Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Удървени" спирачки


vladkant

Recommended Posts

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vladkant

    29

  • lyubcho88

    13

  • jorojoro

    5

  • joro-120L

    4

Най-много писали в темата

Преди 8 часа, lyubcho88 написа:

Значи сервото е вързано с помпата посредством едно късо, но по-дебело маркуче.

Да, точно така е. Маркуча с това клапанче го смених с чисто нов, ама се оказа че и старият си беше Ок....

След всички мнения и препоръки които споделихте (за което съм благодарен :) ), остава да сменя тандем(вакуум) помпата, ако и тогава не се оправи отивам на срево.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не пробваш обратното? Извади маркуча за вакуума от сервото и засмучи. Ако всичко е наред трябва да остане вакуум. Ако е има пробив няма да успееш да създадеш вакуум и ще си смуче до безкрай. Поне на мен този тест ми се струва по-лесен от смяна на помпата :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PRR благодарско :) така или иначе ще имам време докато закупя помпата т ще го пробвам. Един приятел ми каза и друго, след дълъг престой на колата да измъкна маркуча от сервото, и ако засмуче въздух- значи сервото отпада като вариянт. 

Според мнения на приятели, по скоро е от помпата и то май заради щуцера който се е поразбил при мен, до колкото четох и тук във форума има хора с проблемен щуцер.

То освен помпата и сервото, друго не остана ?

П.П. преди малко гледах цените за нова вакуумна помпа като моята....нещо не ми харесва ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, vladkant написа:

П.П. преди малко гледах цените за нова вакуумна помпа като моята....нещо не ми харесва ?

Това ми беше идеята :) Не, че сервото ще е по-евтино, но поне няма да купуваш излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо да вадиш маркуча и да слушаш дали ще смукне въздух. Ако не изпуска вакуум е достатъчно просто сутрин при първо палене преди да стартираш двг да натиснеш педала на спирачката и ако потъне все едно колата работи нямаш загуба на вакуум. Аз имам и при мен сутрин преди палене е твърд, но запаля ли омеква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърд е, паля и потъва.

То друго не остана, маркучите смених. Притеснява ме щуцера, че той ще се окаже виновника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, vladkant написа:

Твърд е, паля и потъва.

То друго не остана, маркучите смених. Притеснява ме щуцера, че той ще се окаже виновника

При мен си беше щуцера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jorojoro а как го оправи? Бях го мазал с поксипол (от тукашни теми), ама нямаше разлика а и поксипола падна за седмица....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затома намазах със силикон Victor-reinz защото всичко вибрира там и трябва да има еластичност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, vladkant написа:

@jorojoro а как го оправи? Бях го мазал с поксипол (от тукашни теми), ама нямаше разлика а и поксипола падна за седмица....

Един приятел майстор ми го оправи, ама вече не си спомням дали беше с някакъв силикон или и аз купувах поксипол... но оттогава насам го нямам проблема с удървения педал на спирачките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасте, пак язе ? 

Гоуем досадник съм

Експеримент който токущо си направих, разкачих маркуча от тандем помпа, вакуум ли е, нафтова ли е- не знам ( на снимката), натискам спирачките и както обикноменно на второто е дЪрво....

на разкачен маркуч и като сложа пръст засмуква от помпата, когато издърпам щуцера навън, засмуква по силно. Другото, натискам спирачки и давам газ с помпане, педала слиза до асфалта.....

За мен лично е вакуумпомпа или там както се нарича.

Поръчах една, за цена не ме питайте щот ся ш работа без заплата до края на годината.....

Ще пиша след смяната да кажа дали ще продавам новата вакуумпомпа и ще търся серво, или че всичко е на ред със спирачките :)

20190815_202537.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен! Оказа се вакуумпомпа (нафтова помпа, тандемпомпа- не знам точното наименование ще я кача на снимка), преди малко я смених с чисто нова пиербърг (предишната беше LUK, с нея си беше колата от автокъщата) за цена от 400 лева с отстъпката. Помпата дойде с металното уплътнение от към двигателя. 

Сега педала на спирачките и самите спирачки са идеални. 

Един тест който бях правил- натискат се педала на спирачките и в същото време се подава газ на помпане, педала на спирачките слиза надолу с всяко натискане на газта. 

Бях сменял и маркуча с клапанчето но се оказа че там всичко си е Ок.

Т при мен се оказа скъпият вариянт (както обикновенно :( )

20190815_202537.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.