Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съединител.проблем


stanimir3388vv

Recommended Posts

Здравей

На мен също мисля,че ми предстои смяна на съединител,когато говорих с човек,който ремонтира само шкода,ми каза задължително демферен,защото ще счупиш скоростната кутия.Моята е 20V Турбо и не мисля да правя компромиси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм също с 1.8Т. Аз сложих Kit4P на Valeo с плътен маховик. Ако не ти кажа че е плътен маховика няма да разбереш че е такъв. 30000 имам от както съм го сменил. Нямам проблеми. Колата е 210 коня и близо 300 нютона. Като сменяш не е задължително да сменяш маховика ако е здрав!!! При това положение минаваш само с комплект съединител за демпферен маховик. Ако ти е зле маховика ми се обаждаш щото моя е перфектен и го пазя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Skoda20VT написа:

Аз съм също с 1.8Т. Аз сложих Kit4P на Valeo с плътен маховик. Ако не ти кажа че е плътен маховика няма да разбереш че е такъв. 30000 имам от както съм го сменил. Нямам проблеми. Колата е 210 коня и близо 300 нютона. Като сменяш не е задължително да сменяш маховика ако е здрав!!! При това положение минаваш само с комплект съединител за демпферен маховик. Ако ти е зле маховика ми се обаждаш щото моя е перфектен и го пазя. 

Ще го имам предвид,мисля че ще се наложи да сменям и маховик,защото на няколко пъти доста трудно изключвах задна скорост.Преди време ми преплъзваше съединителя на по високите обороти,но напоследък не преплъзва.Нямам идея каква е тая аномалия!И все пак на Kit4p маховика е предназначен за добра алтернатива на демферния

Редактирано от danielpld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това гаранция не ти е от маховика. Маховика се чува доста добре. Ако имаш време мини да го чуя. 0894254564

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес смених съединителя  с демпферен  и комплект притискател и феродов. Нови помпи и т.н.

И... пак го имам същия проблем като в началото. 

Питането ми е където е горната помпа под нея има нещо като "компенсатор" където минава течността.  Каква е ролята на това нещо? Защото вече това остана да е.

И на обезвъздушаването като потъва педала и сам го дигам всеки път на помпенето.

Трябва ли в един момент да се вдигне сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, stanimir3388vv написа:

И на обезвъздушаването като потъва педала и сам го дигам всеки път на помпенето.

Трябва ли в един момент да се вдигне сам.

 

Педала трябва да се връща сам, без значение дали системата е обезвъздушена или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това тяло което е под помпата дето минава течност през него каква роля играе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Ако знаех, щях да ти кажа в горното мнение. Класическия привод е горна - долна помпа и нищо м/у тях.

 

п.п. Връщането на педала става от две възвратни пружини. Едната е в горната помпа, другата на педала.

Причината за не връщане от помпата е в гумички, които задират в цилиндъра и пречат на буталото да се върне.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 чисто нови помпи от 2 различни места. само дето и двете са закс. трябва да съм ебати и каръка?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз не съм казал, че е от горна помпа. Не смея. Щото знам че е нова. Казвам само от какво може да бъде.

Виж там на педала има ли пружина, няма ли, действа ли...

Кога спря да се връща? До сега как беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги мисля че проблема се намери поне засега.сега ще я карам някой друг км да я разбера

: оказа се от притискателя .има разлика в дебелината на тялото. Закс е 31.5мл и като го монтираш сурка в кожуха и го дере яко.и помпата не може да работи добре.по католог дават закс.

Алтернативен вариант е лук. Лук е дебел 28 мл. И заспа.

Явно кутията е малко по" плитка" заради раздатката.незнам. 

И сега съединител с ремонт ми излезе 2500лв/части с остъпки/ и месец главоболия.

Имам комплект твърд маховик чисто нов валео на 600 км. Комплект притискател с феродо на 20 км. На закс и 2 горни помпи на закс.

Тъпото е че по VIN излиза закса на моята кола , а не е това.

Като купувате гледайте абсолютно всичко .

Питай патило. И сега от магазина не искат да връщат пари.още по тъпо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

stanimir3388vv  Оправи ли се проблема имаш ли ядове сега. Щото и аз съм с апсолютво същия проблем и вече мислех мойта да я бутам в дерето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.