Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Фаворит придърпва


angelple75

Recommended Posts

Здравейте,моля за вашите мнения за следния проблем;От две седмици Шкода Фаворит с газова уредба не върви добре на газ,придърпва,понякога се чува пукане в карбуратора.Като ,че ли не и достига гориво.Проверих сондата в бутилката , филтъра на газовия клапан и изпарителя.Дали проблема не идва от  тампона под карбуратора или да го търся на друго място.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е от тампона отдолу. Ако се е прокъсал и дърпа въздух точно т’ва ще стане. Имах Сеат, който дори на моменти гаснеше заради този тампон. Но нека по-запознатите с този модел да кажат - може да е друга болежката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да коментирам само за въпросния тампон под карбуратора .

 Като си на бензин го огледай хубаво дали има мокро от бензин .Ако има пробвай да го притегнеш .

Все пак гумените създават проблеми - на 100% сигурен ли си че е от него продават друг вариант с метална плочка и бакелитива основа, които мога да кажа,че са по издръжливи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има пробрем в и около карбуратора , няма да върви и на бензин ... аз бих търсил проблем в запалителната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед тампона се вижда здрав и сух,но тия дни ще сваля филтърната кутия за да огледам по-добре.Запалителната система не съм проверявал,единствено това,че преди половин година сложих нови свещи шампион RC12YC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

      Не зная, дали сте си решили проблема, но признаците, които описвате говорят за проблеми със запалителната система.

Причината е, че работното съотношение гориво/въздух е в по-широки граници при бензин, отколкото при пропан-бутан.

Това прави по-строги изисквания, относно качествата на искрата при гориво LPG. Най-напред си проверете свещите, но не визуално, а чрез временна подмяна с нови. Проблем може да създават и кабелите за високо напрежение и всички контактни връзки по тях (палец, кокс, кабели, лули, свещи). Тестването е лесно - карате по наклон и рязко подавате газ. Ако колата , в опита си да ускори започне да придърпва в 90% от случаите проблемът е в ел. част. 

      Смятам, че колегата The Best Forman Ви е насочил правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених свещите/NGK/ ,палеца , капачката и нещата се оправиха.Благодарение на вашите точни и верни съвети ,шкодата вече работи нормално.Весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да те плаша , NGK не са най-подходящите свещи за 781.135 мотор ... по стандарт еквивалента на RC12YC на NGK не се предлага , а обикновенно дават заместител , който изкарва между 500-1000 км. и после може да се повтори проблема.

Не съм карал 781.136 и там не мога да кажа как е , но при 135 съм брал ядове със свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм и там каталозите и пак се разминават с една буква на края , но не съм карал с тях ... намирах си Шампион и на 20-30 000 ги сменях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.