Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем при запалването


mentalcase

Recommended Posts

Здравейте !

  Имам Шкода Фабия 1.2 на бензин. Вчера след кратко каране се опитах да запаля но не се получи!  Дръпнаха ме до нас, сутринта запали! Закарах я на сервиз -гледаха я на компютър викат нищо и няма, Взеха ми 20 лева докарах я до нас, изгасих я и опитах да я запаля, пак същото таблото свети върти но не пали! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За датчик ще има записана грешка. Вероятно прекъсва контакта към екуто. Може да е конатактния ключ, може да е прекъсващ кабел, може да е самото еку.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не мога да разбера! Оказа се че помпата за бензина не се включва -помпата е здрава но тока е слаб! Гледахме бушони здрави били!

Тия дни ще я карам в сервиза и ше разберем какъв е проблема!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че когато акумолатора е слаб има някаква защита на помпата и изключва за да не изгори! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.04.2019 г. at 20:22, Моджо написа:

А не вярваше :)

Обаче не е само това! Оказа се ,че компютъра не разпознава чипа и не пали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и това не е ! Обадиха ми се преди малко че са оправили чипа! Отивам и пак същото ,помпата не се включва и не пали! Майсторчето вика е как  бе преди малко я запалих даже я преместих! Сега чакам да ми се обадят пак!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , или смени майстора или търси проблема сам на базата проба/грешка.

Първо провери бушоните над акумулатора за разхлабени връзки и след това рови бушонното табло .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.04.2019 г. at 15:48, The Best Forman написа:

Колега , или смени майстора или търси проблема сам на базата проба/грешка.

Първо провери бушоните над акумулатора за разхлабени връзки и след това рови бушонното табло .

Къде са тия бушони над акумолатора не ги видях!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака на акумулатора е двоен. Отстрани има две чопчета. Като го отвориш ще видиш между 5 и 9 предпазители за голям ампераж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закарах колата в сервиза на Шкода! Оказа се сега -ниско налягане на помпата и затова не пали! Сега ще поръчват нова  помпа от Чехия !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, felicialx написа:

Ашколсун!

Ащколсун на майсторите дето я гледаха и не откриха проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Моджо написа:

Още не е сигурно, че е това :)

То няма нищо сигурно! Все пак е сервиз на Шкода и там ако не открият проблема -тогава къде!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро имах подобен проблем, след диагностика се оказа, че датчик колянов вал ту праща сигнал, ту не. Смених го и засега пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.