Jump to content

skoda-auto.bgskodaclub.bgskodaclub.bg

Recommended Posts

Stucata

Да, ама все някой ще се намери да каже, че Скалата е на най-новата платформа на ваг и материалите са по-хубви, че Сеатът е "пръчка' и т.н. и т.н. Да не говорим, че Голф ГТИ Перформанс (245к.с.) в момента е 58 000лв. Ама като излезе осмицата на новата платформа, ще се случи същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
silent

Аз като ползвател на Рапид бих казал че за всеки влак си има пътници...когато купувах прецених че основно ще се кара градско но ми стига и като семйна кола ...не ми се даваха 30%повече за октавия  със същото оборудване но определено не исках фабия...така че за някой ще е идеалната кола... а относно скалата добре е стига цената да е по близо до рапид отколкото до октавия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dimitar_ak

Видях, покарах и впечетленията ми са малко биещи се. От една страна много красива кола, от друга все пак това е си е гримиран Rapid. Много са му 40 бона, а от тази сума почват приличните неща за модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Аз също днес я видях. Не съм шофирал. От видяното оставам със смесени чувства. Очаквах повече от интериора. Говореше се, че почти нямало да има твърди пластмаси. Е..., не е точно така. Иначе има интересни решения - например аз се изкефих как въздуховодът се врязва във вратата. Изглежда съвременна, а не отживелица като Рапида. Все пак на мен по-ското ми харесва, но бих притежавал такава само ако е пръсната от екстри и за макс 45 000лв. Ето едно клипче, за да се добие някаква представа:

 

a la "nardo grey"...плаче си за черни 18" и дехром

IMG_20190604_173047.thumb.jpg.d38d5e81262ab5106e0649236f4d31d2.jpg

IMG_20190604_173013.thumb.jpg.1bc9c66534e92c848527471ef0fa116f.jpg

 

Багажник - добър (това е горното ниво, може да стане по-дълбок):

1049374780_IMG_20190604_0831522.thumb.jpg.98011e5b81c4b89133236ba06ffa7b4e.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tuningmania

До "Stucata" - Принципно, може би, не е проблем в самата "Кухненска Хартия" а по-скоро, че ако трябва да се смени, ще струва като, че е от скъп материал. Аз съм съгласен тавана да ми е от "Кухненска Хартия" но като го изцапам/повредя (без да искам, разбира се), да струва като Хартия. А той пак ще е над 1000 Лева..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

@tuningmania, няма грижи - купуваш една Емека и облепваш смело 😆 Таванчето е плачевно, но за 200лв. става алкантарено черно 😎 Колата е приятна за окото, но с някой лев отгоре може да стане наистина много интересна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Кой пиян дизайнер е правил задницата ... това е най-ужастния профил на кола (като изключим Фиат Муптипла)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
преди 8 минути, The Best Forman написа:

Кой пиян дизайнер е правил задницата ... това е най-ужастния профил на кола (като изключим Фиат Муптипла)

 

Тя цялата изглежда, като повърня - обла, обемна, пък с остри ръбове тук-там и звършека с гуми влезли в купето е супер странен :D Да не говорим за тия фарове съчетани с цялото тяло и решетката тип "трибуквена бъбречна криза" - уахахахахха!!! Прилича на немска овчарка - отзад без крака, отпред с изпъчени гърди, особено предната колонка... Явно е на мода да е несъразмерно, обло-ръбесто и грозно... 

 

За евтинията е съвсем ясно - навсякъде са така, а още повече почнаха да правят пластмасите по вратите по-високи, да си оставяш "химидраските" между прозореца и кората на вратата....  Да не говорим колко е трудно за чистене - знам го от опит... Гадна работа, тъжно е... :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Предницата без хрома е ОК , но тези стопове не мога да ги възприема ... колкото до гумите - всички са така с оригинални джанти .

Ммм даа ЕТ са изложили пак най-евтината възможност с тези рефлекторни фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Не бива да сме толкова крайни :)Колата не е толкова зле. Особено, ако се "понапудри". Вижте долното клипче, на което се вижда доооста натоварена с екстри Скала - включили са яките спортни седалки (не зная по родния ценоразпис къде спадат/изобщо могат ли да се поръчат), спортен отрязан волан с перфорирана кожа, "image" пакет (задния спойлер на 5тата врата, черни капци на огледалата), 18" vega aero, които добре пълнят калниците, амбиентно осветление, full led предни фарове... Ами, не е зле. Вижте и колажите с бюджетките, които са в  шоурума:

 

1. Разлика в светлините и как променя предницата:

1559673210688.thumb.jpg.fba16a99b5302a70f3694ecfc9a51457.jpg

1559673320198.thumb.jpg.e5f32b9c0bc05fad7b8cee639863ed62.jpg

 

2. 18" vs 16" - вижте как 18" пълни калника. 

1559673260574.thumb.jpg.cbe749966b02c675336226ae657f6e9c.jpg

1559673742479.thumb.jpg.c6f988ab4bae7e67cf2d0028019cea19.jpg

 

3. Спойлерчето на 5тата врата, част от пакета "image" - задницата се променя доста (в допълнение към 18ските):

1559674225066.thumb.jpg.c537c234a9d2e02e191d4a96cd95ece6.jpg

Screenshot_20190604-210851.thumb.png.18657d7f07bbdaf4c7bff3539b3e3440.png

 

4. Спортният салон е в пъти по-красив!

1559674283584.thumb.jpg.28d6bc4fb69c32c140d0ee5343ab69f4.jpg

1559674255392.thumb.jpg.b117d1ec72d2a86c48294fb253b3819c.jpg

Screenshot_20190604-210005.thumb.png.e27b92f656abec0e6bf7f88d5e1fc6e4.png

 

 

6. Обикновен vs спортен волан с перф.кожа (уви, разликата не се вижда добре от тези снимки):

1559674427582.thumb.jpg.99419006ec4c4f2f66a4be7d96f98593.jpg

 

7. Панорама vs. таван тип "тоалетна/кухненска хартия" (дори няма да слагам снимка на хартиения от шоурума):

Screenshot_20190604-205744.thumb.png.321e138744c783e5a97c3118b44220dd.png

Със щоричка:

Screenshot_20190604-212807.thumb.png.99d3f5456c12da187f276eb46c1379e6.png

 

 

Колата от клипчето е бонбон (вярно - все още пластмасов), само пари трябват ;) Слага се опционалното "адаптивно" окачване -15мм, слагам хубави афтърмаркет 18" с по-малък офсет, вадя генерацията на показ, чакам черна рамка за муцуната и нещата заспиват. Кукла ще стане! 

1559674283584.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Във всички предпремиени снимки колата е с големите джанти , черна решетка , прожекторни фарове и спорно син металик и изглежда къде , къде по-добре от постното сиво , гуми от косачка и тези оцъклени рефлектори (визията няма нищо общо).

Седалките честно казано не ми направиха толкова лошо впечатние , от колкото външния вид (при Фабия т.н. спортни седалки ми харесват в пъти повече от на Монте Карло - много тежки и натруфени ми изглеждат)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Абе само на мен ли ми прилича на Сеат тази Шкода Скала? 🙄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
Преди 6 часа, zloQQ написа:

Абе само на мен ли ми прилича на Сеат тази Шкода Скала? 🙄

Не, това е КИА. :) ...ама тя изглежда по-добре от всяка страна...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
Преди 7 часа, zloQQ написа:

Абе само на мен ли ми прилича на Сеат тази Шкода Скала? 🙄

На новия Леон прилича.

1559713387032.thumb.jpg.56fc9b47cf7b00eb20bca3b91a27d7cc.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
cuca7

Ако я видиш у бело и с бурканите отгоре,съща полицайска КИА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Както каза веднъж Сашко (maxrpm) "к'во да и гледам , сички са еднакви като блоковете в Люлин1" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Мonster

Сега хвърлих око на ценовата листа, че ми стана любопитно с тези колосални суми, които прочетох за "новия Рапид". Честно казано на мен цените ми се струват нормални, сравнявайки ги с Рапида преди 4 години, който за малко под 30 хил. се взимаше със слабия двигател и 5М скоростна кутия и идваше с едно тясно радио с монохром дисплей, на което най-много да се изрисува задния парктроник. Сега за същите пари и да кажем сходни двигател и кутия, Скалата идва с 8 инчово Болеро със Смартлинк и поне от клипчето, което видях по-горе и по-добър интериор (на Рапида подлакатникът беше една подпиралка, дето даже нямаше и отделение за вещи под нея). За още 2-3 хил. Скалата може да се вземе с последното ниво на оборудване, където вече имаш преден и заден парктроник, камерка за назад и още някакви благинки. 

 

За мен таргет групата на този модел са хора, които не искат да дават твърде много пари за нов автомобил, не се интересуват от екстри като по-мощен двигател, 4x4 и дори автоматична скоростна кутия (последното вдига цената с ~3500, което е сериозен процент от цялата сума на същия автомобил с ръчка). И не на последно място все пак искат кола с по-големи размери от Фабия. За това според мен най-продавани ще са т. нар. "бюджетни" модели, които все пак идват с някои приятни екстри в интериора. Ако тръгнат да се гледат вече вариантите с по-мощен двигател и автоматик, се съгласявам с мнението, че цените вече отиват много близо до Октавията (особено със сегашните отстъпки при Октавия) и покупката на Скала според мен се обезсмисля.

 

И все пак цените на нов модел винаги в началото са малко по-високи. Около година по-късно обикновено почват да пускат някакви отстъпки, които в случая на Скала едва ли ще са с повече от 2-3 хил. надолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

@monster, до голяма степен си прав. Има неща, с които трябва да се примирим. Едно от тях е непрестанното поскъпване на новите модели. И още нещо е от значение - Скала се пръкна първа на тази платформа и сега цената й е висока спрямо outgoing моделите. И последно - все още за Скала няма "междинните" или промо нива на оборудване, където се получават доста сполучливи оферти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
angel40
На 9.06.2019 г. at 7:28, Мonster написа:

Сега хвърлих око на ценовата листа, че ми стана любопитно с тези колосални суми, които прочетох за "новия Рапид". Честно казано на мен цените ми се струват нормални, сравнявайки ги с Рапида преди 4 години, който за малко под 30 хил. се взимаше със слабия двигател и 5М скоростна кутия и идваше с едно тясно радио с монохром дисплей, на което най-много да се изрисува задния парктроник. Сега за същите пари и да кажем сходни двигател и кутия, Скалата идва с 8 инчово Болеро със Смартлинк и поне от клипчето, което видях по-горе и по-добър интериор (на Рапида подлакатникът беше една подпиралка, дето даже нямаше и отделение за вещи под нея). За още 2-3 хил. Скалата може да се вземе с последното ниво на оборудване, където вече имаш преден и заден парктроник, камерка за назад и още някакви благинки. 

 

За мен таргет групата на този модел са хора, които не искат да дават твърде много пари за нов автомобил, не се интересуват от екстри като по-мощен двигател, 4x4 и дори автоматична скоростна кутия (последното вдига цената с ~3500, което е сериозен процент от цялата сума на същия автомобил с ръчка). И не на последно място все пак искат кола с по-големи размери от Фабия. За това според мен най-продавани ще са т. нар. "бюджетни" модели, които все пак идват с някои приятни екстри в интериора. Ако тръгнат да се гледат вече вариантите с по-мощен двигател и автоматик, се съгласявам с мнението, че цените вече отиват много близо до Октавията (особено със сегашните отстъпки при Октавия) и покупката на Скала според мен се обезсмисля.

 

И все пак цените на нов модел винаги в началото са малко по-високи. Около година по-късно обикновено почват да пускат някакви отстъпки, които в случая на Скала едва ли ще са с повече от 2-3 хил. надолу.

Всъщност Рапид беше доста по-евтин. Октомври 2013г. поръчахме нашият Рапид от щанда на ЕТ на Международния технически панаир в Пловдив, тогава имаше добри отстъпки. Взехме най-високото ниво на оборудване, едишън май беше. Единственото, което нямаме е навигацията, подгряване на седалки и старт-стоп. Поръчахме допълнително заден подлакътник и трети подглавник. Двигателят е 1, 2 TSI с газовата уредба от БРЦ. Цената беше 28 000 (+/- 500лв),но със сигурност под 29к. Сега за прилично оборудование трябват поне 40к, и то с 3 - цилиндров двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
Преди 16 часа, angel40 написа:

Сега за прилично оборудование трябват поне 40к, и то с 3 - цилиндров двигател.

За 40к се купува 1.5tsi (4 цилиндъра), със 7 DSG.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
igeorgiev82
Преди 12 часа, Stucata написа:

За 40к се купува 1.5tsi (4 цилиндъра), със 7 DSG.

 Октавия😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
преди 2 минути, igeorgiev82 написа:

 Октавия😉

С 4 очи?! За 4000 лева, ако я дадат нова, става 😆

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
igeorgiev82

Аре беги бре,кво кат са 4.По-добре от тоя напудрен Рапид.Същата фашкия в друга опаковка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
На 17.06.2019 г. at 19:55, igeorgiev82 написа:

Аре беги бре,кво кат са 4.По-добре от тоя напудрен Рапид.Същата фашкия в друга опаковка.

Мноу ги разбираш ... :D

tumblr_mn8n37kvoe1srkbtqo1_500.gif.8ca6ca0faa2331644fc051042c2d6de6.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

опа, макло шава стиропорецът 😆

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Съгласявам се" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.