Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

K&N Филтър


Criptonz

Recommended Posts

Здравейте колеги!


Скоро ми предстои смяна на масло и филтри, и мисля да сложа K&N въздушен филтър. Искам да ви пoпитам за вашите мнения по въпросa❓
Заслужава ли си K&N филтър за 100+ лева❓ Каква марка масло бихте препоръчали❓

 

Кола: Fabia TDI 101hp ATD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с K&N, но не мисля, че има някаква файда. Просто ми изпадна целия комплект - филтър, кутия и въздуховоди на добра цена и се полакомих. Може би да има една идея по-различен звук, но и там е спорно. Pipercross са ОК и ги хвалят - променяли звука, а и се усещало “нещо си” в ниските обороти... Но всичко е субективно в крайна сметка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам Pipercross, и съм доволен. Мия си го през 5 хил. километра. Взех го с презумпцията, да не си купувам хартиен през 5 хил. , чисто ценово е по изгодно. 
И, да, малко се променя звука на колата. Има едно ръмжене в нискитe и свистене във високите обороти. А за турбо кола, всеки допълнителен шум си е радост за ухото :D 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 100% ще опитам с един от 2та модела (само с филтъра , със сток кутия).
От къде си взел Pipercross-а и г/д по колко пари са❓

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се включвам с негативно мнение към този род филтри... Ако ще си караш стокова колата, не гониш времена по писти  и т.н., не си слагайте такива филтри. Няма да повишите мощността. Тези филтри пропускат повече въздух, но и не филтрират въздуха, така както хартиените. Особено за условията на България със силно замърсен въздух, най-много да си навлечеш неприятности. 
Сменяйте си редовно въздушните филтри с хубави такива и пак ще се радвате на добра работа на двигателя.
Това с разлика в ниските, високите и т.н, си е изцяло плацебо ефект. Единствено звука се променя, но на ТДИ не мисля, че е от голямо значение.
Може и да съм в грешка, но ще се радвам някой да ме обори. :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

? точно това е ефекта плацебо ама като искаш да ти съска или квото там прави слагай. Не забравяй, че освен звукът всичко друго е минус и то голям особенно мръсния въздух който минава през тях, такава шлайф паста става в двигателя дето и по магазините няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се убедите в безсмисленоста на този тип филтри, махнете изобщо филтъра и покарайте пробно 5 км. Ако усетите някаква разлика освен шума се похвалете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично има разлика. Преди доста години карах Ланчия Дедра 1,8 бензинов астматик. Веднъж ѝ махнах филтъра за проба, разликата беше много голяма 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този който си махнал на колко милиона км. е бил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10-12 000. Но беше тотално зацапан.

На Октавията не мога да намеря разлика преди и след смяна на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.