Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с автоматична скоростна кутия - Skoda Octavia 2.0 TDI, 140 hp


Pozzitron

Recommended Posts

Здравейте, съфорумци!

 

Някой от вас дали се е сблъсквал със следния проблем - става дума за Octavia II, 2007, 2.0 TDI, 140 hp, 6-степенна автоматична скоростна кутия.

При превключване между втора и трета, ако давам много плавно газ, няма проблем с преминаването от втора на трета, ако обаче върна малко газта, трябва да натисна много здраво, за да мине на трета.

Говоря за обороти над 4500! Което едно ми изглежда ненормално, второ - при градско каране между светофарите няма и как да ги стигна тези обороти и тогава ме спасява типтроникът. При ръчна смяна на предавките няма никакъв проблем.

 

Ще отидем на диагностика и ще дам обратна връзка, но ми се иска да чуя дали някой от вас не е минал през нещо подобно. :)

 

Благодаря! :) 

Редактирано от Pozzitron
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен проблем.

Кога за последно е обслужвана кутията с масло и филтри. На колко Км е колата?

 

На извънградско прави ли го същия номер или само в града? 

На режим "спорт" има ли смущения? На друга предавка има ли проблем?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, stanley написа:

Странен проблем.

Кога за последно е обслужвана кутията с масло и филтри. На колко Км е колата?

 

На извънградско прави ли го същия номер или само в града? 

На режим "спорт" има ли смущения? На друга предавка има ли проблем?

 

 

 

Благодаря, Stanley. Колата тъкмо я взехме и още не е обслужена скоростната кутия, но ни посъветваха в сервиз преди смяна на маслото й, да мине диагностика.

Проблемът е се усеща най-вече при градско каране и ниските предавки, но като цяло май важи и за останалите предавки, както и за извънградско. Режим спорт не е пробван, колата е на 230 хил км.

 

Освен официален сервиз на Шкода, в София има ли други изпитани опции за диагностика на автоматични скоростни кутии за марката?

 

:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре диагностика.  На  мен ми звучи като проблем на управлението на кутията,  но по-добре в сервиз да я погледнат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направихме ремонт на ходовата част, бяха сменени доста части, включително тампони + обслужване на двигателя. Проблемът с нежеланието на автомата да качва предавките изчезна. Роботи бих казал чудесно за около минати 30-40 км след ремонта. Ще направим диагностика и обслужване на кутията все пак, защото според майстора (препоръчан тук във форума) работи по-шумно и има теч в охладителната система на автоматика. Също и има един потракващ шум, който според майстора идва от автоматика.

 

Знаете ли колко струва диагностика и смяна на масла и филтри и къде може да се направи? Благодаря предварително, както и за горните мнения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skodafen написа:

 за смяна на масло и филтър 

 

Мисля, че става недоразумение. Питах къде да сменим масло и филтри на автоматика. Сервизът, който препоръчваш, е този, който ползвахме. След него се разреши проблемът с превключването. Но Радо каза, че не работи със автомати и ни носочи към Еуратек за диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз явно съм останал с впечатление че обслужва всичко ,тогава в еура тек ще сменят масло и филтър 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, skodafen написа:

аз явно съм останал с впечатление че обслужва всичко ,тогава в еура тек ще сменят масло и филтър 

Възможно е и да обслужва, но за диагностика предполагам се изискват специални машини/компютри/софтуер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.06.2019 г. at 11:28, Pozzitron написа:

Знаете ли колко струва диагностика и смяна на масла и филтри и къде може да се направи? Благодаря предварително, както и за горните мнения!

В Трансексперт преди 3 месеца: масло, фитър и труд на DSG 6 - около 350лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложиха ни в Еуратек да сменят маховик и съединител (заради това, че издават тракащ шум и вероятно са износени 275.000 км, както и заради теч на охлаждането на атоматика; иначе кутията превключва чудесно според мен), но чак утре ще видя цената. Какво мога да очаквам? Обслужването на автоматик там сигурно е поне 400 лв. Какви алтернативи имаме? Благодаря ви за съветите да оправим нашата Бишкода капучино металик :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stanley" - С какво масло е Цената от "Трансексперт"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, tuningmania написа:

До "stanley" - С какво масло е Цената от "Трансексперт"?

OM G052182A2, Като това, което ти продаваш. Всъщност ти звънях да си купя от теб, но го беше продал предния ден и не беше свалил обявата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stanley" - Малеее, ТИ ли беше? Извинявам се :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, tuningmania написа:

До "stanley" - Малеее, ТИ ли беше? Извинявам се :(

Няма грижи. Просто исках да сложа хубаво масло, с доказан произход.

 

При мен проблема беше, че открих сериозно омасляване по кутията. На първо четене изглеждаше, че има теч от капачката на филтъра, но на полеви условия нямаше как да съм сигурен. Затова записах час за смяна на масло на кутията и отстраняване на теча. Оказа се, че капачката на филтъра е пренатегната и съответно пропуска по малко масло, което се стича по кутията и се задържа в кората под мотора. В Трансексперт смениха капачката, филтъра и маслото, измиха кутията и всичко омаслено и сега всичко е наред. Нямах проблеми с кутията преди да забележа теча, работеше си супер адекватно. Остана само едно почукване, когато връща от 3та на 2ра, което май ще се окаже от омекнал тампон под кутията. Този кръглия, от две части, в който влиза другия тампон с кокала.

 

Всъщност свалих кората под мотора за да разгледам тампоните на окачването, понеже пролетта имах едно гадно скърцане при преминаване през легнал полицай. Без да искам хванах и проблема със скоростите. Та не е лошо профилактично да се преглеждат колите, дори когато няма конкретна причина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stanley" - Разбира се, че е хубаво, Човек да си познава детайлно Автомобила и да си го оглежда редовно профилактично. Както е хубаво и всичко да се стяга с точните Nm. Лошото е, че единици ги правят двете неща :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.