Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с чистачките


Peev64

Recommended Posts

Колеги четох из проблеми с чистачките ,но като моя не срещнах.Получава се следното,пускам чистачките днес и те си работят на всички степени без проблем,но след като ги спра се чува работа на ел мотор и едно леко чаткане,като изкгася колата спира,като дам на контакт пак се чува при което пипнах рамото на шоф.чистачка и усетих шума там и като я побутнах спря.Появи се отново като пуснах чистачките и си спира когато му кефне.Какъв може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към чистачките отива постоянен + за да могат да се приберат след спиране в начална позиция. Според мен проблема е в моторчето им. Свали и го почисти или смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, листчето е контакт, който или включва или изключва. А релето просто ръководи интервалите.

Проблема е в моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не съм разглобявал нищо и аз само предполагам.И вчера и сега чистачките си работят както трябва ,просто това щракане ме притесни вчера да не вземе нещо окъси и да стане беля.Това което съм описал го направи след като съм карал 15км в слаб дъжд.След обяда беше слънчева и сухо пробвах ги и всичко бе нормално.Предположението ми е ,че може би влагата е повлияла на работата на някой елемент.Като  открия какъв е проблема ще пиша ,но дотогава приемам помощ от приятели.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Алекси Георгиев написа:

Велко, листчето е контакт, който или включва или изключва. А релето просто ръководи интервалите.

Проблема е в моторчето.

 

Може, аз само предполагам къде може да е проблема. Дано по-безболезнено да мине поправката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zloQQ написа:

 

Може, аз само предполагам къде може да е проблема. Дано по-безболезнено да мине поправката

Дано!

Но доколкото разбирам, проблема не е толкова голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Проблемчето е решено.При пускане този път чистачките започнаха да се движат трудно и да спират където си искат.Извадих цялата лостова система и моторчето.Оказа се че дясната чистачка така е клеясала ,че се чудих как изобщо е могла да се движи.Махнах зегерките на осите със шлиците извадих ги трудно с въртене и пръскане с ВД40,след което ги почистих с телена четка, смазах ги с грес и ги монтирах.Проверих работата на моторчето без лостовата система и всичко си беше както трябва,след което монтирах всичко.Пробвах всичко си работеше както трябва без никакви шумове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не клеясват и ръждясват осите във втулките, капвайте от време на време по няколко капки  горяло масло от двигател.

Него водата не го отмива !

Това го правя повече от 36 години на колите ,които съм имал и такива проблеми  не съм имал. 

В Железниците  стрелките и механизмите  има се мажат само  с гъсто горяло масло , това съм го научил още преди 50 години , когато започнах да уча за локомотивен машинист.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.