Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

Recommended Posts

Criptonz

Здравейте колеги!


Скоро ми предстои смяна на масло и филтри, и мисля да сложа K&N въздушен филтър. Искам да ви пoпитам за вашите мнения по въпросa❓
Заслужава ли си K&N филтър за 100+ лева❓ Каква марка масло бихте препоръчали❓

 

Кола: Fabia TDI 101hp ATD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Аз карам с K&N, но не мисля, че има някаква файда. Просто ми изпадна целия комплект - филтър, кутия и въздуховоди на добра цена и се полакомих. Може би да има една идея по-различен звук, но и там е спорно. Pipercross са ОК и ги хвалят - променяли звука, а и се усещало “нещо си” в ниските обороти... Но всичко е субективно в крайна сметка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Criptonz

Благодаря приятел!  
Може ли снимка на кита да го погледна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Typi_taratajki

Аз ползвам Pipercross, и съм доволен. Мия си го през 5 хил. километра. Взех го с презумпцията, да не си купувам хартиен през 5 хил. , чисто ценово е по изгодно. 
И, да, малко се променя звука на колата. Има едно ръмжене в нискитe и свистене във високите обороти. А за турбо кола, всеки допълнителен шум си е радост за ухото :D 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Criptonz

Значи 100% ще опитам с един от 2та модела (само с филтъра , със сток кутия).
От къде си взел Pipercross-а и г/д по колко пари са❓

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
marinpetroff

Аз се включвам с негативно мнение към този род филтри... Ако ще си караш стокова колата, не гониш времена по писти  и т.н., не си слагайте такива филтри. Няма да повишите мощността. Тези филтри пропускат повече въздух, но и не филтрират въздуха, така както хартиените. Особено за условията на България със силно замърсен въздух, най-много да си навлечеш неприятности. 
Сменяйте си редовно въздушните филтри с хубави такива и пак ще се радвате на добра работа на двигателя.
Това с разлика в ниските, високите и т.н, си е изцяло плацебо ефект. Единствено звука се променя, но на ТДИ не мисля, че е от голямо значение.
Може и да съм в грешка, но ще се радвам някой да ме обори. :)
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fabia 1234

🤣 точно това е ефекта плацебо ама като искаш да ти съска или квото там прави слагай. Не забравяй, че освен звукът всичко друго е минус и то голям особенно мръсния въздух който минава през тях, такава шлайф паста става в двигателя дето и по магазините няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
felicialx

За да се убедите в безсмисленоста на този тип филтри, махнете изобщо филтъра и покарайте пробно 5 км. Ако усетите някаква разлика освен шума се похвалете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Izolini

Категорично има разлика. Преди доста години карах Ланчия Дедра 1,8 бензинов астматик. Веднъж ѝ махнах филтъра за проба, разликата беше много голяма 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fabia 1234

А този който си махнал на колко милиона км. е бил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Izolini

10-12 000. Но беше тотално зацапан.

На Октавията не мога да намеря разлика преди и след смяна на филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×