Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно палене при студено време


Donriko

Recommended Posts

На 23.09.2019 г. at 22:50, Алекси Георгиев написа:

Каква според теб е връзката между дебитомера и тракшъна?! И снимките, които си дал?

И аз това се чудя,в сайт за части излиза че са ми такива датчиците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е,че пробвах 2 сутрини да запаля аварийно на газ,пали от ряз без никакви проблеми,работи 5-6 секунди на газ,обръщам на бензин и всичко точно,никакви грижи.Но на бензин като запаля и започват главоболията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхарчи напълно газта в бутилката и покарай колата само на бензин - все едно нямаш газова. Пали я, карай я само на бензин, мини 100-150км и гледай да я държиш повече на оборори. Пак сложи добавка (примерно един флакон в 20л бензин)

Трябва на 100% да изключиш варианта, че газовата ти прави мизерии.

Пак ще питам - какво стана с компа? Каза, че нямаш връзка с мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Алекси Георгиев написа:

Изхарчи напълно газта в бутилката и покарай колата само на бензин - все едно нямаш газова. Пали я, карай я само на бензин, мини 100-150км и гледай да я държиш повече на оборори. Пак сложи добавка (примерно един флакон в 20л бензин)

Трябва на 100% да изключиш варианта, че газовата ти прави мизерии.

Пак ще питам - какво стана с компа? Каза, че нямаш връзка с мотора.

Не е от газовото,пробвал съм го този вариант,на празна бутилка дори разкачих маркучите на изпарителя,с една дума газ не отива до двг.Пак същата работа.Компа трябва да се сменя,така ми каза един майстор,каза че изгорял,обаче там работата отива към 500 лева всичко,аз толкова пари няма да дам.Значи като я закачат на елкон,има връзка с АБС,възд.възгл.,но с двигателя няма връзка.Тоз дето каза че компа е за смяна,каза че е пробвал директно в него да вкара буксата,но пак няма връзка,трябва да се сменя,и като каза колко ще ми струва и остави,полвин заплата няма как да изръся.И ако го сменя тогава да търсим проблема.Няма как да стане,две деца храня,не става да налея всичко в таз кола.Ще се свиква така.Пробвах наскоро пак една седмица карах на бензин само,махнах маркуча за газ към рейката,и вакума на изпарителя,ама пак така,може би една идея по добре,ама не съм много сигурен,проблем има.Просто ми стана интересно че на газ пали без никакви грижи,а на бензин....Просто е като задавена при първото палене за деня,след туй може 100 пъти да запаля,няма проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Donriko написа:

Не е от газовото,пробвал съм го този вариант,на празна бутилка дори разкачих маркучите на изпарителя,с една дума газ не отива до двг.Пак същата работа.Компа трябва да се сменя,така ми каза един майстор,каза че изгорял,обаче там работата отива към 500 лева всичко,аз толкова пари няма да дам.Значи като я закачат на елкон,има връзка с АБС,възд.възгл.,но с двигателя няма връзка.Тоз дето каза че компа е за смяна,каза че е пробвал директно в него да вкара буксата,но пак няма връзка,трябва да се сменя,и като каза колко ще ми струва и остави,полвин заплата няма как да изръся.И ако го сменя тогава да търсим проблема.Няма как да стане,две деца храня,не става да налея всичко в таз кола.Ще се свиква така.Пробвах наскоро пак една седмица карах на бензин само,махнах маркуча за газ към рейката,и вакума на изпарителя,ама пак така,може би една идея по добре,ама не съм много сигурен,проблем има.Просто ми стана интересно че на газ пали без никакви грижи,а на бензин....Просто е като задавена при първото палене за деня,след туй може 100 пъти да запаля,няма проблем

Един колега,каза че е от инжекторите,каза ми сложи полвин резервоар бензин,добавка за инжектори,излез на магистралата и 20-30 км на трета,колкото може,смисъл не на червено,ами на 5000 оборота примерно.И накрая и това ще пробвам,жал ми е за колата,ама.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смело - не се притеснявай! С 5000 оборота няма да я уплашил.

 

Преди 1 час, Donriko написа:

Няма как да стане,две деца храня,не става да налея всичко в таз кола

 

Разбирам те напълно! 

Затова сме тук - да си помагаме и да пестим пари и нерви (доколкото е възможно) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Алекси Георгиев написа:

Смело - не се притеснявай! С 5000 оборота няма да я уплашил.

 

 

Разбирам те напълно! 

Затова сме тук - да си помагаме и да пестим пари и нерви (доколкото е възможно) 

Ей сега я напънах,близо 60км само на трета колкото може,утре на село пак само на бензин,и пак ще я гърча.Сложих добавка на половин резервоар,и ще видим.Ако стане стане,като не така ще я карам.Поне пали и си върви.Сутрешното палене ме дразни.Иначе поне си върви,за малко повече от година съм минал 32хил.км.Миналата зима пак бях пробвал с добавка,ама не я гоних така,както сега,просто я карах нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.10.2019 г. at 21:21, Алекси Георгиев написа:

Сподели после резултата - непременно!

Една идея по добре,но проблема си остава като цяло.Свързах се с едно момче от Варна,занимава се с чип тунинги,диагностики.....Говорих с него и каза че може да реши проблема с компа,каза че компа мога да си го сменя сам,той само да настрои имобилайзера,като се сложи друг компютър,нямало нужда от някакви настройки,но трябва да е същия номер,трябвало само имобилайзера,ама ако не ми се дават много пари,можело направо да го изключи.Аз лично не държа да има имобилайзер.Някой ако реши да я краде,едва ли ще го спре имобилайзерА,пък и каско и правя,така че...Обаче въпроса ми е къде се намира компа,на дизелите видях че е отдолу прозореца по средата,смисъл дето са чистачките,и той това каза,ама за бензиновите не бил сигурен,знаете ли точно къде ми е компа,рових се из нета ама нещо не мога да разбера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Donriko написа:

Една идея по добре,но проблема си остава като цяло.Свързах се с едно момче от Варна,занимава се с чип тунинги,диагностики.....Говорих с него и каза че може да реши проблема с компа,каза че компа мога да си го сменя сам,той само да настрои имобилайзера,като се сложи друг компютър,нямало нужда от някакви настройки,но трябва да е същия номер,трябвало само имобилайзера,ама ако не ми се дават много пари,можело направо да го изключи.Аз лично не държа да има имобилайзер.Някой ако реши да я краде,едва ли ще го спре имобилайзерА,пък и каско и правя,така че...Обаче въпроса ми е къде се намира компа,на дизелите видях че е отдолу прозореца по средата,смисъл дето са чистачките,и той това каза,ама за бензиновите не бил сигурен,знаете ли точно къде ми е компа,рових се из нета ама нещо не мога да разбера

Видях къде е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен.Компютъра имаше прекъснат кабел.На диагностиката излезе О пръстени.Смених ги и вече го няма проблема с трудното палене.След година и половина ходене по мъките,най после се реши този проблем.Пали без да тресе,да се дави и да играят оборотите при студен двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
На 11.10.2019 г. at 11:56, Donriko написа:

Проблема е решен.Компютъра имаше прекъснат кабел.На диагностиката излезе О пръстени.Смених ги и вече го няма проблема с трудното палене.След година и половина ходене по мъките,най после се реши този проблем.Пали без да тресе,да се дави и да играят оборотите при студен двигател

Супер,сега ако споделиш какви са и къде са тези О-пръстени цена няма да имаш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.11.2019 г. at 19:51, Тодор Узунов написа:

Супер,сега ако споделиш какви са и къде са тези О-пръстени цена няма да имаш ;)

Ами на всмукателните колектори,4 броя горе и 4 долу,но не са еднакви(горе са по дебели,долу тънки,или обратното,не помня).Аз закарах на майстора ми,има много за разглобяване и затова не се наех.Майстора ми каза че е по лесно да ми смени съединителя,отколкото тези пръстени.Играчка е докато стигнеш до тях.За един ден я направи,ама поне се реши проблема.Малко бях скептичен че е от тях,но вече повече от месец си пали от ряз всяка сутрин,без грам ядове.Самите пръстени струват около 50 лева всичките 8 броя,и 80 за труд.Ако се бях хванал и сам щях да ги сменя,ама щеше да ми отнеме доста повече време,и не рискувах,че някога се закучва нещо и после.....Затова на човек дето знае какво прави.Не е сложно ама.....Почти всичко си ремонтирам сам по колата,и на жена ми на колата,но някой работи където не са ми много ясни,не рискувам.Някой път ,,ремонти,, ремонти които на пръв поглед изглеждат за 5мин.,ми отнемат цял ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Donriko написа:

Ами на всмукателните колектори,4 броя горе и 4 долу,но не са еднакви(горе са по дебели,долу тънки,или обратното,не помня).Аз закарах на майстора ми,има много за разглобяване и затова не се наех.Майстора ми каза че е по лесно да ми смени съединителя,отколкото тези пръстени.Играчка е докато стигнеш до тях.За един ден я направи,ама поне се реши проблема.Малко бях скептичен че е от тях,но вече повече от месец си пали от ряз всяка сутрин,без грам ядове.Самите пръстени струват около 50 лева всичките 8 броя,и 80 за труд.Ако се бях хванал и сам щях да ги сменя,ама щеше да ми отнеме доста повече време,и не рискувах,че някога се закучва нещо и после.....Затова на човек дето знае какво прави.Не е сложно ама.....Почти всичко си ремонтирам сам по колата,и на жена ми на колата,но някой работи където не са ми много ясни,не рискувам.Някой път ,,ремонти,, ремонти които на пръв поглед изглеждат за 5мин.,ми отнемат цял ден

Надявам се да ти помогне

untitled.JPG

Screenshot_2019-11-09-15-06-26.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги сменях пролетта. При мен пръстените са същите (зелените) и струваха 10-на лева комплекта. Но разликата е, че долу съм с цяла гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.