Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Маслена помпа ремък


octavia543

Recommended Posts

Преди 2 часа, skauta написа:

Имаш подкрепата на главният админ на форума, какво се оплакваш, аз тоя спор и с него съм го водил, само, че за друг сервиз, няма никаква връзка, че си нов във форума.

Иво, не иде реч за подкрепа, а за споделено мнение. Помня спора с теб и все още мисля, че съм прав. Та в тази връзка предлагам да се видим с теб и @Луд с мотика в събота в Първенец да си поспорим на живо. Той има желание да дойде, писа за това в темата за срещата. Остава и ти да се включиш. Ако трябва, ще намерим и четвърти за белот :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eииий, ама, това верно си е вече изнудване,?, но наистина имаш право, някои спорове трябва да се водят очи в очи. Ще си помисля сериозно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.06.2021 г. at 22:07, Passi написа:

Предполагам си наясно,че горивният филтър трябва да се напълни с Ваг ком.

 

Това май ми беше 4ти или 5ти филтър(или ги сменям с маслото на 10 000 или през едно масло):) иначе auxilary fuel pump се пуска и обезвъздушаването става за 30 секунди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До всикчи колеги спорещи в темата(за да не цитирам коментари един по един). Не разполагам с някакви неограничени финанси за да ги пилея безразборно по официални сервизи. Точно това е причината да си спестя смяната на филтрите и да си платя само санитарния минимум за това обслужване. Избрах ЕТ по няколко причини които според мен всеки разумен човек би възприел,а това са:

1. Човека който ми обслужва колите от години освен майстор ми е и приятел и не ми взима една стотинка за труд ми каза "не съм сменял такъв ремък и не се наемам да ти го правя" става въпрос за този на маслената помпа.

2. Колата е на достатъчно малко километри(закупена е от ЕТ и не ми се влиза във безсмислени спорове дали са реални)за да си правя експерименти с двигателя.

3. Всчики подменени консумативи(ремъци, ролки и т.н.) по книжка се сменят на 210 000км което обуславя, че най-вероятно следващата такава операция поне с моето каране което е около 30 000км на година ще е при следващия собственик на автомобила.

4. Дори и да бях заложил на сервиз "чичо Гошо", "бат Кольо" и т.н. пак щях да вложа оригинални части поради причината от т.3.

5. Цената на частите с ДДС е около 1190лв,а на труда 445лв. Дори и да бях търсил някой колега от форума за отстъпка на частите не мисля, че щеше да е повече от 10% върху тази цена(в нея има 5% отстъпка на почти всичко така или иначе). Та остават тези фамозно непреодолими 445лв за труд, ами замислете се колко би ви взел "чичо Гошо" или "бат Кольо" за това упражнение, по мой груби сметки няма да са по-малко от 250лв. И като теглих чертата стигнах до извода,че за 200лв(което са два резервоара нафта от евтината :D ) получавам две години гаранция и при еввнтуален проблем, а за такива съм прочел доста във форума от неправилно зацепени ангренажи ще знам с кой да се разправям, а не с "чичо Гошо" или "бат Кольо". 

 

 

 

P.S. Бъдете здрави и не се впрягайте толкова в никому полезни спорове :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.