Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Scala


Stylo

Recommended Posts

Готвят Монте Карло версия. Много яко! Ще взема да й посегна :)

2020-skoda-scala-monte-carlo.thumb.jpg.c6efba77db46c4cafa652fbabceb7644.jpg

 

https://www.motor1.com/news/368396/skoda-scala-monte-carlo-revealed/amp/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    27

  • The Best Forman

    7

  • krasy

    5

  • igeorgiev82

    5

Най-много писали в темата

преди 3 минути, The Best Forman написа:

Дано не сложат пак моторче за чистачки под капака както при Фабия 3.

Е...1.5 тси, т'ва е... Политикта не позволява скопения 2.0тси (190), щото а са го сложили, Поло ГТИ умира, както и доста Голфове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
На 2.09.2019 г. at 22:19, Stucata написа:

Готвят Монте Карло версия. Много яко! Ще взема да й посегна :)

2020-skoda-scala-monte-carlo.thumb.jpg.c6efba77db46c4cafa652fbabceb7644.jpg

 

https://www.motor1.com/news/368396/skoda-scala-monte-carlo-revealed/amp/

 

Ами, ето го Карлото от шоурума - много хубав интериор, прекрасен панорамен джам, много удобни седлаки и като цяло приятна позиция на седене. Ето интериора:

1571026740_IMG_20201029_1241152.thumb.jpg.69a065708059b6693746e803f3808093.jpg

638411776_IMG_20201029_1243192.thumb.jpg.fcd00ca94a295ce24b7207c4f162fefd.jpg199413944_IMG_20201029_1241222.thumb.jpg.d60947b877b6933b1a06ca23d81dc2ff.jpg

1785822363_IMG_20201029_1241292.thumb.jpg.1d3104d46921e9e160280d2b8116c35d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето и екстериорът - единственото леко дразнещо е типичната за Шкода дупка между гумата и калника, а и като цяло сякаш този калник е пригоден за по-голям размер гуми:

1593633236_IMG_20201029_1242012.thumb.jpg.20e3d3b1753c6473263eccf527aba5eb.jpg1622497322_IMG_20201029_1242492.thumb.jpg.f3c343694b1d80cbe2edd479c47aacb8.jpg

194891272_IMG_20201029_1244162.thumb.jpg.fc3d70d84a130af4482eccfdafefe54f.jpg

1235355368_IMG_20201029_1241512.thumb.jpg.1d301dcbd2d8528bc56ab0c07a67f39c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Красива е. И благодаря за снимките :)

Калника се лекува лесно, знаеш как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките и воланът на Скала Монте Карло са еднакви с тези на новата Октавия vRS. Малка разлка разлика има във формата на отвора на седлаката:

1605261335993.thumb.jpg.7dfc095655acc086eae20ff72f63c680.jpg

1605261473758.thumb.jpg.796b5dceb22baef85073d8d13c2fb5cd.jpg

 

@Mishelle, да, едни хубави 18" и Скалата ще заспи, но и ще започне да друса лошо. Другият вариант е да се кара с 16", но да се поръча със "спортното" окачване (-15мм), което също ще окаже до известна степен негативно влияние на возията... Иначе за визия - спортно окачване + 18" ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На 13.11.2020 г. at 11:59, Stucata написа:

 

@Mishelle, да, едни хубави 18" и Скалата ще заспи, но и ще започне да друса лошо. Другият вариант е да се кара с 16", но да се поръча със "спортното" окачване (-15мм), което също ще окаже до известна степен негативно влияние на возията... Иначе за визия - спортно окачване + 18" ?

С голямо закъснение но и с вече собствена Скала Монте Карло:
Когато я поръчах две от нещата за които най-малко се колебах да задраскам от възможните опции бяха "спортното" окачване (-15мм) и джантите 18".  От една страна в последните петнайсетина години навъртам километри основно по магистрали в чужбина - до Австрия, Италия и Гърция където на теория това биха били плюсове, но от друга страна това, че живея в София напълно обезсмисля както ниското окачване така и тънките гуми. 18" вървят с профил 45. За София това си е мазохизъм. Виж ако идеята беше да я водя няколко пъти годишно на track days по разни писти из Европата щеше да е друго, но всъщност Скалата дори и в Монте Карло нивото изобщо не предразполага към такава употреба. Нито като двигатели нито като спирачки да не говорим пък за направо скопеното задно окачване. Дори и спортните седалки са по-скоро много комфортни отколкото наистина спортни което всъщност беше и сериозен аргумент да я купя. Изобщо не се оплаквам. Просто не е някаква „бегачка“ а надписите Монте Карло са ей тъй за кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Сале, честито! Ти си прав за това, което си написал. Това е твоята истина, която се споделя от мнозинството :)

 

п.п. сигурен ли си, че 18ската е с профил 45 ? Не би следвало да е повече от 40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, Stucata написа:

@Сале, честито! Ти си прав за това, което си написал. Това е твоята истина, която се споделя от мнозинството :)

 

п.п. сигурен ли си, че 18ската е с профил 45 ? Не би следвало да е повече от 40.

Навсякъде ги дават 205/45/18 но не съм ги виждал на живо. Сравнено с 205/50/17 които идват стандартно разликата трябва да около 5мм диаметър. Ето това е 18" според конфигуратора на Шкода VEGA 7J x 18"
image.thumb.png.5f9721fdf008d6303a7968e4e65becb4.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Днес сестрата си доди на село, гледам я с нова Скала. Понеже ме знае, че съм зевзек, ми даде ключовете за завойче. Ами влязох, ударих си главата в тавана, а съм 173 см, запалих я, повъртях я из село, тоз таблет изобщо не знам за какво заема и без туй тясното пространство. Излязох от колата....и пак си ударих главата. И разбрах що и викат скала. Иначе имам ново Сандеро и е в пъти по удобно за шофьора от този кютук за 32000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, plamendor написа:

Днес сестрата си доди на село, гледам я с нова Скала. Понеже ме знае, че съм зевзек, ми даде ключовете за завойче. Ами влязох, ударих си главата в тавана, а съм 173 см, запалих я, повъртях я из село, тоз таблет изобщо не знам за какво заема и без туй тясното пространство. Излязох от колата....и пак си ударих главата. И разбрах що и викат скала. Иначе имам ново Сандеро и е в пъти по удобно за шофьора от този кютук за 32000лв.

Не съм съгласен за пространството? Карам Камик(една и съща платформа със Скала) и мога да кажа, че е супер от къ пространство! Аз и не съм супер висок-1.72 и до сега никога не съм си удрял главата, а седалката ми е на най-горна позиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.07.2021 г. at 18:01, plamendor написа:

Днес сестрата си доди на село, гледам я с нова Скала. Понеже ме знае, че съм зевзек, ми даде ключовете за завойче. Ами влязох, ударих си главата в тавана, а съм 173 см, запалих я, повъртях я из село, тоз таблет изобщо не знам за какво заема и без туй тясното пространство. Излязох от колата....и пак си ударих главата. И разбрах що и викат скала. Иначе имам ново Сандеро и е в пъти по удобно за шофьора от този кютук за 32000лв.

Колега, а провери ли, дали сестра ти /която предполагам е по-ниска и от теб/ не е вдигнала /регулирала/ седалката максимално високо ?!?

Аз съм почти 190 см и доста килца, а се събирам доста успешно /без да се удрям или главата ми да опира/ в Скала и Фабия !

Широчината не я коментирам, все пак не е Сюпърб !

Преди 5 часа, alvinivanov написа:

Не съм съгласен за пространството? Карам Камик(една и съща платформа със Скала) и мога да кажа, че е супер от къ пространство! Аз и не съм супер висок-1.72 и до сега никога не съм си удрял главата, а седалката ми е на най-горна позиция.

Е, КамЪка е доста по-висок от СкалАта, макар и на същата платформа B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам колега как влиза в тази кола, сигурно не се и навежда. Аз съм 181, жена ми си е вдигнала седалката доста нагоре и въобще не си удрям главата. Даже има място до тавана още. Когато човек влезе в една кола с нагласа, че не става за нищо, ако щеш и 200 хиляди екстри, лукс и какво ли още не да има и то за 5000лв да е чисто нова, пак ще каже "Ем чи ни стаа..." 

Редактирано от GoodLuckeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах възможност да карам Scala Ambition 1.5 TSi 110kW - много приятно автомобилче, само дето не съм фен на автоматика,а и ми е с една идея неманеврена (без да искам я сравнявам с моята талига). Чувствах се доста добре вътре (а и на влизане/излизане) въпреки скромните ми 192см. и 100+кг - седалката до долу и макс назад и даже перчема не ми опираше в тавана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.07.2021 г. at 22:37, Боре написа:

Колега, а провери ли, дали сестра ти /която предполагам е по-ниска и от теб/ не е вдигнала /регулирала/ седалката максимално високо ?!?

Аз съм почти 190 см и доста килца, а се събирам доста успешно /без да се удрям или главата ми да опира/ в Скала и Фабия !

Широчината не я коментирам, все пак не е Сюпърб !

Е, КамЪка е доста по-висок от СкалАта, макар и на същата платформа B)

Сестра ми е малко по-висока от мен, просто ми каза да се навеждам повечко. Имах навремето фелиция, не мога да си обясня защо по ми пасваше? Може би заради цената получавам нещо като рефлукс.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, plamendor написа:

Сестра ми е малко по-висока от мен, просто ми каза да се навеждам повечко.

 

Явно предпочита да седи високо може би за да си вижда цялата предница. Ходът на седалката нагоре-надолу е доста голям. Не съм го мерил но е поне 15 см. та ако си я настроиш по свой вкус няма как да си удряш главата. Аз съм 170 и я карам в най-долно положение без да ми пречи на видимостта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.