Jump to content

skoda-auto.bgskodaclub.bgskodaclub.bg

Recommended Posts

Stylo

Здравейте колеги! Имам Шкода Фабия 2 1.4 газ/бензин и съм един щастлив собственик, обаче се налага поради нуждите, да се потърси и една по-голяма кола, предвид представянето на - Scoda Scala се интересувам от - 

 

1.5 TSI -DSG - или поне за сега няма да се предлага с 6 степенна ръчна кутия.  Може ли някой да даде мнение за:

 

-1.5TSI – до колкото съм наясно, нямат проблеми с нагара и са относително надеждни -някой има ли обаче наблюдения? 

- DSG - знам че тук нещата не са положителни но като за нова кола от 2019 би трябвало да са поне малко по-надеждни? 

 

Иначе - не виждам тема във форума за Скаличката, все пак нов голф си имаме 🤗

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
igeorgiev82

СкАлата по ценова листа е близка до Октавия.Щом искаш по голяма кола,насочи се към Октавия.Аз лично не виждам смисъл от тая СкАла.Ще се сгромоляса като Рапида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

@igeorgiev82tumblr_mn8n37kvoe1srkbtqo1_500.gif.16d77491764b67fc0a1da6a523c06dc1.gif

 

Много ги разбираш, Ивчо 😁

Идеална е скалата (не като цена). Който обича хечбек, най-накрая нещо сносно от Шкода, пък било то близко по цена с Октавия. Аз например съм фен на хечбека и при наличието на Скала никога не бих взел Октавия, хеле па четириокото недоразумение :D А новата О4 нали никой не се надява да е на цената на О3? ;)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
igeorgiev82
Преди 18 часа, Stucata написа:

Аз например съм фен на хечбека и при наличието на Скала никога не бих взел Октавия, хеле па четириокото недоразумение

Тоа па,що не си седя тогаз със онуй,къде Винету го е дялал вътре с брадвата(ЛеонЯ🤣)ами взе по голяма кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

@igeorgiev82, детето беше на път, Ивчо ;) В Леоня не можехме да се поберем. Не като пространство в купето, а като багажник. Скала е прекрасен хеч :) Чакам го за тест драйв, а след това чакам и VRS версия :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
krasy

На 1 Юни ще е официалното представяне в БГ. Има вече  покани за събитието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
На 25.04.2019 г. at 20:58, krasy написа:

На 1 Юни ще е официалното представяне в БГ. Има вече  покани за събитието

На 01.06 ще е пълен т@ш@к. Във времето съм стигнал до извод, че подобни премиери и тест-драйвът, който се провежда в същия ден е пълна пародия. Лично аз ще посетя шоурума за тест драйв малко по-натам, на спокойствие. Искам да видя потенциала на това купе. Ще направя сравнение със същата моторизация (по възможност) Октавия. Подозирам, че Скалата ще има мегдан за vrs модификация, но едва след като изкарат Октавия 4. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
krasy
Отговорено (Редактирано)

Представянето на Scala ще е на по-особено място и ще бъде организирано по нов начин.

Поканени са определени клиенти на ЕТ

Редактирано от krasy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

@krasy, кои са тези, за които говориш? За "определените" питам 😄 Точно Шкода, и точно за Скалата да се прави подбор на клиенти (ако изобщо са клиенти), които да присъстват на премиера, не го разбирам. Но всеки си има виждания по въпроса, разбира се. Да беше Ролс Ройс, иди-доди. За Ролс нашите крачка понамирисват стабилно :D Дано "по-особеното място" (само да не се окаже в кв.Дружба ;))

 и "определените" клиенти оправдаят очакванията на ЕТ. Впрочем, какви пък очаквания...?! Марката Шкода се продава сама, независимо от ЕТ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
DGSTN

Хубава е скалата, новия камък също, само не мога да разбера на кого му е хрумнала "гениалната" идея отзад да няма емблема, а този ужасен надпис като на някоя китайска марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
krasy

на  228км от София, на 01.06.2019г -Вход с  Покани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
igeorgiev82

Баси,тея ЕТ все едно,верно ще представят Ролс-Ройс😂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
Преди 3 часа, krasy написа:

Вход с  Покани.

giphy.gif.b2601d1a450389f94758e554de3dffc7.gif

 

Ни моа, ша са побъркам 🤣 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Pijomir
Отговорено (Редактирано)

Ако ще е хотхеч, бих взел купра... Което и вероятно ще направя, като порасне малкия... :D

 

И аз съм на мнението на Георгиев - Скалата ми е малко безсмислена, същото е като с рапида... 

 

Ама крайно ще се изкажа, като видя VRS модификацията. 

Редактирано от Pijomir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
Преди 3 часа, Pijomir написа:

Ако ще е хотхеч, бих взел купра... Което и вероятно ще направя, като порасне малкия... :D

Не съм останал с впечатлението, че те влекат този тип автомобили и като цяло скоростта, но ако е така, правилно си се насочил - Купрата е на най-добрата цена за 4х4, с 300 коня. Скала ВРС е по-вероятно да няма, но дори да има, не вярвам да бъде под 46-48х.лв. 

За едно обаче бъркаш - не е същата като Рапида.

Друг недоволства за буквите отзад. Прав е. Грозни са. Няма кола, която да изглежда по-красива с тъпите налепени пластмасови буквички и табелчици отзад. И АМГ да е, и М пауър да е, всичко да пада за около 30-40 минути работа. Скала със свалени букви ще ви хареса много повече. Моите буквички "APR" седят нарочно ;), но не за да красят. Без тях е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Pijomir
преди 26 минути, Stucata написа:

Не съм останал с впечатлението, че те влекат този тип автомобили и като цяло скоростта, но ако е така, правилно си се насочил

Не ме влече да се състезавам, инак си се кефя да раздавам газ, но не и с Октавията - не за друго, но основно я карам в градски условия, а извън града винаги съм с малкия и 130 рядко вдигам по магистралата. А и за мен, това си е семейната ми кола - предназначението и е друго. Затова и писах, че бих си взел след като малкият порастне. Въпрос на принципи.

 

Относно Скалата, за мен, както и Рапид, позиционирането му не е в ред и не мисля, че ще издържи дълго. Нека да поживеем, пък ще видим. Лошото е, че покрай нея стана ясно накъде духа вятъра с цената на О4...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
krasy

В ЕураТек- Надежда  може да разгледате на живо новата Skoda Scala  :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
krasy

ПРЕМИЕРЕН ТЕСТ ДРАЙВ НА ŠKODA SCALA

 

31 май и 1 ви юни, от 10:00 до 16:00 ч.

ŠKODA ЦЕНТЪР ДРУЖБА

бул. Цветан Лазаров 93

/в близост до Метростанция Дружба и магазин Кауфланд/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
На 27.05.2019 г. at 13:01, krasy написа:

ПРЕМИЕРЕН ТЕСТ ДРАЙВ НА ŠKODA SCALA

 

31 май и 1 ви юни, от 10:00 до 16:00 ч.

ŠKODA ЦЕНТЪР ДРУЖБА

бул. Цветан Лазаров 93

/в близост до Метростанция Дружба и магазин Кауфланд/

Мисля да се възползвам. Дали има някаква информация какви моторизации ще има на разположение? 1.5тси, с дсг, евентуално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

...п.п.: ниво "стайл", натоварен хубаво с екстри (почти всичко) излиза 56 000лв 😅. Тук влиза цената за стайл 40770лв +

1. черен таван

2. адапт. спортно окачване

3. фул лед отпред

4. подлакътнил

5. подгрев волан

6. полукожа с подгрев

7. 18" джанти

8. вирт. кокпит

9. адапт. темпомат

10. image пакет (спойлер, огледала)

11. амбиентно

12. амундсен

13. ел. багажник

14. подгрев челно стъкло

15. панорама

16. стоманено сив цвят

 

Ако се махнат 18", подгрев на волан, вирт.кокпит, адаптивен темпомат, амбиентно и ел багажник, цената става 51 000лв. Б@@@х тая Скала... Бая преговори трябва да се проведат за по-хубава цена :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

От всички тез единствената екстра , която може би ми липсва зимата е подгрева на челното стъкло .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
преди 2 минути, The Best Forman написа:

От всички тез единствената екстра , която може би ми липсва зимата е подгрева на челното стъкло .

Аз също нямам нуждата от всичко описано. Но всичко очисано допринася съвременният автомобил да бъде...съвременен. Като ги махнеш тия "излишни екстри", си става БМВ Е36 😆 На мен пък кола като цяло не ми трябва особено...ама пусто хоби ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Ми да , то вече колите не предлагат някакви революционни иновации (явно са стигнали максимума на техниката) , а се различават по броя иконки на телевизора ;)

 

П.П. Защо точно Е36 , можеше да кажеш Голф 2 или Кадет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata
Преди 7 часа, The Best Forman написа:

П.П. Защо точно Е36 , можеше да кажеш Голф 2 или Кадет :)

Няма причина :) Не споменах модела с лошо. Между другото в семейството е имало Е36 от 1994г. и позицията на седене ма шофьора в него е по-добра от на която и да е нова Шкода - безценна екстра! Заменям много от изброените по-горе екстри срещу добра шофьорска позиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
DGSTN
На 29.05.2019 г. at 15:25, Stucata написа:

...п.п.: ниво "стайл", натоварен хубаво с екстри (почти всичко) излиза 56 000лв 😅. Тук влиза цената за стайл 40770лв +

1. черен таван

2. адапт. спортно окачване

3. фул лед отпред

4. подлакътнил

5. подгрев волан

6. полукожа с подгрев

7. 18" джанти

8. вирт. кокпит

9. адапт. темпомат

10. image пакет (спойлер, огледала)

11. амбиентно

12. амундсен

13. ел. багажник

14. подгрев челно стъкло

15. панорама

16. стоманено сив цвят

 

Ако се махнат 18", подгрев на волан, вирт.кокпит, адаптивен темпомат, амбиентно и ел багажник, цената става 51 000лв. Б@@@х тая Скала... Бая преговори трябва да се проведат за по-хубава цена :)

 

 

Цената е брутална. Леон фр 2.0тси дсг с горе-долу същите екстри като конфигурация излиза 44 000лв., а с добавено всичко, което се предлага беше към 50-51 000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Съгласявам се" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.