Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с турбо


Oki

Recommended Posts

Здравейте колеги имам октавия 1998година 1.9TDI 110коня. От скоро взе да ми изключва турбината след 3000 оборота закарах я на сервиз в Чехия и ми казаха че е датчик на турбината но след месец пак взе да изключва. Ще чакам вашите мнения благодаря! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те докара до Бг. Но няма да е готино преживяването. Ако нямаш начин да погледнеш актуатора и да го смениш (ако е той, защото може и друга да е повредата - геометрия, някой от клапаните по управлението...), бих те посъветвал да караш, буквално, като бабичка. Карай в по-ниски обороти и съответно дръж колата на пътя с ниска скорост. Вероятно с около 100-110 ще можеш да се движиш. Недей да изпреварваш по възможност. Особено, когато е двупосочно движението.

Демек - недей да товариш колата изобщо. Защото има възможност да влезе така в авариен режим, че да не може да излезе от него и тогава вече е тегаво. Да не говорим, че има и малка вероятност (малка е, но съществува все пак) - да те остави на пътя. Разбира се, може всичко да мине идеално също. И бавно и спокойно да се прибереш. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zloQQ написа:

Ще те докара до Бг. Но няма да е готино преживяването. Ако нямаш начин да погледнеш актуатора и да го смениш (ако е той, защото може и друга да е повредата - геометрия, някой от клапаните по управлението...), бих те посъветвал да караш, буквално, като бабичка. Карай в по-ниски обороти и съответно дръж колата на пътя с ниска скорост. Вероятно с около 100-110 ще можеш да се движиш. Недей да изпреварваш по възможност. Особено, когато е двупосочно движението.

Демек - недей да товариш колата изобщо. Защото има възможност да влезе така в авариен режим, че да не може да излезе от него и тогава вече е тегаво. Да не говорим, че има и малка вероятност (малка е, но съществува все пак) - да те остави на пътя. Разбира се, може всичко да мине идеално също. И бавно и спокойно да се прибереш. Успех!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ще я закарам тия дни на сервиз колкото и да не ми се иска защото чешките майстори дерат кожи а насреща няма нищо! :(

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Декември месец я закрах на сервиз за смяна на преден десен лагер и да ми оправят тоя проблем с изключването на турбото. Отивам да си взема колата каза ми че е сменил някакъв датчик на турбината след месец пак взе да изключва на всичко отгоре ми взеха близо 400лева!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуатор е според мен. Моя ме предаде точно на магистралата докато изпреварвах.....кофти е.....

После беше само на авариен режим, лошото беше че тъкмо излезнах от София и нямаше как да се върна и да взема друга кола....

Актуатора е на кофти място и гние, моя беше останал само по спомен че е бил актуатор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, иди при тия "майстори" и им кажи да си ти върнат старият клапан. 99% е от актуатора. И това с прибирането в такова състояние... недей. И при ниски обороти може да пренадуе, когато искаш да доускориш примерно. Или при изкачване. И ако си в трафик става неприятно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо когато загасиш и запалиш все едно нищо....имах някъде тема по този въпрос и там ме посъветваха така да карам- гасиш палиш....ама на магистралата е кофти. Гледах да не я пържа и с плавно подаване на газ беше Ок. Дори в градско въобще не влизаше в авариен. Имах някъде снимки на актуатора в какво състояние го свалиха....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте колеги как сте? :) благодаря ви много да помоща турбината ми е изчистена и с нов актуатор сега имам чувството че тая кола никога не е вървяла така :) благодаря ви много!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели, става ли да се смени акутатора на турбото при ALH мотор от горе без да е нужен подемник или канал? Трябва да го направя пред блока, но мога да вдигам само на крик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят (AXR) го сменяха в турбо сервиз, в който не разполагат с подемник. Предполагам, че може и без подемник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AHF също се сменя на полеви условия! Даже един познат зъболекар ми го смени на мен, когато опрях за смяната :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го без да свалям дори гумата. Виждал съм и в по-лошо състояние, ама така и така е свален и имам нов, та стария ще ходи на вторични. Обаче геометрията беше спекла и се наложи да пръскам с пяна за фурна.  Отне ми около 4 часа като ако го правя пак ще стане сигурно по-бързо. Чистенето със спрея стана супер лесно, така че ще мога да го правя често, ако пак спече, че колата я карам 90% София градско. Лостчето на геометрията се раздвижи, ама не знам колко е пълния му ход.

 

Актуатора вече е нов. Пяна пръсках два пъти и докато сглобя всичко преседя около час , така че няма какво друго да направя. Преди даваше грешка свръх налягане. Сега изрязах яко до прекъсвач на място, като запалих. Имаше малко черно ама не като на клипчетата, яко чадилка. Аз имам и катализатор, дано да не се налага да го премахвам, след тая процедура :D

 

Колата звучи малко по-различно. Има фучене и леко свири. Абе по-различно е от преди. Като дам газ до прекъсвач и махна крак от педала от филтърната кутия има едно фучене все едно смуче яко въздух. Дали смуче или връща обратно налягане не знам. Иначе като беше свалена тръбата от филтъра към охлюва пипнах оста на перката и нямаше луфт. После ще направя един лог да видиме свършил ли съм работа.

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, лог може ли да се прави на баир или трябва да е на права отсечка? Аз съм с 4 степенен автоматик и ако не задам от лоста ръчно примерно да не качва повече от 3-та, като подам повече газ връща предавка и почва да набира, след което минава на по-висока. Ако задам да не качва повече от 2-ра мога ли да направя лог по баира? Колата на втора си прави 90км/ч на изкачване без проблеми.

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , 

Имам Octavia 1.9tdi 131к.с. 6 скорости 2004 комби /211000 км/

 Тъй като след 2500 оборота ми изключваше турбото проблемът който показваше OBD2 / P0234-engine boost condition limit exceeded / или turbo overboost .. /

Смених Актуатора с нов от шкода магазин на симеоновско шосе 114/80 лв. оригинален и 70лв. смяна /  ...  

Уж всичко трябваше да е наред .. да ама не .. В движение след 2500-2600 оборота като върна от 5-та на 4-та и нема никой ...

Пак същия дефект свети ... и после с повече ит 120 не може да се движи ... 

Когато дам газ на място отива до 5000 оборота и се връща и всичко наред уж ... 

Незнам как да я лекувам , помагайте .. 

 

EGR клапана играе ли в мача , ако го изолирам механично - ще свърша ли нещо полезно  ?

Ако колата има катализатор, възможно ли е той да дава ядове ?

 

 

Благодаря предварително за съдействието !!! 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.