Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с автоматик - Октавия 1 , 2003 , 1.9 дизел


geof

Recommended Posts

Здравейте,

имам следният проблем със Шкода Октавия 1, 2003 г, 1.9 дизел автоматик (4 ск) ALH 90 ps.

По спецификация кутията излиза като на Ауди А3, предполагам и на Голф са същите.

Трета и четвърта предавка се сменят нормално, никакви проблеми. преминаването на по ниска предавка не се получава, оборотите падат до степен ,  че двигателя започва да тресе, и трябва да го направя ръчно. При потегляне (включване на R / D ) колата тръгва рязко, усещането е като липса на съединител. 

Проблема според майстора тръгва от мокрена и корозирала букса. Кутията била ок според него, отваря я, замери кабели и т.н., взе парите и каза, аз мога толкова, може да е турбината... Маслото е сменено по спецификация. 

В тази връзка, и пресни впечатления от майстори, се замислих да сложа ръчна кутия, или ако има шанс да намеря читава втора ръка, защото още един ремонт, и то без гаранция, ще надвиши цената на колата. Мислех да я хвърля за части, но в другите отношения е изрядна, и ме е жал, за сега :)

Някакви идеи за помощ , в този завоалиран случай? От какви модели коли става друга кутия, година, трябва ли нещо допълнително, или само се слага и други подобни евентуални специфични неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ти е майстора? Типа на кутията (и модела) щемвидиш по вин номера на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза, че кутията е AG4, ако може да се вярва на този справочник:

https://www.midavto.com/справочник-скоростни-кутии/#1490193031287-997bd185-af98

 

На Ауди А3 показва - 01М

На Голф показва - 01М

 

Промивка на клапанното тяло и замерване на клапаните ще даде повече яснота, щом маслото е сменяно вече. 

Проблема звучи, като дефект в управлението на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя ВИН а, информацията иначе ми е от майстора ( до колкото тази дума има някакъв смисъл в нашата реалност...) , отварял е кутията, правил е нещо си, и гарантира че е ок. Сега ще опитам да намеря хидротрансформатор, то друго не остана . Така и така ще свалям кутия, ако някой препоръча читав  сервиз/майстор, мога да я пратя да я видят. Въпроса обаче , който стои е - до момента дадох 1000 лв за ремонти, без резултат, а колата я оценявам на макс още един подобен "ремонт", и всяко по скъпо струваща интервенция се обезсмисля. Колата си е на ход иначе, дори мога така да я закарам да я види някой ако има кой. Ще  отворя да снимам каква е кутията, има надпис КТМ на нея, това поне съм видял, че съм фен на моторите.

 

п.п. От Видин съм, та всяка точка ми е далечна принципно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.