Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мирише на феродо


vladkant

Recommended Posts

Здравейте, в петък ходих до Пловдив и на връщане на магистралата замириса на феродо. Не съм се гаврил със съединителя нито по магастрилата нито никъде- изключвам когато е имало сняг. Проверих накладките и не бяха прегреяли- нормални като за магистрала. Накладките са на макс 5 хил км заедно с дисковете. Не усещам нищо различно нито в педала нито в превключването на скоростите. 

Поради какви причини може да мирише на феродо.

Преди около 40 хил км (преди 3 години), сменях комплект лагер помпа и съединител- или поне така се надявам. Имам съмнения че са ми сменили само лагер помпата а съединителя са оставили старият а са си запазили новият....

Надявам се да кажете поради какви причини може да мирише на феродо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде миришеше? Случвало ми се е и то не веднъж, я да се размина или да задмина някой и да замирише на феродо. Винаги в първия момент вдигам крака от педала и се замислям, какво се случва с колата ми, но като мина километър-два и няма вече миризма - натискам отново :)

Дано и при теб, случката да е такава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и аз мислех че от камиона пред мен но миризмата остана през целият път. После в градско шофиране в София нито се е увеличила нито намаля. На запален двигател отворих капака но не миришеше.....само през духалките.

.....дали миризмата се е впила във филтъра ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че е от това но виж като отпуснеш ръчната дали се връща  . Ако празния ход ти е по голям не се връща има много лесна оправия след почистване на лостчетата на супорта на които е закачено жилото .Някои път дори едвам се усеща при шофиране ако е заседнала малко преди да отпусне .Аз съм го препатил и реших въпроса евтино закачих едни пружинки не много стегнати и нещата се оправиха без да сменям каквото и да било

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е и от тях ? прегледал съм ги и четирите- от съединителя е :(

като отворя капака и си смърди от там. За съжаление е заминал и ще се сменя....живи и здрави юни месец ме чака дълго пътуване и не ми се иска да го мисля извън Бг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.03.2019 г. at 18:47, vladkant написа:

Не е и от тях ? прегледал съм ги и четирите- от съединителя е :(

като отворя капака и си смърди от там. За съжаление е заминал и ще се сменя....живи и здрави юни месец ме чака дълго пътуване и не ми се иска да го мисля извън Бг

Успех и безавариини от тук на там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.03.2019 г. at 20:24, vladkant написа:

Преди около 40 хил км (преди 3 години), сменях комплект лагер помпа и съединител- или поне така се надявам. Имам съмнения че са ми сменили само лагер помпата а съединителя са оставили старият а са си запазили новият....

Надявам се да кажете поради какви причини може да мирише на феродо :)

Поне кажи сервиза,да не ходят други хора там.

Егати боклуците ше да са това......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиз не помня как се казва.

Намира се в Слатина, когато идваш от Подуене преди пазарчето на голямото кръстовище, има един китайски ресторант- срещу него "двата лъва". 

ул. „Слатинска“
https://goo.gl/maps/5bxyyczKLSM2

Като цяло не съм доволен, имахме уговорка цена за работа 200, след като разглоби колата каза че цената се повишава на 350 щот била 4х4....макар че бях с "връзки" защото един познат ми го препоръча и пред мен уговориха цената по телефон.....остави ме без кола три дни, макар да ме убеждаваше че за ден ще го смени.....

Колата тогава беше за лагер помпа, реших да смена комплект всичко защото така или иначе ще се отваря, не мисля че за преко сили 40 хиляди километра дискът е заминал.....според мен диска не е сменен а само лагер помпа.

Когато го сменям след месец евентуално мога и да кажа дали е бил сменен или е бил оригиналния, Италиянец надали ще смени съединител.....

....както и да е....Българска му работа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми първият ден когато уж трябваше да ми е готова колата, от 4 часа през които бях там, пичът 2 часа си седеше в стаичката и си чатеше.....

Работеше сам, имаше един "помощник" който обясняваше през цялото време че трябва да се прибира за да си нахрани котките ама да помага не му се занимаваше.....

Уговорката беше в 8 сутринта да съм там уж да съм първи, в 8.30 пристига и ми обяснява че първо ще прегледа на бързо две коли и съм аз. Ок, няма проблем....да ама прегледа на втората кола беше смяна на 4 диска с накладки....първата се закучи на компа и реши че тя ще чака....т аз както трябваше да съм 8 там- влезнах по към 12.30.....седях до 16.30 и ми каза че няма да може колата да е готова същият ден (макар да твърдеше обратното до час преди това), на половината път от там ми се обади че съм объркал съединителя и трябва да го сменям. От там след доста телефони и молби към колеги и приятели се намери който да ме вземе от сливница и опълченска за да ме закара до сервиза за да взема съединителя, да го сменя в техко на орион и обрятно до сервиза.....и всичко това до 17.45 щот той щял в 18 да си ходи.....

Аз не бих се върнал там......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, vladkant написа:

Ми първият ден когато уж трябваше да ми е готова колата, от 4 часа през които бях там, пичът 2 часа си седеше в стаичката и си чатеше.....

Работеше сам, имаше един "помощник" който обясняваше през цялото време че трябва да се прибира за да си нахрани котките ама да помага не му се занимаваше.....

Уговорката беше в 8 сутринта да съм там уж да съм първи, в 8.30 пристига и ми обяснява че първо ще прегледа на бързо две коли и съм аз. Ок, няма проблем....да ама прегледа на втората кола беше смяна на 4 диска с накладки....първата се закучи на компа и реши че тя ще чака....т аз както трябваше да съм 8 там- влезнах по към 12.30.....седях до 16.30 и ми каза че няма да може колата да е готова същият ден (макар да твърдеше обратното до час преди това), на половината път от там ми се обади че съм объркал съединителя и трябва да го сменям. От там след доста телефони и молби към колеги и приятели се намери който да ме вземе от сливница и опълченска за да ме закара до сервиза за да взема съединителя, да го сменя в техко на орион и обрятно до сервиза.....и всичко това до 17.45 щот той щял в 18 да си ходи.....

Аз не бих се върнал там......

 

Затова си има бял списък във форума, защото такива "клошарски" сервизи има колкото искаш навсякъде :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че има бял списък, ама момента не беше такъв.....бяха ме ударили отзад, колата тъкмо беше излезнала от тенекеджията където бях оставил едни 500 лева, разходи за броня, боя, съединител пълен комплект 1200 кинта....т се зарадвах че в този сервиз който ми препоръча "приятел" щяха да ми вземат със 150 лева по малко отколкото в другите.....

......но еФтините неща по някога излизат скъпо.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе цената не е гаранция за качество в България.

Може некаде да ти резнат главата и пак да си остаат ръцете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, cuca7 написа:

Абе цената не е гаранция за качество в България.

Може некаде да ти резнат главата и пак да си остаат ръцете.

и това е вярно за съжаление

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.