Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.5 TSI


Hursa

Recommended Posts

Здравейте,

(Извинявам се, ако има подобна тема. Не можах да намеря, но може би защото не се ориентирам във форума.)

Някой може ли да даде линк с по-подробно описание - за този относително нов двигател? Или да има опит с него. 

(Поне по описание, би трябвало да е по икономичен, особено при "извън градско". Но за голф го дават с цял литър по-ниска икономичност (с около 20% по висок разход по сравнение с 1.4 - същата мощност). Може би не е удачен и не само като икономичност.)

Редактирано от Hursa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Води се от топ двигателите от бензиновата категория. Имал по- дълъг живот от 1,4 поради простата причина, че може да има еднаква мощност с 1,4 но заради по големия си обем удължавал живота си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година като избирах аз Шкода, този двигател тъкмо беше излезнал. В цилиндрите има керамика, за да намали триенето и оттук разхода (оттук и 100те кубика повече). ВАГаджиите този път са дали на Шкода и системата за изключване на двата цилиндъра при определени обороти, с което се прави икономия. При 1.4 го нямаше. Аз много се чудих дали да го взимам, но нямаше хора по английските и немските форуми, които да са минали 50-100 хил.км. и да кажат как е. Взех 2.0 TDI,  който уж вече няма бъгове. Но, ако решиш да вземеш 1.5 бензин, нямаш ядове докато  си с българската голяма гаранция. Това е основен двигател за ВАГ групата и не вярвам да има големи проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с този двигател от около 4000км. Какво точно те интересува?

Извънградско-магистрала ми дава около 6.5.

Извънградско до 100км/ч около 6.

Градско вече много зависи от средната скорост и дали е загряла колата, така че между 6.5 и 10. Но най-често под 8.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 24.02.2019 г. at 14:22, Hursa написа:

Здравейте,

(Извинявам се, ако има подобна тема. Не можах да намеря, но може би защото не се ориентирам във форума.)

Някой може ли да даде линк с по-подробно описание - за този относително нов двигател? Или да има опит с него. 

(Поне по описание, би трябвало да е по икономичен, особено при "извън градско". Но за голф го дават с цял литър по-ниска икономичност (с около 20% по висок разход по сравнение с 1.4 - същата мощност). Може би не е удачен и не само като икономичност.)

зповядай

http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Колеги, някой минавал ли е на техническо обслужане -масло филтри? Какви са цените в ЕТ за този мотор?

 

От ЕТ препоръчват някакво  0W20  което е 48лв/литър

Редактирано от krasy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах преди 3 мес.имаше промоция -20% и ми струваше към 280лв.но съм с 1.4tsi

Масло Кастрол 5w30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от личен опит, но мога да споделя че двигателя е много добър - 

 

1/ Много по-надежден от 1.4 /поне за сега - и за знам рано е.../

2/ Кода е DADA - това е engine coda за версията която аз имам наблюдения. 

3/ Развърта се много приятно и от 1400 някъде до 5000 се чувства прекрасно... 

 

Икономичен - със сигурност. Повече от 9 не са ми давали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, Stylo написа:

...Икономичен - със сигурност. Повече от 9 не са ми давали. 


Е т’ва ако е икономичност...

С нормално каране 6-6.5/100 би трябвало да е. Ако стига 9/100 не знам, каква е тази икономичност :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

има ли смисъл да коментирам или просто си приспамваме?  При джигитско шофиране, и 600 кубиков на 3 цилиндъра ще го изкараш на 12-14.... 

Нормално за всеки е различно и както се знае вече , има 160 фактора от който зависи дали ще свали на 5 /100 или 9.... Така че да 9 при шпорене и светофари на кик даун е добре... 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Stylo написа:

има ли смисъл да коментирам или просто си приспамваме?  При джигитско шофиране, и 600 кубиков на 3 цилиндъра ще го изкараш на 12-14.... 

Нормално за всеки е различно и както се знае вече , има 160 фактора от който зависи дали ще свали на 5 /100 или 9.... Така че да 9 при шпорене и светофари на кик даун е добре... 

 

 


Няма смисъл да коментираш!!! Може и без т’ва да минем :)

 

Т’ва с кикдаун-а ми оправи деня - смърт най-страшна е този кикдаун!! Корем ме заболя само като си представих ситуацията :)

Иначе - не спамя! Ама няма как 9/100 да е икономично за малолитражка :)  Нормалното за всеки е различно, но т’ва дето обясняваш си е смях! 9/100 е нормално за някой СУВ. Ама щом си петролен шейх - и ти е нормално - нема те мисля. Извинете за безпокойството, хахахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

след 18 000к впечатленията ми за този агрегат се покриват с тези на повечето колеги. 

При извън градско с ограниченията около 4,5-5.5, градско около 6,5

При по агресивно шофиране съответно 6,5 извън градско и 8 градско

Превключването м/у 2 и 4ри цилиндъра е неусетно, а динамиката е добра.

 

преди 500км светна за ниско количество на маслото, въпреки че при проверка на пръчката е до средата при оставяне за 1ч 30мин  след спиране на мотора. В крайна сметка долях 500мл до МАХ и вече не свети. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

 

Колебая се за покупка на нова О3 с този двигател. В нета четох за много проблеми с него, които и до ден днешен не са решени. Моля някой, който е с двигателя, да сподели дали има проблеми с поведението на колата на 1 и 2 предавка или просто в БГ се внасят от добрите партиди. ?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 20 000км имах проблем с някакъв датчик за неутрална предавка заради който изписваше error start/stop. Смениха го гаранционно.

Ако има колеги с по-голям пробег да споделят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.07.2019 г. at 18:52, Stylo написа:

Не е от личен опит, но мога да споделя че двигателя е много добър - 

 

1/ Много по-надежден от 1.4 /поне за сега - и за знам рано е.../

2/ Кода е DADA - това е engine coda за версията която аз имам наблюдения. 

3/ Развърта се много приятно и от 1400 някъде до 5000 се чувства прекрасно... 

 

Икономичен - със сигурност. Повече от 9 не са ми давали. 

Толкова е надежден,че го спряха от производство,а новият Plug in хибрид на суперб е с 1.4TSI.

Случайност,не мисля! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента не можеш да си поръчаш 1.5 TSI 

Чак от Ноември месец евентуално,отстранявали някакви бъгове.

Информацията почерпих от дилър в ЕТ и в briskoda също има писано по темата. :)

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Bondo написа:

В момента не можеш да си поръчаш 1.5 TSI 

Чак от Ноември месец евентуално,отстранявали някакви бъгове.

Информацията почерпих от дилър в ЕТ и в briskoda също има писано по темата. :)

в процес на поръчка точно на 1,5 тси съм, не са ме информирали, че не мога да поръчам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм за форума и силно се интересувам от Шкода "Октавия" 3-та генерация , бензинов двигател 1.5 TSI, с ръчна скоростна кутия.  Като дизайн, ,,Октавия"-3 изглежда много съвременно и приятно.

В момента карам AUDI A6 C6 4F 2.4 и вече ми се иска да се кача на чисто нов автомобил , при който поне докато трае гаранцията от 5 календарни години да не мисля за повреди. Бюджетът ми е 46 000-47 000 /парите за овтомобила/ и си мисля, че за тези пари, че и по-малко има шанс да се купя нова-новеничка Шкода.

Пред дилема съм, защото се оглеждам и за новата Опел Инсигния, също 1.5 литров двигател 165 к.с.  Знам, че са р различни сегманти, но очаквам, Шкодата, като по-скъпа, да бъде и с по-добра сглобка и надеждност.

Оставам с впечатление, че двигателите 1.5 TSI не са особено популярни в България. От друга страна, при новата Инсигния 1.5  литровият турбиниран двигател, с мощност от 165 к.с. , няма никаква информация, относно надеждността на автомобила и може да се окаже 4котка в чувал".

Динамиката на автомобила пир двигател 1.5 TSI как е? Настоящият ми автомобил на магистрала поддържа постоянно 200-210 км/час, като е на не повече от 4500 оборота.Как е като обезшумяване автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен динамиката на октавията ще е сходна с тази на аудито и леко по добра, но я пробвай на тест драйв. Предвид че си с V6 ще си разочарован от звука на 1.5мотора. с около 6.5 среден разход бих казал че е икономичен. На 200 - 4300оборота. Относно шумоизплация-тест драйв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някоя vRS Октавия за тея пари? Щом толкова ниско летиш - 2.0 ще си държи 200+ безгрижно. А с малко доработки - може и 300 да вдигнеш - знае ли човек

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.