Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.6 tdi 105 vs 110


grfighter

Recommended Posts

Здравейте търся октавия 3 след 2014г и не разбирам каква е разликата между 1.6 тди 105 и 1.6 тди 110 . Да разбирам че и двете с 7 DSG ск. кутия?

Харесах си две по обявите но съм скептичен понеже прочетох че дават дефекти.

Също че 2.0 дизел е по добрият вариянт но реално просто не намирам оферти да се предлагат.

Моля за съвет :)

Редактирано от grfighter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно тази обява:

https://m.mobile.bg/details/11556892018044897

 

Притесняваме че е била служебна в БГ но пък ича сервизна история от еуратек беше на преглед скоро има нужда от смяна на масла,филтри,ремаци,предни и задни накладки.

Колата дори още се води на Еуратек е лизингова .

Чесно казано харесва ми много но пък километрите са много а има и една друга на по малко километри но тази ми допада и цвета също :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има обслужване след закупуване при втора ръка! Ако искаш да си добър стопанин де. Нормално е да има неща за смяна. Километрите не са кой знае к’ва цифра - по 50К годишно. Даже бих казал, че за служебна са нищо, особено в сравнение с новия внос на служебни, дето не им се гасят двигателите.

До колкото виждам, колата е добре оборудвана. Също има пълна сервизна история, което е важно! Щото “нов внос, реални км”, в 98% пр случаите е х2-3. Пък и винаги може да се спазариш с парите в ръка. Според мен, дори под 20К ще я вземеш.

Относно кутията, при дизела е читава, но не очаквай някакви чудеса, ако предпочиташ по-спортничко шофиране. Аз нямам много опит с автомати, но колкото съм карал - при бензина е определено по-добре. Но! И там има лек - настройва се и тя, както и двигателя (малко тунинг) и колата би станала много приятна за каране в режим “S”. Естествено - струва някой лев, но т’ва вече не е по темата.

Според мен, иди, тествай, дори може да се закачи на VAG-COM и да се погледне дали има нещо, което не е споменато в обявата. И ако ти хареса - със сигурност ще стигнете до сделка. Успех, и да се похвалиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има служебни и служебни коли :) Моята служебна си е само моя служебна.  Ако и тази е била само на един служител, както е по често със по луксозните служебни коли, то нямаш грижи. 150-60  хил. са нищо. Друго е ,някой Докер ,дето се кара от кой го докопа.  Но ще трябва да си я обслужиш, ако и е дошло времето.  На мен ми изглежда много добре тази от обявата. Иди се пазари :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Карах я и ми харесва но все още ме притеснява че е била служебна. Може окачването да е зле .Ще запиша час да я проверят. Иначе си харесвам и тази която е на 115000 от първи собстевник :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11559925757112770&slink=b99t4e

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех фирмена на 98 000 км.
Нямаше никакъв проблем. Чак на 130 000 се обади ЕГР клапан, но това е нормално.
Малко късно разбрах, че е добре профилактично да се почиства на около 80 000 км.
Това е заради "добрата нафта".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.