Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със запалването!!!


volex

Recommended Posts

Здравейте колеги,колата е Skoda Octavia 1Z3 1.6fsi 2008.

Преди няколко дена ми беше паднал акумолатора и ми подадоха ток и запалих,след това на другия ден пак не запали.Опитахме с подаване на ток, но не запали.Реших да сменя акумолатора и взех Exide Premium 64Ah(EA640), но отново не иска да запали.Върти, но не иска да запали.Пробвах с диагностиката и дава само грешки за Steering Wheel  и Steering Assist(и преди това я имаше).Но мисля,че не е от това проверих отзад помпата дали качва гориво - да качва.Проверих бушона на горивната помпа и той е добре.Някой ако има идеи от какво може да е ще се радвам да помогне.

Преди време ми даваше тези грешки.но сега дава само за Steering Wheel  и Steering Assist.

 

3 Faults Found:

008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
               P2004 - 004 - Stuck Open
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
               P0016 - 001 - Incorrect Correlation - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 680 /min
                    Load: 25.1 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 92.0°C

005123 - EGR System 
               P1403 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 230010 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:09:31

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 72.0°C

 

4 Faults Found:

00576 - Terminal 15 
            012 - Electrical Fault in Circuit
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 
            012 - Electrical Fault in Circuit
00884 - Ignition Switch (D) Terminal X 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01744 - Ignition Switch Terminal P (D) 
            012 - Electrical Fault in Circuit

Редактирано от volex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, volex написа:

Реших да сменя акумолатора и взех Exide Premium

:D

тази марка, като я чуя и получавам обриви. Внимавай, че мрат внезапно.

 

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера проверих с VCDS Engine speed в момента на завъртане и отчиташе около 200/min.Според мен това означава,че датчика за оборотите на двигателя е ОК.Сега се чудя дали ако има проблем с CMP Sensor (G40),колата няма да пали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Оказа се,че за съжаление е прескочила веригата.Взех нова верига със всички допълнителни неща, но сега нещо не можем да направим центровката.Намираме ГМТ на първи цилиндър,зацепваме разпределителните валове.Колата пали и гасне.Когато се даде газ двигателя все едно работи на два цилиндара.Почвам да имам съмнение да не са се изкривили разпределителните валове.Искам да ви попитам на този двигател не мога да намеря как да стопирам коляновия вал.Някой има ли идея къде се пъха болта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, nelasms написа:

 

По този начин сме го правили,но гледам на някой двигатели се зацепва коляновия вал с болт и се чудех дали и на този има такова място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.