Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новата Шкода Скала - има ли лични впечатления?


Scala

Recommended Posts

На 22.04.2020 г. at 8:49, __smirnoff__ написа:

 

 

Дано не се изкажа неподготвен, не съм обръщал внимание на Скалата как е, но на други модели камерата се мие. Има дюзичка за пръскане, и като се даде лостчето да пръска на задната чистачка, мие и камерата. И аз много се дразних в началото, и един ден докато я бършех с пръст напипах дюзичката и ми светна, че си има миене. 

Огромни благодарности за това с миенето на камерата! И аз не го знаех. Работи много прилично :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 90
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mygyl

    13

  • Stucata

    12

  • wachman

    9

  • Сале

    8

Най-много писали в темата

Skoda Scala Edition S със "заводски" тунинг от ABT на 190 к.с. Много яка количка! Любима Шкода ми е! ?

https://www.motor1.com/news/487275/skoda-scala-edition-s-reveal/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Stucata написа:

Skoda Scala Edition S със "заводски" тунинг от ABT на 190 к.с. Много яка количка! Любима Шкода ми е! ?

https://www.motor1.com/news/487275/skoda-scala-edition-s-reveal/

Колеги това, дали означава, че този двигател 1.5 ТСИ може да се "ремпва" след изтичане на гаранцията и да се засили на 190 к.с?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, alvinivanov написа:

Колеги това, дали означава, че този двигател 1.5 ТСИ може да се "ремпва" след изтичане на гаранцията и да се засили на 190 к.с?

И преди да изтече може ;)Реално ABT предлагат софтуер (ABT Sportsline also offers something for the engine of the Golf. Due to the performance increase developed by our engineers, the power offered by the 1.5 liter TSI increases from 150 hp (110 kW) and 250 Nm to 190 hp (140kW) and 290 Nm) :

https://www.abt-sportsline.com/vw-tuning/golf/#62981291!2894CF

 

Revo все още разработват:

1146398585_Screenshot_20210213-1818132.thumb.png.0e0007977188e11a8bac62e8cec76d88.png

 

Racechip имат Пауър бокс:

https://www.racechip.com/shop/vw/golf-vii-2012-to-2020/1-5-tsi-1495ccm-150hp-110kw-250nm.html

 

DTUK също:

Screenshot_20201210_215809_com.android.chrome.thumb.jpg.99506f5b078d15d211366a22e7f4f3dc.jpg.9be9ca5442883408f4ef180e678333bd.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателното инфо!

Честно признавам си, че до сега смятах това за невъзможно за този бензинов двигател! Смятах, че увеличението на мощността е само при дизелите и вредно за бензиновите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, alvinivanov написа:

Благодаря за изчерпателното инфо!

Честно признавам си, че до сега смятах това за невъзможно за този бензинов двигател! Смятах, че увеличението на мощността е само при дизелите и вредно за бензиновите?

Софтуерното повишаване на мощността се прави както за бензиновите, така и за дизеловите агрегати. Относно това дали е вредно или не - добре е всеки сам да си направи съответните изводи на база информация, добита от  технически грамотни в тази сфера познати/приятели или циркулираща из форумите, като с последния източник трябва много да се внимава, защото често знайни и незнайни "тунери" пишат доста глупости по форумите. 

Това, в което съм убеден е, че Шкода Скала със 190 бензинови турбо-кончета ще литне много приятно!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, Stucata написа:

Това, в което съм убеден е, че Шкода Скала със 190 бензинови турбо-кончета ще литне много приятно!!! :)


Още като поръчвах моята бях убеден, че около 200 к.с. много ще и отиват на тая кола и ако пуснат заводски модел със 190 ще се чувствам прецакан че съм я взел със 150 :)
От друга страна пък при повече мощност ще е добре да е и със спортното окачване и 18" джанти което за прекрасните софийски улици не ме влече. Пък и от Шкода имат навика най-мощните двигатели да ги предлагат само с DSG.

Между другото този 1.5 TSI - 150 к.с. е идеален двигател за Скалата. Колата е достатъчно пъргава а в същото време при спокойно каране на извънградско няма нужда от повече от 2500 оборота дори при изпреварване на автобуси и тирове а таблото подсеща да превключваш нагоре още при 1500. От София до Бургас и обратно с един пътник и без багаж при 130 км/ч на темпомат оборотите бяха около 2900 при което двигателят почти не се чува а това доста подобрява комфорта на дълги разстояния. При това при 130 през повечето време работи на два цилиндъра. Само при изкачване и изпреварване включва и четирите.

Един много дразнещ минус:
- педалът на газта има kick-down бутон. Можеха да го махнат за ръчната кутия ама явно така е по-евтино. Чудя се дали няма начин да го застопоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Сале написа:

....
Един много дразнещ минус:
- педалът на газта има kick-down бутон. Можеха да го махнат за ръчната кутия ама явно така е по-евтино. Чудя се дали няма начин да го застопоря.

Смисъла на кикдауна е , защото има спиидлимитер .. ако го включиш и решиш да изпревариш , ще го откриеш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, The Best Forman написа:

Смисъла на кикдауна е , защото има спиидлимитер .. ако го включиш и решиш да изпревариш , ще го откриеш ;)

Няма.
Адаптивният темпомат е без ограничител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Сале написа:

Между другото този 1.5 TSI - 150 к.с. е идеален двигател за Скалата

Наясно съм с възможностите му. Приятен двигател. С @Bondo сме правили какви ли не гонки с 1.4тси (дефакто е същия) в Октавия и знам, че е пъргав. Само ще вметна, че дизелов vRS със 184к.с. (с генерация и олекотени джанти) бааавно изтегля 1.4-ката чак след 180км.ч. Имаме много клипове как 1.4тси съсипва Октавия 2.0тди (150к.с.), унижава Супърб 2.0тди (190к.с.) и т.н. и т.н.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, alvinivanov написа:

Това ще рече ли, че тунинг от още 40к.с 40 н.м. ще му се отразят добре?

Не искам да подхлъзвам в тази посока, защото съм пристрастен към тунинга :) Хайде така да го кажа - ако решиш да "действаш", сложи софтуера, който явно и самият производител няма против да се използва, този на ABT :) Ако изобщо има начин да се инсталира от дилъра, защото не зная ABT да имат официален представител у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@alvinivanov, попитай за информация, ако искаш: http://www.skidmark.bg/skoda-6

 

ОФИС:

ул. Персенк №67
1407 София, България
Tel: 0899 86 60 80
SKYPE: xetrix1
Email: sales@skidmark.bg
Лице за контакти: Радослав Александров

СЕРВИЗ:

Комплекс Картехник
бул. Черни Връх 117
гр. София

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Stucata написа:

@alvinivanov, попитай за информация, ако искаш: http://www.skidmark.bg/skoda-6

 

ОФИС:

ул. Персенк №67
1407 София, България
Tel: 0899 86 60 80
SKYPE: xetrix1
Email: sales@skidmark.bg
Лице за контакти: Радослав Александров

СЕРВИЗ:

Комплекс Картехник
бул. Черни Връх 117
гр. София

 

Сърдечно благодаря!

До края не седмицата ще ги посетя на място за подробно инфо.

Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, alvinivanov написа:

До края не седмицата ще ги посетя

Сподели после информация. Аз много харесвам Скала Монте Карло. Би била страхотна с едни безопасни 190к.с. от ABT :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.