Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Запалка


Цеко

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата е Фабия бензин,1.4,16V, 2006 г,запалката не ми работи а ми е ежедневно необходима.Проверих бушона , здрав е.При опит да сваля гнездото на запалката препука малка искричка, което значи че все пак идва някъв ток до нея .Всичко по гнездото изглежда нормално но все пак не работи.

Бих бил много благодарен ако ме насочите със съвети къде може да е проблема и как да се отстрани. 

Благодаря предварително на отзовалите се. 

Редактирано от Цеко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си изключил от копчето да не могат да се свалят стъклата отзад няма и ток в запалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за Октавия. За Фабия кабела е директен. Колегата да премери с мултицет какво има на двете пластни и след това да види отдолу да не е откачен проводник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ID A написа:

Това е за Октавия. За Фабия кабела е директен. Колегата да премери с мултицет какво има на двете пластни и след това да види отдолу да не е откачен проводник.

Ко? Нье! И на Октавия не е така. Поне при второто поколение.

Но третото ти изречение го подкрепям с две ръце!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво го карате да мери, като са припукали искри. Това може и да е късо. Е сега е момента да види предпазителя дали е здрав. Па после да мери.

 

Преди 5 часа, Цеко написа:

.При опит да сваля гнездото на запалката препука малка искричка, което значи че все пак идва някъв ток до нея .Всичко по гнездото изглежда нормално но все пак не работи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно ползващите запалката понякога я държат с пръст за да загрее повечко , в следствие пластините омекват и каквото и да завреш вътре не контактува.

Аз бих свалил гнездото , да го изчистя и стегна пластините и после да гледам и меря.

Може да има даже и корозия .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, The Best Forman написа:

Обикновенно ползващите запалката понякога я държат с пръст за да загрее повечко , в следствие пластините омекват и каквото и да завреш вътре не контактува.

Аз бих свалил гнездото , да го изчистя и стегна пластините и после да гледам и меря.

Може да има даже и корозия .

Или от пъхане на зарядни за телефон, също омекват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б

Преди 5 часа, joro-120L написа:

Кво го карате да мери, като са припукали искри. Това може и да е късо. Е сега е момента да види предпазителя дали е здрав. Па после да мери.

 

 

Проверих,нямаше щети :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, skodafen написа:

ако си изключил от копчето да не могат да се свалят стъклата отзад няма и ток в запалката

Задните стъкла са ръчка.Има копченза централното за да ги заключва само

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, JORDITO написа:

Или от пъхане на зарядни за телефон, също 

Колега,това ми звучи доста вероятно.

Ще сменя цялото гнездо с ново пък дано даде резултат. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друга запалка,може реотана да е прекъснал.Ако нямаш мултицет пробвай друго устройство,което се захранва с накрайник за запалка - зарядно,МР3 FM модулатор или каквото намериш,за да видиш има ли напрежение в куплунга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.