Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за Scout


Zinoto

Recommended Posts

Благодаря за мнението там гледам и досега не съм "хващал" това, което описваш, но винаги може да стане. Според мен за да стане така е сменян компютъра на колата. Обикновено нищо не ми изписва, защото след като е върнат километража изтриват или блокират достъпа там.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля, намерих Скаут и го купих. Колата е от частно лице, не е от търговец. На реални километри е, но не е съвсем без забележки. На 6 та с 3000 оборота е на 160 км. в час, според мен носи малко по-дълга да е, както примерно при 1,9 октавия 1 на 170 км. в час. Среден разход по борд ми даде 5,3, което включва около 100 км. градско и 250 извънградско, като на магистралата с около 130 - 140. Забелязах при диагностиката, която и правих преди да я взема, че синхронизацията и е  минус 4 и мисля да я коригирам на 0,3 някъде. Някой с опит с BMM мотора ще сподели ли ако се е занимавал как е най-добре за вървеж и икономия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Безаварийно да ти служи!

Обслужи я хубаво - смени абсолютно всички масла и филтри! Задължително! За да не стане фаул в някой момент. Имаше препатили колеги за съжаление.

Чакаме снимки да се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, човекът, от който я купих си е записал какво е сменял и на какви километри, но маслото на халдекса и раздатката не е сменяно, съответно и филтърчето. Така, че с това май ще започна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Zinoto написа:

.........Забелязах при диагностиката, която и правих преди да я взема, че синхронизацията и е  минус 4 и мисля да я коригирам на 0,3 някъде. Някой с опит с BMM мотора ще сподели ли ако се е занимавал как е най-добре за вървеж и икономия?

 

Според мен около 0 e най-добре, ама точност до една-две десети ще ти е трудно да уцелиш.

Честито за новата придобивка. Личи ти, че си доволен.

Ще те очакваме да се включиш и в други теми, ако имаш желание! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да попитам. Има едно леко залюляване от време на време, предимно на прав участък го усещам. Стария собственик каза, че някакви тампони отзад са за смяна. Някой преди да сменя нещо по задния мост да е усещал нещо? Кой точно тампони са и евентуално друго сменя ли се, че гледах бая сложно са го направили окачването и се регулира сходимост и наклон на колелото. На голф 4/ауди а3 си беше просто като каруца ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този разход е малко невероятен. Провери дали не е с чип и дали не е махнат ДПФ и катализатор. Моята е с литър отгоре.

Сходимост се прави по каталог на лазерен стенд. Не би трябвало да носи и люлее, поне моята не го прави. Да залюлява от тампони .... по-скоро от амортесьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще ги проверя амортисьорите, предишния собственик ми обясни, че е ходил на реглаж, но тампоните понеже били за смяна не държи добре и се разваля сходимостта и от там се усеща. Да ви кажа на предишна кола, когато имах изпуснали задни амортисьори се усещаше различно и на неравен асфалт, а тук се усеща на равен път и то само на моменти. За разхода четох някъде мнения, че борда малко лъже, а има и възможност за настройване през VCDS. Аз на всичките си коли до сега съм имал нисък разход с изключение на един опел астра 2.0 DL. Направи ми впечатление, че инерцията е по-слаба, сигурно от това, че е 4х4.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването задължително го правиш. Аз също имах проблем с предното окачване на един пасат и докато не го смених, нямаше реглаж. Въртиш волана и всичко на другата страна. Има степени на износване на амортесьорите. Може да са много омекнали, може да са леко изпуснали и краен случай - морска болест.

При мен борд и колонка са долу горе 1:1. Среден разход за 7-8 к км е 6.9 смесено.

Инерцията е малко по-слаба и при мен.

Редактирано от ma_in
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, явно ще трябва да ги сменя, понякога се усеща, понякога не. Някаква ориентировъчна цена? По един тампон ли са на носач, че още не съм я вдигал на подемник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.01.2019 г. at 18:00, legaltk написа:

 

Според мен около 0 e най-добре, ама точност до една-две десети ще ти е трудно да уцелиш.

Честито за новата придобивка. Личи ти, че си доволен.

Ще те очакваме да се включиш и в други теми, ако имаш желание! ;)

Коригирах синхронизацията на минус 1, толкова показа след първото местене и реших да я оставя така да видя как ще е. Срещнах на няколко места мнения, че моторите 2.0 помпа дюза било най-добре да са около минус 1,6. Сега определено е по-добре от преди, ще покарам така и някой път пак ще си поиграя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Някой тествал ли си е Скаута по този начин, доста добра проходимост ми се струва предвид клиренса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра е, защото надвеса не е голям и може да атакува доста стръмни участъци. Важното е да не опре отдолу след превземането на баира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, отдолу не е много висока, а и междуосието е доста. Моята ми изглежда още по-ниска, незнам от пружините ли е, отпред са с две червени точки, отзад нямаше точки. Амортисьорите са здрави. Сменях преди време пружини на октавия 1, не бяха скъпи, но тези сигурно ще са.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.