звукът се включва.

 

Преди два дни с ВД40 раздвижвах ключалката на петата врата, т.к. беше блокирала.

Възможно ли е това да ми създава проблем с осветлението на предния панел.

 

моделът е Октавия Комби, Елеганс, 1.9 ТДИ 110 к.с., 2001 г. с комфорт модул.

 

За съжаление в аутодата не открих схема на бравата на петата врата има ли връзка с осветлението на арматурното табло  и останалите уреди.

 

Моля за съдействие!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветлението на таблото и всички неща които изброи, би трябвало да са на отделен бушон- прегледай всички бушони един по един :)

петата врата би трябвало да има индикация на таблото, но не и да има отношение към проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих, прегледай си ключът за фаровете. При мен има един проблем с него- включвам на къси и се включва габарита за мъгла без да го издърпвам. След леко разклащане на врътката и наместване, габарита се изключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Продължавам да ровя.

С ВАГ-а ми излезе тази грешка

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

 

Проблемът обаче е, че липсва осветление и на аварийното и на климатроника.

Ще търся последователно, но т.к осветлението на таблото минава през потенциометър за регулиране на силата на светлината ми си ще и там да погледна.

Уви, не мога да намеря схема за захранването и на лампата за аварийките, мисля, че оттам ако тръгна ще е най-лесно.

можете ли да ми дадете схемата, т.к в датата намирам само за арматурното табло.

 

А схема на потенциометъра как е вързан към общата инсталация за осветлението на таблото?

 

п.с. междувременно осветлението в багажника се оправи, най-вероятно микрето е наполовина работещо.

Редактирано от ognjano
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Какво направих досега:

1. Намерих друг ключ за светлините, смених го, няма резултат.

2. Намерих друг димер, за регулиране силата на осветеност на таблото, няма резултат.

Установих, че при включване на светлините и двата димера-моя и другия-започват да напичат зверски.

3. Разкачих всички клеми на петата врата - няма резултат.

4. Разкачих клемата на аварийните светлини - няма резултат.

5. Някъде бяха писали за замасяване на комфорт-модула. Ако това е една черна пластмасова кутия намираща се под таблото, то в нея влизат два снопа от кабели на две отделни клеми, но замасяване на същата не видях да има.

 

Възможно ли е някой диод в таблото да е окъсил и заради тази причина да нямам осветление. Както по-горе написах, димера при включване на светлините напича сериозно.

 

Все пак, ако имате схема, как димера е свързан към ел.инсталацията, моля да я споделите.

Редактирано от ognjano
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам кво стана, но се оправи от само себе си, което не ме кефи, щото не съм открил проблема.

 

Това, което още направих след горния пост е там, където се затваря петата врата при гумения маншон, раздалечих някои кабели, които се бяха оголили, след това тествах, но отново нямаше резултат. 

После бях планирал, да сваля пасажерската предна седалка, т.к. нещо клопаше отдолу и разкачих от нея еърбега. Междувременно зареждах и акумулатора, т.к. беше паднал от днешните тестове и слушане на музика.

После прибрах колата в гаража, и си викам за последно да включа димера(бях го разкачил, щото много нагряваше при включени светлини), да видя кво ще стане и О, чудо, осветлението на таблото се появи.

 

Засега е това.

Утре при гумения маншон на петата врата ще изолирам кабеляците. Дано това е бил проблема.

 

Голям монолог си спретнах!

 

 

Редактирано от ognjano
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбирам защо ми наби в началото тази грешка, а после без да пипам по таблото се оправи.

8058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно грешките, виж това

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/96371-грешка-от-vag-com/

А аз лично не мога да видя връзка с окъсилите кабели и липсата на осветление по таблото и другите места ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това което намирам за тези грешки, пише да се провери окабеляване, букси и бушони....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.