Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпросчета за фарове


KuKumicin4e

Recommended Posts

Здравейте!
Ползвател съм на Фабия 2 , 2009г. комби.
Фаровете ми са обикновенни,преди фейса с една крушка Н4.
Та въпросът е дали мога на тяхно место да сложа фарове от Фейс-лифта със лупа и втора крушка/мисля и двете са Н7/ .

Дали физически ще си паснат? В смисъл дали ще има проблеми с монтажа?
Дали и електриката им е еднаква-трябва ли да се преработват букси и т.н.?
Моите са съответно с елетрически моторчета само за нагоре-надолу. Доколкото знам при някои лупи има и ... как да го кажа наместване,фокусиране на лупите. В случая има ли такова нещо и ако да,то има ли решение на проблема,произтичащ от това?

 

Има и още един вариант. Фара е само с една лупа и няма втора крушка. Та и там имам същите терзания,посочени по-горе.

 

Не съм ги заглеждал и двете,но ми се струва,че иначе няма начин да има разлика в "присъствието" на мигачи и габарити във фара.

 

Предварително благодаря за споделените мнения и опит от знаещите и можещите!
???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, безмислено е да слагаш фейслифтови фарове... Почти сигурен съм, че трябва да смениш фарове, калници, капак, броня и още куп неща със сигурност. От преди фейслифта освен Н4 фаровете има още 2 вида фарове Х7 с лупи/би-халоген. Едните са със статични лупи, другите са със такива, които следят завоя и кантари (ако не се лъжа).

Ако държиш на фарове с лупи имаш няколко варианта:
- можеш в сегашните да вградиш лупа, като се реже рефлектор и т.н
- можеш да сложиш тези със статичните лупи, както аз направих (цък), но гледам че линковете със снимките са заминали, а не съм сигурен, че пазя всичко
- трети вариант е тези със завиващите лупи, но там освен същата схема като статичните, може би трябват и модули допълнителни и т.н.

Ако те смущава осветеноста на Н4, имаш вариант да рециклираш рефлекторите и да се почисти стъклото + едни добри крушки Осрам или Филипс и е бомба. Аз бях много доволен от Н4, просто супер много исках да сложа лупи (много ме кефи визията + ксенона) :)
Поздрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за съвета.


А защо искам да ги сменям ли? Ами на левия фар леглото на фасунгата на габарита се разпадна и няма къде да се сложи. Съответно не виждам как би могло да се направи,освен замяна с нов/втораупотреба.
Обаче така и така ще се купува то поне що да не бодна едни лупи?

 

Иначе за "светлото" за момента съм с Лед и не бих казал,че имам причини да съм недоволен.Даже много добре си светят.

?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче имам и друг въпрос. 
Могат ли тези фарове да се разглобяват? Защото пък имам идеята да и забода вътре едни Лед-ленти за дневни светлини. Е,ако не ще мисля нещо допълнително сложено върху бронята. ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По ръба има едни метални скобички, като телбот(но по-здрави), махат се те + трябва да се загрее лепилото(между прозрачната пластмаса и черната) след което ги разлепваш.

Нооо с ЛЕД на фар без лупа особено на Фабията, който си е доста голям 100% заслепяваш тези срещу теб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно НЕ заслепявам! След няколко експеримента,в смисъл различни модели крушки, настоящите първо се фокусират почти идеално като стандартните халогени. Правят си идеална лястовичка! 
Е и двете малко бият съвсем леко на ляво,но не и нагоре! Ако заслепяваха нямаше да ги сложа.

Никак не желая да преча на останалите участници в хаоса,наречен движение!
Точно поради тази причина не си сложих и ксенони. Лично на мене редовно ми се такова такованката  като "контактувам" с разни е....ни ксенони. И не виждам логиката и аз да причинявам това,което на мене ми е неприятно! Също така да получавам същите задочни послания по адрес на майка ми,каквито и аз отправям! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз съм с Фабия с бихалоген /лупи/, и от скромния ми опит мога да ти препоръчам да не се занимаваш с това. Осветяемоста на пътя не е по-добра дори напротив, ако не сложиш Осрам или Филипс си е пълна мъка. Лупата при Фабията не е изкусурена, има една крушка Н7 и за къси  и за дълги светлини, разликата е само в някаква бленда дето се вдига и осветяваш по-нагоре. Пробвах и с лед крушки и там е същата боза - табелите и знаците отразяват светлината а пътя не го виждаш, особено при мокра настилка. За визията съм съгласен, изглежда по-дообре с лупи, но трябва и да има полза от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.04.2019 г. at 16:29, KuKumicin4e написа:

Обаче имам и друг въпрос. 
Могат ли тези фарове да се разглобяват? Защото пък имам идеята да и забода вътре едни Лед-ленти за дневни светлини. Е,ако не ще мисля нещо допълнително сложено върху бронята. ;) 

Ако разглобиш фара може да си докараш проблеми с влага впоследствие ако не го хермитизираш добре. Аз сложих ледове за DRL в решетката на халогените и мисля, че се получи много културно. Изглежда почти като заводските на Клиотата на Кока Кола. Незнам само от КАТ дали ще ги признаят ако ме спрат, че много истории на тази тема съм слушал.

Има и още един  начин за дневни светлини при Фабията, ако нямаш тази опция заводски. С помоща на едно кабелче и копче за включване се постига. В сектора на бушоните има оставено място за ключето за включване /там е и заводското изпълнение/. От зад на ключа за сетлините има клема /свободна/ към която се вързва кабела с букса, минава през копчето и после към силов кабел към S-клемата на контактния ключ. Резултата - когато завъртиш контактния ключ в първата позиция светват само крушките на късите светлини, без да свети нищо друго /габарит, табло и т.н./. От зад също нищо не свети. При стартиране на двигателя загасват и в момента в който запали отново светват. С това изпълнение съм минавал покрай много постове на КАТ и проблем не съм имал.

Дано съм ти бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с лупи преди фейса и потвърждавам, че се вижда отвратително. Смених и ОСРАМ и ФИЛИПС и всевъзможни прехвалени халогенни крушки (Найтбрейкър, +130% и т.н).. Лупите режат светлината страхотно, но се вижда много слабо на пътя. Следващата ми стъпка е да пробвам с ЛЕД крушки от ФИЛИПС или ксенон.. Не знам кое е по-доброто решение..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ксенон 4300к, ако не забравя при следващите карания нощем ще направя някоя снимка, но като че ли се съгласявам с вас, че има какво да се желае от лупите. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OFFTOPIC: 

BlackSpot, aко може направи и малко външни снимки как изглежда 4300к, че и аз съм се насочил към тези келвини. Казват, че вадят най-много луксове,вижда се на мокро и изглежда като ОЕМ и най-много ме кефи :) 


 

Редактирано от marinpetroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се, че в моята тема бях качил сравнение между Н4 и Н7, но линка на снимката е заминал. Намерих я на компютъра:

3Ytkoxx.jpg

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми как свети в топло бяло ? Почвам да се навивам за ксенон ?..

@BlackSpot За габарит, ако искаш ще ти подаря 1 крушка Philips CrystalVision, която я дават 4300к и трябва да съвпадне с цвета на ксенона. Само 1 ми остана от един комплект, но поне за пробата да видиш как ще е и дали стои по-добре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но за сега май закрепил положението.

Минах през китайски диоди слаби(тези на снимките, хареса ми синкавия ефект, беше различно), после пак китайски (които светеха супер силно и бяло, но много бързо изгоряха), сега съм с Narva (малко не изпълват много секцията за габарит, като светене), но за сега не ми се занимава повече. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.