Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2011 1.8 tsi automat , мнения и насоки


sostin

Recommended Posts

Здравейте, искам да потърся компетентни мнения относно Октавия 2011 , 1.8 tsi,  с автоматична кутия. Какво ви е мнението за мотора,  проблемен ли е, автомата също много ме интересува дали е проблемен? Въобще като цяло заслужава ли си избора на тази кола,  за кола втора ръка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да рискуваш със 7 степенен автомат и 1.8 от тези години - имаш топки :)

Има доста изписано за двигатлея от тези години и проблелите му, че и снимки има на ремонтите. Кутията за бензина (7DSG) в началото имаше проблеми с разни “подскоци”, но след т’ва е ОК. Всъщност би трябвало да е ОК от тези години. Но за двигателя...или добро или нищо. В случая - нищо (от мен). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М дааам,  до тук нищо хубаво не прочетох, нито за мотора, нито за кутията. Явно ще се мисли друг вариант. Ще съм Ви благодарен,  ако ме насочите към то какъв мотор да гледам от 2010-2012. За кутията мисля, че автомата тотално отпада като опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...дизел, който е комън рейл (CR) от тези години вече и идва със 6DSG ако не бъркам. CR-a всички го хвалят, както и автомата. Разбира се, има си болежки - ЕГР, ДПФ, може би компресор на климатик...но в общи линии е т’ва. В крайна сметка всичко зависи все пак от конкретния екземпляр. Ако харесаш нещо - споделяй, хората тук ще помогнат, а може дори някой да е гледал същата кола... Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550137734104100&slink=ah2j1n

Ето това е нещо, което видях и така ми хареса доста, са преговарям с пича да измислим някви транзитни номера за да я покарам все пак, ако някой има впечатления точно от тази , ще му бъда благодарен да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от тези минали през ужаса на 1.8tsi. Сега вече работата е само кеф. 

Мнението ми:

- страхотен мотор с невероятно поведение

- няма начин да не минеш през ребюлд и смяна на бутала ако е над 100 000км

- ако няма сигурно доказателство за извършен ремонт на "маслояда", цената за ремонта трябва да се свали от цената на автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре на снимките. Карането е задължително. Ако имаш  vag-com ще е супер. Ако не - може да вземеш някой и да я разгледате “отвътре”. Щото ако има нещо - ще си каже. Вижте показанията на дюзите - трябва да са близки до нула. -0.5 +0.5 или малко повече е идеално! Проверете всяко копче дали бачка. Всички светлини също. Трябва да поема от 1700 об/мин най-много на четвърта - пробвай го и ще разбереш за съединителя и турбото дали са в час (освен ако турбото не свири на умряло де). За окачването е ясно - не трябва да тропа нищо щом е нов внос. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Конкретната обява, която сте пуснал наистина изглежда ОК. Ако е от Германия със сигурност проверете ламарините с дебеломер --за ръжди и пребоядисвания. На тия Октавии не са им толкоз корави ламарините. Капака на багажника традиционно е слабо звено при VAG автомобилите. Иначе като мотор е бомба. Аз цялото минало лято дебнех да си купя такава, но бях по-капризен. Искам шибедах. В крайна сметка единствената, на която се спрях, някакви чехи ми я купиха под носа. Почти бях купил билети за Германия, и да се прибера с нея ;)

 

Окачването е доста кораво. Не е и сложно като конструкция, т.е. за обслужване не е скъпо, а трае доста. Лично бих желал задните пружини на моделите само с предно предаване да са една идея по-корави и високи, щото много кляка при 2-ма трима души.

 

DPF-а аз лично бих го махнал веднага, щото рано или късно се налага, а почистванията мисля, че не си заслужават. Както е казал ZloQQ, дюзите е добре да се проверят, щото после са си един няколкостотинов разход, в зависимост колко от тях са за смяна и т.н. :) Но като цяло не са известни с драми.

 

Като пространство вътре и пътно поведение според мен е прекрасна. Само малко не ми допада, че задните облегалки са по-изправенки спрямо Пасат, примерно, но то си е и до вкус все пак. Багжника - огромен.

 

Двигателя носи и на чип, даже в София има кой да ти го направи, и това си е бомба. Ма дори и без чип, цъка като швейцарски часовник :) Кеф ти е да го слушаш чак, хахх :)

 

Интересно е да проследите как вървят в чужбина цените и след това хвърлете едно око как се променя цената в България, за да си предвидите евентуални джамбазки номера :) Имам предвид, че на запад хората не ги продават евтино запазените такива Октавии, а ако тук цената е като едни 5-6000 eur, значи май не е читава работата. За километри - аз лично си имам предвид грубо 35-50000км/година от Германия, например. Ся, има случаи с малко по-малко и малко повече, но масовото число е това. Тази от линка, вероятно е на реални или някъде близо до тях :) А този автомобил 500000 ги прави без особени проблеми :) С правилна поддръжка, разбира се :)

 

PS: щом сте от София, мога да ви услужа с дебеломерче - за боята, стига да ми пишете на лично, за да се уговорим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205385495754455&set=a.1115073134631&type=3&theater

е тва е хубавицата , сега мисля че може да се гледа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Само кеф от шофирането да ти се случва! Дай повече снимки и описание на колата :) Може да пуснеш отделна тема (тук >>> https://www.skodaclub.bg/forum/index.php?/forum/176-представете-своя-автомобил/ ) да се похвалиш и да поразкажеш т’ва-онова за автомобила. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.