Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Идея за ремонт шибидах?


Dropkick murphys

Recommended Posts

Здравейте.От доста време колата подгизва при дъжд,и най-накрая разбрах че е от люка.Проблема е ,че маркуча се е разкачил с нещото което излиза до вратата(поне на шофьорската врата)и всичко влиза в купето.Не виждам откъде може да се бръкне да се нанижат.Мислих да го запечатам със силикон,но ми казаха че пак ще тече.Ще съм благодарен за някакви идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Dropkick murphys написа:

Здравейте.От доста време колата подгизва при дъжд,и най-накрая разбрах че е от люка.Проблема е ,че маркуча се е разкачил с нещото което излиза до вратата(поне на шофьорската врата)и всичко влиза в купето.Не виждам откъде може да се бръкне да се нанижат.Мислих да го запечатам със силикон,но ми казаха че пак ще тече.Ще съм благодарен за някакви идеи.

Имах същия проблем даже при рязко спиране ми плисна вода на лицето. На тавана от четирите края към колоните има дренажни  маркучи които се запушват, намери стоманена тел и ги отпуши задните излизат до бронята, а предните зад подкалниците и ще се оправи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При мен са разкачени.Опитах с жило за колело да ги отпуша,и може да съм ги прецакал.Предния е откачен със сигурност,видях го,и къде трябва да влезе виждам,но няма достъп от никъде.Забравих да пиша octavia 1.9 tdi.90hp,98г.

Редактирано от Dropkick murphys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проба - отваря се люка напълно , налива се вода с шише последователно във всеки ъгъл и се следи дали изтича водата.

За проверка свързването на дренажите с люка трябва да се свали тапицерията.

За почистване на дренажите е най-добре с тънка спирална пружина за отпушване на канали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Забравих да кажа и че са разкачени точно в края,пада се около жилото на капака.Там има само една около 4см дупка ,или отвън през маншоните на кабелите на вратата,но само мога да видя не и да направя нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не използвайте никакви жила, телове и пружини - така още повече се влошава положението.

Моя протече пред 2г. и се разминах само надуване от компресора при един гумаджия.

Щом са разкачени дренажите винаги ще тече вътре. Без сваляне на тапицерия и кори няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така, единият маркуч е спукан и при дъжд купето се пълни с вода, намазах със силикон люка и вече ням ям проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще сваля,ако не стане тогава със сликон.тавана само не виждам винтове никъде,но ще потърся

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам шибидах, но преди седмица Чарлз качи ново видео, точно по този по този проблем. Вярно за голф4 е, но уж О1 са същите:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

?

Преди 11 часа, cenarius написа:

Аз нямам шибидах, но преди седмица Чарлз качи ново видео, точно по този по този проблем. Вярно за голф4 е, но уж О1 са същите:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видеото е добро и нещата са така.

За да работиш спокойно трябва да свалиш тапицерията на тавана.

Не е сложно. Почни от сенниците и след това колонките между вратите.  Отзад декоративните пластмаси са на щипки.

Вадиш тапицерията от колата и действаш по маркучите и връзките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм,най-лошото е,че е на надки,а при мен това е проблема.Да извадя крайната,от къде и как ще мисля като почивка и време съвпаднат.Благодаря на всички помогнали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При мен 13 и 14 са разкачени,там е проблема.А те са на мн. лошо място.

Редактирано от Dropkick murphys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А най-вероятно и отзад е така ,но заради наклона всичко отива отпред.

Редактирано от Dropkick murphys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре евентуално ще опитам ако не вали..Тъкмо гледам в etka какво точно представлява,че да знам как да го извадя.Абе ще стане ,ама трябва време,и ако се прецака някоя част обикаляне по моргите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

746228872_1_261x203_skoda-vw-seat-odplyw това излиза до вратата,и няма връзка с маркуча.Мъчих го навън,не става,но може и да е пълно с пръст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен точно това се беше запушило с кал. Продух го с компресор при един гумаджия - отгоре през отворите на шибидаха и гледах през този накрайник как изхвърляше гнас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Значи предните са вече ок.Голям х...Тавана го разкачих само до плафона с управлението на люка,понеже не знам как се маха.Не успях да махна и пластинката на която сенника щраква,но ми се отвори достатъчно място.Както и предполагах тия гуми на края на маркучите бяха пълни до горе с пръст.Набутах ги навътре и с голям риск да не ги изтърва ги извадих от вътре през малката дупка.Извадих маркуча,проверих го дали не е спукан(между другото поне са сложили супер здрав маркуч)и го натиках обрато.Пуснах го обратно мако повече,докато се покаже долу през въпросната дупка,снадих ги,и пак малко със зор изкарах маншочето през отвора където си е.После снадих и горе.Задните не съм проверявал защото го дават пак обилни дъждове и трябваше да сглобявам по бързо.Там ще опитам с въздух мисля че може и да не са разкачени.

Редактирано от Dropkick murphys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото забелязах че предната част на люка стои малко по ниско от задната,и отпред е леко(може би 2мм)отворен.Това нормално ли е,или е от годините.Не зе бях заглеждал до сега .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.И на мен ми направи първоначално впечетление, но някъде прочетох , че така трябва да е.

За сенника- първо се сваля с тънка отверка капачето, после болтчето и се вади.

За отзад - свалят  се  декоративните пластмаси на колонките с коланите и декорациите отзад на тапицерията /те са на щипки/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.05.2019 г. at 13:53, Dropkick murphys написа:

Между другото забелязах че предната част на люка стои малко по ниско от задната,и отпред е леко(може би 2мм)отворен.Това нормално ли е,или е от годините.Не зе бях заглеждал до сега .

Като натиснеш и задържиш врътката навътре за няколко секунди се калибрира механизма и ако тогава не е равно се разхлабват винтовете на самото стъкло на шибедаха и се стягат в положение което ти е нужно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Andro73 написа:

Като натиснеш и задържиш врътката

При мен е ел. механизъм - няма врътка. При колегата може също да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.