Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос: Търся "CAN Bus"-код за отваряне/затваряне на електрическия багажник.


tuningmania

Recommended Posts

Привет,

 

Търся "CAN Bus"-кода (може и да са няколко различни), който се използва от електрониката на Автомобила, за подаване на команда за отваряне/затваряне на електрическия багажник.

 

Ако не може да се намери конкретна такава информация, по какъв начин може да се прочете въпросният "CAN Bus"-код от самият Автомобил?

 

Автомобилът е: "Skoda Superb 2 Face Lift", 2014 Година произведен, Двигател 2.0TDI с Мощност 170 Конски Сили, Задвижване 4х4 и 6-степенна Автоматична Скороста Кутия.

 

С Уважение,

Мирослав Иванов.

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, tuningmania написа:

Ако не може да се намери конкретна такава информация, по какъв начин може да се прочете въпросният "CAN Bus"-код от самият Автомобил?

Миро,можеш да го прочетеш и видиш със VCDS-a съответния кодинг,.Ако намериш и такъв Съпърб 2 със отваряем багажник( предполагам ,че някои С2 фл.имат тази опция) и се сканира колата ,можеш да видиш кодинга и да го сравниш,даже и копираш,да не говорим ,че ако контролера позволява ,можеш и сам да си го зададеш през адаптациите.Понякога кодингите (поне на 02фл. за Супърб не знам ) са почти еднакви за някои неща в зависимост от контролерите ,инсталирани в колата и нивото на оборудване.

 

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "zar" - Моя багажник си е електрически, но искам да мога да го отварям/затварям през мобилния си телефон и за това ми трябва въпросния код.. Значи с "VCDS" ще може да се види. Идеално. Благодаря за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, tuningmania написа:

До "zar" - Моя багажник си е електрически, но искам да мога да го отварям/затварям през мобилния си телефон и за това ми трябва въпросния код.. Значи с "VCDS" ще може да се види. Идеално. Благодаря за информацията.

В този случай е лесна работа.Намираш някой с читав "VCDS" и го "прочитате".Жалко ,че не съм в София ,за да ти помогна  :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не говорите за едно и също нещо? Така ми се струва. 

 

Кодингът, който се прави с VCDS е тотално друго нещо. Той е настройка на модула, който подава сигнали към поверената му електроника при определени събития. 

 

В тестовете на модула може да се гледат разни неща на някои контролери, но не абсолютно всичко. Ако някой знае как да “слуша“ сигналите, които подава интерфейсът към модула при тест, би могло да помогне.

 

Това, което иска да направи колегата е да подава ВЪНШЕН сигнал или да кара модула да подава сигнал към моторчето на бравата.

 

@tuningmania Как ще подаваш сигнал през телефона към модула на колата? Какво използваш?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го разбирам ,че иска да си прочете кодинга на съответния контролер и му обяснявам това.Може и аз да не съм  го разбрал правилно.Сега как се отваря и затваря със мобилни телефони  и допълнителни устройства Супърб ,нямам идея или поне не съм се задълбочавал ,защото нямам нужда от това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "shaft" - Май си прав, какво искам. Ха-ха.. Искам да въвведа търсения "CAN Bus"-код в една Аларма, която може да се командва и през Телефон, която от своя страна може да подава сигнали към Автомобила, карайки го да изпълнява всевъзможни неща, които се командват електрически все пак..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, така си и мислех. Нямам идея как точно да се хване какво подава модула...това си е малко reverse engineering... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ключа ако може да си отвориш багажника изцяло - пробвай при някой ключар да ти разчетат заклинанието и да го въведеш в алармата. Бая се чудех за тези руски чудеса и аз, когато взех колата, ама нещо хич не ми остава време да се занимавам и с т’ва. Не е зле да пуснеш една тема за колата (не съм видял дали има всъщност) и да разкажеш малко за нея и последващите придобивки с които синя обзавел, както и бъдещи планове, Миро. Недей да скромничиш и да се спотайваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът му е, че през алармата не се отваря, докато през ключа, бутона се отваря. Ама автоматичното отваряне/затваряне на задния капак има едно заключване в ключалката, второ едно плавно затваряне последния сантиметър два при ключалката и един трети мотор, подобен на тези за стъклата, който отпуска и навива стоманено въже, за да движи вратата.  Отварянето става от силата на амортисьорите на капака. Бая сложна комуникация има между отделните модули и аз силно се съмнявам, че външно устройство, ще успее да влезе в този информационен поток и да подава правилна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "zloQQ" - Най-потайния каза, че аз съм потаен. Ха-ха. Тема нямам, но честно казано не знам и какво да напиша в нея. Автомобилът е съвсем Заводски. Само Алармата е добавена. Иначе искам 100 неща, но..

 

До "ID A" - При другите Автомобили на "VAG" на същият принцип ли са електрическите багажници?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tuningmania Не знам. Логически, при едни и същи модули и принципът трябва да е същия. Други марки също са на този принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.