Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

Jorkata2

Не свети плафона при отваряне на пасажерската врата

Recommended Posts

Jorkata2

Здравейте колеги, проблема както съм написал в заглавието е, че като отворя дясната предна врата не светва плафона в купето. Освен това не светва и малкия плафон на самата врата. Проблема не е голям, но ме дразни. Не съм запознат, как точно плафона "разбира", че има отворена врата, затова се допитвам до Вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Izolini

Микроключета в бравата. Чест проблем за който има много теми. Проверете си и дали централното я заключва.

Теми за микроключета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladkant

може да провериш и кабелите в маншона при пантите за прекъснат кабел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Jorkata2

@vladkant кабелите са добре

@Izolini заключва я централното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladkant

а от скоро ли започна да го прави или по принцип никога не е светело.

при мен имаше проблем след като махах буксата на вратата, единият пин (мисля така се казваше) се измъкна от самата мъжка букса.

може и това провериш, но щом заключва не би трябвало да е микроключе - мое мнение, може и да бъркам 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Jorkata2
преди 15 минути, vladkant написа:

а от скоро ли започна да го прави или по принцип никога не е светело.

при мен имаше проблем след като махах буксата на вратата, единият пин (мисля така се казваше) се измъкна от самата мъжка букса.

може и това провериш, но щом заключва не би трябвало да е микроключе - мое мнение, може и да бъркам 

Аз купих колата преди месец, така съм си я взел. Къде се намира въпросната букса да проверя пиновете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladkant

в маншона където кабелите излизат от вратата и влизат в купето, ще направя снимка и ще я кача до 10 мин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladkant

долу има декоративна пластамаса, махаш я и там се намира

038905012-big.jpg?r=1

Редактирано от vladkant

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladkant

.....оправих я :)

Редактирано от vladkant

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Rado1768
Преди 1 час, Izolini написа:

Микроключета в бравата. Чест проблем за който има много теми. Проверете си и дали централното я заключва.

Теми за микроключета.

100 % - съгласен и убеден.

Толкова често срещан проблем, че вече започнах и да не му обръщам внимание. Наложи се да сменям  две ключета  - на предните врати, а сега и на задна дясна не ми работи. Дразни ме само, че нямам индикация на таблото, че вратата не е затворена.

Колега намери си подходящото микроключе /изобщо не е и скъпо/ и си реши проблема . Замяната му не е сложна. В Ю тюба има и клипове как става По-трудната част на операцията е свалянето и поставянето на бравата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladkant
tuningmania

До "Jorkata2" - Най-честия проблем при описаните от ТЕБ симптоми са именно споменатите от Колегите Микро-Ключета. Иначе едно от малкото слаби места на модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lyubcho88

Мдаа. Другите малко слаби места на модела са:

-          Стъклоповдигачите

-          Развалените клапи на въздуховодите за парното

-          Постоянно биещите /кривещи се/ предни дискове

-          Клапаните за вакуум управляващи геометрията на турбото

-          Актуатора на турбото

-          ЕГР-а, който след х-години не става и трябва да се смени / изолира

-          Слаби спирачки (стокови)

-          Разпадащи се тапицерии на таван и врати

-          Остарели пластмаси, скърцащи, чупещи се с поглед

-          Дефектираща задна чистачка /моторче/

Останалото са консумативи, както при всички останали автомобили :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Jorkata2

Прегледах буксата, не се вижда нищо нередно. Да сменям ли направо микро ключето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lyubcho88

Е премери поне дали работи преди да го смениш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Jorkata2

@lyubcho88Какво по-точно да му меря, и трябва ли да го сваля за целта? Извинявам се за може би глупавите въпроси, но за първи път се сблъсквам с такова ключе и не знам, какво точно представлява.

Редактирано от Jorkata2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lyubcho88

мери се дали ключето пуска маса. Иначе ето още инфо:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki
На 6.02.2019 г. at 10:29, lyubcho88 написа:

Мдаа. Другите малко слаби места на модела са:

-          Стъклоповдигачите - на платформата pq34 са си така

-          Развалените клапи на въздуховодите за парното - на колите с климатроник, пак се отнася за платформата  pq34

-          Постоянно биещите /кривещи се/ предни дискове - пак е за всички pq34, но с фс2 спирачки е по-често срещано 

-          Клапаните за вакуум управляващи геометрията на турбото - pq34

-          Актуатора на турбото - pq34

-          ЕГР-а, който след х-години не става и трябва да се смени / изолира - pq34

-          Слаби спирачки (стокови) - не бяха зле когато колата беше сток, а пък ако са с дискове 288 или 312(рс) са супер. Тъпото при Октавия са задните барабани на колите под 100 коня. 

-          Разпадащи се тапицерии на таван и врати - за вратите е малко по-зле от другите коли pq34

-          Остарели пластмаси, скърцащи, чупещи се с поглед - pq34, но това е от егн-то

-          Дефектираща задна чистачка /моторче/ - при фейса доста по-рядко от останалите pq34, защото от шкода са изкарали пръскалката от моторчето

Останалото са консумативи, както при всички останали автомобили :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lyubcho88

Е да де, нали за OK 1U става дума в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki

Само доуточнявам, не казвам, че не си прав. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Jorkata2

Няма ли да е по-добре, да го поръчам първо и после да разглобя вратата, за да мога да го сменя веднага. Цената му не е голяма, по-добре да се окаже, че не е от него и да ми остане резервно отколкото да разглобявам два пъти (че изглежда доста сложно).

Как мислите, прав ли съм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tuningmania

До "Jorkata2" - Абсолютно си прав..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
venll

Ето как може да си го направиш:

Това са китайски боклуци и работят ден до пладне. Не са водо и прахо устойчиви и много бързо се развалят. Има и по добри, но и цената е друга. В BG също могат да се намерят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladkant

@venll ако става въпрос за тези които показах от алиекспрес, направих го само за да ги покажа на колегата визуално как изглеждат :) а и в самото мнение казах че мисля че това са ключетата. 

Ще съм благодарен ако кажеш от Бг къде може да се намерят такива ключета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lyubcho88

Тия от Али са си ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×