Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с горивната система


lev4ek

Recommended Posts

Привет колеги.

Искам да споделя какво ми се случи преди 2 седмици с колата Skoda Octavia I 1.9 TDI PD ASZ 131 hp. Пътувах по АМ "Хемус" и заредих 30л дизел на бензиностанция "Ивони" след тунелите. След това продължих пътуването си към Оряхово. Точно като пристигнах започна да мирише на гориво. Вдигнах капака и видях, че доста беше омазано под тапицерията на капака, под кората на двигателя и около горивната помпа и EGR.

Обадихме се на едни момчета за помощ и дойдоха да помагат. Оказа се, че маркуча на снимката се скъсал.

https://drive.google.com/file/d/1u1tS8YedJhYpUTCKxxEc70afC0Z-3-oU/view?usp=sharing

Смениха го с временен (закрепиха положението), напръскаха петната със спрей и ми казаха, че мога да стигна до София и там да го сменя с нов. Според тях горивото, което заредих било некачествено.

Заредих в София Green diesel на Петрол 20л и разхода беше горе долу приличен. Прави ми впечатление, че докато загрее или съм задръстване си похапва в повечко. Днес като вгигнах капака да видя какво е положението пак се е омаслило.

Да попитам според вас откъде да си купя маркуч и скоби, защото в интернет не намирам никъде?

Възможно ли е помпата да е заминала?

Благодаря ви предварително.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях и аз същия маркуч, смених го с маслоустойчив и НЕ оригинален, понеже не успях да намеря оригинален със същите извивки. Според мен не ти е заминала помпата. Може да не са затегнати както трябва скобите. Миналата година сменях уплътнения на помпата (моята е същата като на снимката), моята сълзеше отдолу от към капака на помпата и капеше върху маркучите за парното. Ако искаш като за начало смени скобите (не успях да видя какви са) и виж дали ще продължи да сълзи, ако продължава смени маркуча- може и той да е цепнат някъде там и от там да сълзи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, vladkant написа:

Скоро сменях и аз същия маркуч, смених го с маслоустойчив и НЕ оригинален, понеже не успях да намеря оригинален със същите извивки. Според мен не ти е заминала помпата. Може да не са затегнати както трябва скобите. Миналата година сменях уплътнения на помпата (моята е същата като на снимката), моята сълзеше отдолу от към капака на помпата и капеше върху маркучите за парното. Ако искаш като за начало смени скобите (не успях да видя какви са) и виж дали ще продължи да сълзи, ако продължава смени маркуча- може и той да е цепнат някъде там и от там да сълзи :)

Ще попитам колегите от ВАГ дали имат представа откъде може да се закупи въпросния маркуч. При мен временния маркуч е монтиран с лоша извивка и остър ъгъл, може би затова изпуска гориво. Иначе скобите са оригиналните от завода и ще ги сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също се получи остър ъгъл горе при помпата, може би моя временен маркуч е по мек и спря да изпуска.....макар че откакто е смен не съм го гледал, след малко като си сменям филтрите и ще го погледна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.

След търсене на въпросния маркуч се оказа, че се чака около 20 дни за доставка.

Купих си 1м. маркуч от магазин за авточасти и 2бр. скоби, монтирах ги и засега всичко е точно.

https://drive.google.com/file/d/1rlmimlLIUyKEtnBKXxP9Zno36X2NLHKm/view

Като се занимавах вчера забелязах още нещo:

1. Въздуховодът за турбото при ЕГР беше леко разхлабен.

https://drive.google.com/file/d/1-2QqWDZ458X7grq6AnGOgKyvhAcFzlcy/view

Чудя се дали да купя нов клипс

0000375_6q0145769-hortum-kapln-tel-segma

или да го кръстосам с две свински опашки като колегата от Англия.

post-123542-0-18481300-1417276915.jpg ]

 

post-123542-0-18319400-1417276894.jpg 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай!  Но на мен това ми се види смешно, може и да е надеждно. И ако беше - Opel щяха да са все с такива "свински" скоби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли да кажеш къде намери маркуча и на каква цена?

съдейки по срока за доставка, предполагам че е от ЕТ

а за ЕГР-а, това със свинските опашки за мен лично е временно решение....ама то по някога временното става за постоянно :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, lev4ek написа:

...

https://drive.google.com/file/d/1-2QqWDZ458X7grq6AnGOgKyvhAcFzlcy/view

Чудя се дали да купя нов клипс

0000375_6q0145769-hortum-kapln-tel-segma

 

 имай предвид, че тези скоби/клипсове са три вида (мисля, че имаха само по една буква различна в края на номерата). моята я уцелих от третия път. хубавото е, че са под 5 лв. бройката.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.04.2019 г. at 18:22, lev4ek написа:

Привет на всички.

След търсене на въпросния маркуч се оказа, че се чака около 20 дни за доставка.

Купих си 1м. маркуч от магазин за авточасти и 2бр. скоби, монтирах ги и засега всичко е точно.

https://drive.google.com/file/d/1rlmimlLIUyKEtnBKXxP9Zno36X2NLHKm/view

Като се занимавах вчера забелязах още нещo:

1. Въздуховодът за турбото при ЕГР беше леко разхлабен.

https://drive.google.com/file/d/1-2QqWDZ458X7grq6AnGOgKyvhAcFzlcy/view

Чудя се дали да купя нов клипс

0000375_6q0145769-hortum-kapln-tel-segma

или да го кръстосам с две свински опашки като колегата от Англия.

post-123542-0-18481300-1417276915.jpg ]

 

post-123542-0-18319400-1417276894.jpg 

 

 

 

Хубаво е да смениш и уплътнението(подобно е на Опръстен) но е със специфичен профил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.