Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Защо застават така капачките на макферсоните


lyubcho88

Recommended Posts

Дано не бъркам за какво става на въпрос.

Ето една снимка

opPo4uy.jpg

Виждате как има разстояние м/у бомбето на купето и металните шапки с капачките. Някой има ли представа това нормално ли е, не е ли, нарочно ли е, немърливост ли е? Така си дойде колата от Холандия. Майстора сменява лагерите, но пак така си седи и не ми е направил забележка, че има нещо нередно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любчо, и мойте стърчат. Е, може би на половината от колкото са твоите, но пак стърчат. На полото съм забелязал също.

Не знам на какво се дължи, но при всички случаи не усещам проблеми в предницата и на двете коли.

Дишай спокойно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, lyubcho88 написа:

Дано не бъркам за какво става на въпрос.

Ето една снимка

opPo4uy.jpg

Виждате как има разстояние м/у бомбето на купето и металните шапки с капачките. Някой има ли представа това нормално ли е, не е ли, нарочно ли е, немърливост ли е? Така си дойде колата от Холандия. Майстора сменява лагерите, но пак така си седи и не ми е направил забележка, че има нещо нередно.

Така трябва да бъде. Това са ограничители и трябва да стоят точна така. Служат за следното :  на този модел окачване тампоните не се държат с нищо за купето ( нямат болтове) , просто са "мушнати" в бомбетата ( тъпа инженерна мисъл) и ако да речем направиш скокче с колата стеблата на амортисьорите биха излезнали заедно с тампоните от бомбетата и тогава - в канавката...:)

Така са много вагове и аудита от по-старата генерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смачкват се тампоните, които са нахлузени над лагера и опират в ламарината (бомбето). Ако се сменят за известно време намалява това разстояние. Зависи, колко са качествени новите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест ако сменя тампоните ще прибере шапката към бомбето? Мислех че така е нормалното?

dsc08699.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, lyubcho88 написа:

Тоест ако сменя тампоните ще прибере шапката към бомбето? Мислех че така е нормалното?

dsc08699.jpg

 

Абе трябва да има разстояние . Ако няма нали като въртиш волана тези шапки ще хлузят по бомбетата! Като завиваш целия амортисьор се върти заедно с пружината , както и шапката над бомбетото . Ако няма разстояние шапката ще стърже по бомбето. По-голямото разстояние показва по-смачкан тампон .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е ток и жица! На моята - 16 от общо 18 години живот до сега, си стърчаха и никога не съм имал проблем. Учудващото при мен беше, че 4-те амове изкараха близо 300К... Няма такава Шкода просто!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zloQQ написа:

Няма такава Шкода просто!

Аз я помня твоята - доста запазен екземпляр! Трябваше @maxrpm да я вземе, но тогава се направи на луд.

Но нека не трупаме излишен спам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порових се малко и ето какво има около макферсоните:

Yt6rKxX.jpg

 

20 – 1J0 412 359 – cap https://www.avto.bim.bg/Kapachka-za-makferson_pr69777.html

16 – 1J0 412 319 C – stop https://www.autodoc.bg/jp-group/8174746

21 – 1H0 412 365 A - threaded bush https://www.autodoc.bg/febi-bilstein/1874062

18 – 1J0 412 331 C - suspension strut storage https://www.autodoc.bg/lemforder/1256798

14 – 1J0 412 249 - deep groove ball thrust bearng https://www.autodoc.bg/lemforder/1251221

28 – 1J0 412 311 - distance piece for models with heavy duty suspension

19 – 1J0 412 341 – upper spring disc https://www.autodoc.bg/swag/7312889

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Слагам едно видео тук да се види как се сменя.

 

 

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих на febi комплект лагери с тампони и ще ги сменям следващата седмица ако има време майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора днеска тампоните. Повтвърди возията колата леко, но пак стърчат чашките отгоре. Може би не както по-рано, но осезаемо си се вижда, че стърчат. Според майстора тия чашки, може би не са за тая кола, но каза, че не пречело и можело така да си седи. Какво ви е мнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите са така . Макар че сменях тампони  лагерчето и амови януари месец. Минал съм към 1500 км до сега .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би е около 2см фугата, ще премеря.

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече всичко е сменено по тия макферсони освен пружините, само те са оригинални. Възможно ли е амовете да са друг модел и да са по-високи от колкото трябва? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.