Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

jordanfena

Ксенонови фарове за Шкодата

Recommended Posts

jordanfena

Здравейте на всички.

Нов съм във форума и се регистрирах с цел обогатяване на знанията ми и разбира се, бъдеща взаимопомощ.

 

Имам конкретно питане за фаровете на колата. Имам Сюпърб 1, 2006г, 2.0, 140к.с. Колата е с дясна дирекция. Прибрах се с нея от Англия преди известно време, тъй като трябваше да си докарам и багажа. Изслушал съм хиляди мнения за колите с десен волан, но просто сега ми се налага да я регистрирам, защото другата ми кола предаде богу дух. 

За регистрацията се изисква да си сменя фаровете. Може да се заобиколи закона, но аз също съм на мнение, че с тия фарове е опасно и искам да ги сменя. Разгледах доста в интернет, но цената е малко стряскаща. Та, въпроса ми е, знаете ли дали, ако си взема необорудвани такива за лява дирекция, може да се прехвърли оборудването от оригиналните английски. Съжалявам за въпроса, но наистина не съм наясно дали са стандартни самите фарове.

 

Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mqnkoff

Тук мисля, че колегите @sauber и @stanley евентуално могат да ти помогнат.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stanley

До колкото знам се слагат лепенки по образец за да не заслепяваш, ако временно влизаш от Англия на Континента.

Ако искаш промяната за постоянно трябва просто да минеш на реглаж на фаровете и да се настроят, като за нашето движение.

 

Не мисля че има някаква конструктивна разлика във фаровете, за колите с лява и дясна дирекция, предполагам е просто въпрос на реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jordanfena

Благодаря за отговора. Аз питах, защото не съм сигурен дали може да се регулират и си помислих за вариант да взема необорудвани и да прехвърля нещата от английските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber

+ 1 със Стенли. Не вярвам да има конструктивна и механична разлика във фаровете и всичко е въпрос на реглаж. Иначе би било доста икономически неизгодно и логистично трудно за производителя.

Аз мислех, че моите не могат да се регулират, защото са на кантари и смятах, че колата си решава сама реглажа. Оказа се, че не е така и има както хоризонтален, така и вертикален винт за реглаж. В произволен пункт за ГТП не би трябвало да им представлява проблем да го направят. Не се вкарвай във филма с това да си правиш реглаж сам. Отиди някъде и за 5-10- лева ще ти го направят перфектно. Имат си уреда за целта (този, които ти позволява да гледаш градусите на фара, а не да правиш реглаж на око), правили са го 100 пъти.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jordanfena

Благодаря ви на всички. Но малко не разбрах- да вземам “наши фарове” и да прехвърлям от алглийските и след това реглаж, или може тези англичанските да се регулират и да стават за нашето движение? 

Съжалявам за невежеството ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber

Би трябвало английските ти фарове просто да се регулират. Няма нужда да взимаш нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stanley
Преди 18 часа, sauber написа:

Би трябвало английските ти фарове просто да се регулират. Няма нужда да взимаш нови.

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jordanfena

Благодаря ви, ще отида да питам в пункта, където минавам ГТП. Дано да стане така да се регистрира колата и да не пречя на другите водачи по пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jordanfena

Здравейте, бяхте прави, че тия фарове се регулират, както и го направих. За жалост в КАТ Габрово не признават това, а си искат фаровете да са сменени. Не съм много сигурен, но там хората коментират, че нямат необходимата техника и затова ги гледат по сериен номер, английския който се отличава от европейския. Каква е тая малоумщина, незнам. Трябва да дам 700+ лв за нещо, което се оказва, че е абсолютно безмислено, но така не мога да я регистрирам явно. За съжаление не познавам и никой, който може да ми даде назаем само за прегледа. Пълно безумие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stanley

Ти да видиш.  Защо ли не се изненадвам на това тъпо становище. Те не че не могат,  а не искат или не се чувстват стимулирани да те пуснат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jordanfena

Оказва се, че от известно време на 100% не пускат...или поне не техни хора. Кофти работа. Където и да попитам, в който и да е друг град, няма проблем. Хората тука, ако някой регистрира такава кола, отива и му настройват фаровете и регистрират в друг град на някой приятел на името и после префвърлят. Нямам думи, честно. 

Благодаря ви за насоките иначе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

А ако я регистрираш другаде и после само смениш талона? Малко е “връткаво”, но ако има как - що не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber
Преди 13 часа, jordanfena написа:

Здравейте, бяхте прави, че тия фарове се регулират, както и го направих. За жалост в КАТ Габрово не признават това, а си искат фаровете да са сменени. Не съм много сигурен, но там хората коментират, че нямат необходимата техника и затова ги гледат по сериен номер, английския който се отличава от европейския. Каква е тая малоумщина, незнам. Трябва да дам 700+ лв за нещо, което се оказва, че е абсолютно безмислено, но така не мога да я регистрирам явно. За съжаление не познавам и никой, който може да ми даде назаем само за прегледа. Пълно безумие.

 

Колега, привет,

Не знам какъв им е мотива за отказ. Най-вероятно такъв няма, поне н официален. За целта ти препоръчвам да напишеш една жалба до началника на съоветния КАТ. Която ако той не вземе при сърце, просто отиди дай 100-200 лв. на някой юрист да ги подпука. Пак ще ти излезе по-евтино и най-важното - ще си защитил правото си и ще си нашамарил тия тъпунгери.

Как точно са преценили фаровете дали са ок или не, не знам. Как точно ще познаят дали си ги сменил - също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stanley

Аз по принцип съм против да се регистрират коли с десен волан за дълготрайно ползване. Най-малкото в семейството имахме една такава и знам за какво става въпрос. Не само, че не е удобно ами си е направо опасно на дълъг път с изпреварвания. Тук въпросът е, че се наблюдава явно разминаване в правилата в различните центрове на КАТ. Значи в Габрово е забранено, но в Ямбол - няма проблем. Аз имах сходни проблеми с последната си кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber

То и аз съм против, Стенли, но закона не го забранява. В случая ме дразни милиционерското поведение тип "Щот аз така съм преценил". Оня ден едни КИАджий ме гониха по Околовръстното, щото решили, че съм минал на червено?! Бил ме гонил от Бъкстон чак (спрях някъде около Диана). И като ми дойде на прозореца ми вика "Ти знаеш ли какво ще стане сега"?! И аз му викам " Ти на колегата, на мен Вие, а най-страшното, което може да се случи е да ми утрепеш 5 минути от живота и да ми напишеш акт, който никога няма да платя". Ти представяш ли си колко са надъхани тия лунгури? За тва трябва да бъдат пръскани от жалби, оплаквания и дела за всичко възможно. Докато не покажат толкова лоши резултати, ама реално на хартия, че да ги изволянт всичките и да ходят сотаджии в Технополис.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

 Фаровете не се регулират. При лява дирекция лъчовете изглеждат така _/ _/, при дясна \_ \_. Паркирайте нощем срещу стена и вижте. Високата част е за осветяване на тротоара и пешеходците. За лупи има лост на фара, който прави лъча __, за да се избегне лепенето на лепенки, но не става за постоянно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Izolini
Преди 3 часа, ID A написа:

 Фаровете не се регулират. При лява дирекция лъчовете изглеждат така _/ _/, при дясна \_ \_. Паркирайте нощем срещу стена и вижте. Високата част е за осветяване на тротоара и пешеходците. За лупи има лост на фара, който прави лъча __, за да се избегне лепенето на лепенки, но не става за постоянно.

Защо да не става за постаянно? Моите и двата са отсечени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Защото скъсяваш лъча. Реално махаш осветяването на тротоара, защо при обърнато движение, тротоара ще ти бъде от другата страна и това което по подразбиране се осветява, ще ти е насрещния трафик. Виж някоя схема на осветяване поглед отгоре и ще разбереш какво точно отсичаш.

https://www.google.bg/search?biw=1280&bih=871&tbm=isch&sa=1&ei=E5WLXP6KO9KKlwSQyaqADA&q=headlights+light+pattern&oq=headlights+light+pattern&gs_l=img.12...0.0..20336...0.0..0.0.0.......1......gws-wiz-img.AWOFWz9c_Lo

Браво на КАТ Габрово, ако наистина работят така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jordanfena

Здравейте отново колеги, 

така или иначе аз смених фаровете за да в регистрирам. Обаче единия свети така, че нищо не виждам. За да не отварям нова тема, имате ли представа защо при въртене на врътките за регулиране нищо не се случва и дали и как това подлежи на ремонт. нещо откачено ли има в самия фар, трябва ли да го свалям и т.н.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.