Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бмв тръпки 2019


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте , банда! Днес с приятел решихме да се почерпим в градинката, затова че другата седмица съм отпуска. Случайно видях BMW 320 TD Е39 с теглич учебна кола, реших да звънна на човека , викам му така и така имам книжка и талон , искам само да ти карам BMW -то . Колко пари? Човека вика - ще направим няколко часа , да ти видим нивото и после ще решим дали ти трябват още часове или не. От там директно си му казах - Човек , поздрави от Шкода Клуб България, имам книжка и 2 Шкоди , искам просто да карам задно предаване , искам да ти карам BMW то, на 25ти вземам заплата , кажи колко пари за колко време?!? Пича вика за 40 лв мога да ти бъда инструктор за 2 учебни часа общо 1:20мин...

 

Сега въпроса е къде да ходим с BMW то? Мога да отида до Елин Пелин , и да го опъна по магистралата, ама трябва да му взема винетка, това е едната идея. Другата е с пичагата да отидем до село Железник в Параклиса , да хапнем по нещо вкусно, ама ще е над 1:20мин , макар че сигурно ще се навие , а и не трябва винетка. Нещо като тест драйв , ама с педал до ламарината и то на кола с задно предаване....

 

Въпроса е някой от вас сеща ли се за готин маршрут , дето хем да има завойчета, хем магистрала , хем да се приберем за 1:20мин..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    21

  • ID A

    8

  • zloQQ

    4

  • igeorgiev82

    4

Най-много писали в темата

Не мога да разбера,  какво се занимаваш с глупости, аз преди две години на автомобилно изложение в Интер експо център си издействах тест-драйв на най-новото BMW-5 серия с базова цена 176 000, сега се задава лятото и тепърва ще се правят разни изложения на марките. Отделно си спомням на тунинг изложение пак там, преди около 3 години  имаше тест-драйв на Ламборджини Галиардо за 60лв, като пред тебе се движи кола, която те снима и после ти дават записа, те това си заслужава плащане за мене, ама кинтите са си твой, харчи както искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ти нали се сещаш, че в първия момент в който направиш 

Преди 13 часа, maxrpm написа:

с педал до ламарината

ще ти натисне съединител и спирачка и ще те свали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще натисне .... Генади! Сашко от малък знае и помни че като се вози в учебна кола , левия крак седи под съединителя и спирачката. Звънни в Y-Maria да питаш сина на Мария с Хондата Акорд. Бях го обучил човека, само казваше -

- Сега какъв е Саше цвета на светофара?
- Червен!
- Защо преминахме на червено с учебната кола?
- Защото съм ядосан и бързам!
 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кому е мечта да кара някакъв труп пък бил и той със задно предаване ? още повече ти се разминава обяснението за колата хем е 320, хем е 5ца....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да беше е46 , това не е важно. Видях се случайно с хората от BMW Power, горе на НИМ. Имаме 3 гласа за Витоша и един за Сапарева Баня. BMW то не е труп, то просто е най - подценената кола в България ;) Данчо rooddb даже се очуди как съм намерил някой, който е съгласен да ми даде кола, пък било то и за пари :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно Ице, човек който веднъж ми е дал да карам, като види веднъж следите от собствените си гуми, после трудно ме забравя, ставам му като приятелче... :) Тя Динка още ме помни, нали я наплашихте навремето че едва ли не съм въртял колата и в точка на Шкода срещата и съм се състезавал с нея, а аз само 2 пъти и опънах ръчната.

 

То и на мен ми стана малко странно тогава , викам Динче дай акумулатор че нямам да ходя на Шкода срещата, тя ми вика нии ще ходим до Кюстендил , искам баба ми Шкода да отиде на Шкода среща, ама обещай да я пазиш и да не я караш никъде другаде , даде ми документите и ключовете и си викам - ето един добър човек. Обещанието си го спазих, върнах колата здрава , ся какво съм правил с нея....

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих казал най-надценената  и то не в България ами в целия свят. и не, 320 дизел сигурно на милион километра, карано предимно от новобранци хич не е труп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми реално погледнато , може найстина да е леко амортизирана от това че са я карали неопитни шофьори , да, малко съединителче , това онова , но за годините от 2000та до 2012та съм се понаучил да карам задно и мисля че с по - тежки обувки нещата с БМВ то ще станат радост за ухото и окото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, на шкодите и то тези, които караш, няма грижи да лепиш педала за ламарината, но зад волана на някое по вървящо, ще се метнеш по таван някъде или ще се нацелиш нещо. Дори и 1.9 tdi на твоя приятел е като кола на трупчета сравнена с нещо въреящо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То затова си има застраховки. На 16 като се обърнах с Фиата(тогава разбрах че Фиат не е кола - Tipo 1.4 няма стабилизираща щанга отпред) и двамата с бащата останахме живи , ама колата беше дроб сърма. Застрахователя не плати нищо, защото съм непълнолетен, но сега не съм. Пък човека е автоинструктор , че няма да му дам да натиска педалите е ясно, ама пък може и да ме научи на някоя техника. А фабията .... да готина е , като и върнеш една скорост и и смачкаш педала излита. Обещал ми е Емо, че ще ми даде да я покарам, ама в бъдещето, ама ще ми даде поне ... ;) Чакам го още да я изплати до Август , че сега много и се вталясва още и я пази.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@maxrpm,извинявай,не те познавам,ама от това какво пишеш тука,да те питам........Ти нормален ли си?

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой приятели казват че съм нормален, някой твърдят че не чак толкова. Ти явно си от вторите, който често казват , че съм луда глава. Защо, какво те притесни в моя пост? :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, skauta написа:

BMW-5 серия с базова цена 176 000, 

Посмали малко а?.Няма такава БАЗОВА цена при 5та серия.Може екземпляра,който си карал да е с тази цена,ама той със сигурност не е бил базов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, екземпляра беше, дали е бил базов, не мога да кажа, не сме изпадали в тия подробности с момчето от BMW, аз просто така реших, може и да не съм прав.При разговора в колата, сам спомена цената без да го питам даже, но не мисля, че относно темата е толкова важно. Ценовия диапазон при тях, си наясно до къде може да стигне, аз предполагам и над 200,  без да съм им никакъв фен, но трябва да призная, че класата си личи на тия пущиняци, не може да се отрече, ама такова удоволствие си е цифра, и тя не свършва само с първоначалната цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дойда с мойто да се гоним :))) Ако ще се фърляш да ръчкаш бмв то търси да е поне  330-ка. 320 -та с тия 136 коня , от които не се знае колко са живи нема да ти допадне. Разбира се , в сравнение с фабия е самолет.

Иначе - Ботевградско, Подбалканския до Челопеч. Имаш дълги прави, завои, баири, спускания. Пътя е перфектен.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ми даде да се състезавам, има глоба от няколко хиляди лв. Може би вярно ще отидем до Железник , поне на околовръса ограничението е 80. Ще видим колко време и трябва от 0 до 80. Ако реши да ме кара по софия, ще е кофти, в най - лошия случай , ако трябва да е градско, ще завъртя на отбивката за Дружба и ще карам по Цариградско...

 

Фабията е 101коня, бмв то не е много повече, ама аз се качвам от 68коня на 136... :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.04.2019 г. at 19:29, igeorgiev82 написа:

@maxrpm,извинявай,не те познавам,ама от това какво пишеш тука,да те питам........Ти нормален ли си?

аз ще ти отговоря - не, ама хич даже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, смени заглавието. С тоя кютук, а па и учебен, тръпка няма да има :D Я ти даде да влезеш в някое задръстване, я не. А твърдението, че можеш да му попречиш да натиска педалите.... най много да те болят пръстите после :D Но ще е интересно да споделиш, какво е станало с експеримента. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, corropt написа:

аз ще ти отговоря - не, ама хич даже

Благодаря за комплимента! :)

 

преди 54 минути, Typi_taratajki написа:

Колега, смени заглавието. С тоя кютук, а па и учебен, тръпка няма да има :D Я ти даде да влезеш в някое задръстване, я не. А твърдението, че можеш да му попречиш да натиска педалите.... най много да те болят пръстите после :D Но ще е интересно да споделиш, какво е станало с експеримента. 

 

Ще видим , така както е тръгнало или ще е през почивните дни, ако е тук или ще е другия Понеделник, че другата седмица съм до 20ч на работа, а за Събота и Неделя сигурно има курсисти.
За маршрута ще се разберем, аз днес в час пик пътувах Стрелбище - Център 45мин ... Много беше яко! :) Пък и пича ще започне ти сега защо тръгваш от 2ра, защо ми дърпаш ръчната на всяко червено .... само ще се изнервим взаймно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бръмчи Малко Върви...

 

Ако искаш кеф от каране, търси сериозна машина 4×4 ;) Да знаеш, че като й нададеш на пътя, тръгва. А не, че всеки завой е неприятно приключения. Бегачките за писта съществуват и само на задно, но със сликове и на писта. Бъдещето при бързите коли е 4×4 и БМВ го осъзнаха има няма 40 години след Ауди... 3.0 TFSIто, което имах пребиваше доста силни бегачки само заради куатрото. Тях на старт им светеха лампите по таблото, а моята кола заминаваше напред с целия си потенциал.

п.с. - Вчера пробвах едно старо Волво 2.4 турбо. На предно е и до 3та няма каране. А е някъв кошник на 20 години и 1-2 светлинни години пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4x4 е перфектно за старт от място и за агресивно взимане на завои. Заради което може да разплаче далеч по-силни коли. Но и обратното е вярно. При летящ старт или рязко доускорение 4х4 страда заради високите загуби, с които е свързано това задвижване. И един по-слаб автомобил ще се окаже по-бърз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

True story, но мисля, че на фона на това, че всички вече слагат щар, до десетина години ще се оптимизират загубите и те ще са незначителни. Остава само проблема с допълнителното тегло, ама все пак не сме във Формула 1 :) А и е нужно за ръчкане, защото рядко караме на асфалт, който е чист като на писта и рядко караме със сликове :)

За мен кола над 200 коня и нагоре, особено с турбо задължително трябва да е 4х4, иначе не става...

 

п.с. - Преди 4-5 годни промивах мозъка на приятел да си купи VRS , но той взе Инсигния OPC. Единствената причина беше в липсата на опция за 4х4, нищо, че се принуди Инсигнията да е ръчка, защото по онова време автомата на Опел беше "Майка плаче". Тогава театвахме един VRS в ЕТ. Беше червен, май печка. Ми тя не можеше да отцепи колата с това предно :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.