Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тракане на двигател 1.8 tsi - и в купето


venislav

Recommended Posts

Здравейте,

Днес започна да трака нещо в двигателя, като дизел, излиза пушек от двигателя и от ауспуха доста гъст бял пушек.

Тракането се чува и в купето. Най- вече когато тръгвам на ниски обороти.

Извинявам се ако има такава тема.

Колата е Октавия 2010, 4х4, 160 коня, 1.8 TSI

Редактирано от venislav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че искам да те разочаровам, но прочети темата на колегата една под твоята

 

Дано не е същото, ама с този двигател това е честа диагноза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндри?

Сега ми я върнага от ремонт и уж са сменяли:

Изпускателен клапан, датчик колянов вал, запалителна бобина, клапъни, гумички на клапъни, гарнитура цилиндрова глава, антифриз, о-пръстени+скоба+опора к-т.

Дали може сега да са ми прекарали нещо?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са те прекарали и това ще те върне на пътя, но са преборили последствията, а не причините. След като е сваляна главата какво е било състоянието на цилиндрите и буталата? А дюзите?

Редактирано от dimitar_ak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не са ми казали. Не зная дали изобщо са ги гледали. :(

Сега ще им я връщам да си я оправят, но проблема е, че колата е в София, а сервиза е в Кюстендил.

Дали да рискувам да я закарам на собствен ход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се обърках - колата сега ли трака след ремонта или тракаше преди него? В момента какво е състоянието? Ако трака след ремонта трябва д им направиш рекламация. Аз лично не бих я карал изобщо яко има някаква шум от двигателя. На репарации и при сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След ремонта започна да трака. И трака най-вече от 800 до 1300 оборота. 

Когато тръгвам на светофара. И пуши яко бял дим. Като локомотив. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е така както писах по горе на репарации и към Кюстендил. Така може да повредиш двигателя до степен да не може да се оправи после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича си на missfire, но може да е от всичко. Лоша свещ или бобина, лошо газоразпределение заради неправилно зацепена верига, отпуснала верига, прогорен клапан, пикаеща дюза. 

 

PS: Вероятно ще набие грешка

Редактирано от dimitar_ak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега като я закачиш на компа далъ показва нещо нередно?

Датчик някой по двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам програма за да я закача.

Иначе на таблото не ми показва никакви грешки.

Сега ховорих с репатрак да я закара.

Ще Ви послулам и няма да рискувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На таблото ясно. Има датчици покрай двигателя които следят впръскването на горивото. Ако ти е заминал някой може да се увеличи пушилека от неправилно изгаряне.

Успех. Стискаме палци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Репатрака я закара и вече е в сервиза. Ще им каза и за твоята идея САКА, да проверят датчиците.

Благодаря на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не се окаже верига и обтегачи при теб,че доста хора играха в този "филм" вече!Стискам палци ,да не е това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

Върнаха ми колата след ново зацепване на веригата и всичко беше ок.

До днес не пушеше, но сега отново започна.

Почна да гори и масло - 1л на 250 километра градско.

Мога ли да изключа турбото и да видя дали гори масло от него или от цилиндрите?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.12.2018 г. at 16:54, CAKA написа:

На таблото ясно. Има датчици покрай двигателя които следят впръскването на горивото. Ако ти е заминал някой може да се увеличи пушилека от неправилно изгаряне.

Успех. Стискаме палци.

 

Къде са тези датчици, защото според мен не са гледани.

Така си мисля, защото днес докато карах по паветата ми светна 2 пъти EPC на таблото и веднага след това изгасва.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здр. Май нещо двусмислено сте разбрали. :) Имах в предвид, че е ясно за лампите по таблото. Обаче има датчици които нямат индикаций по таблото. Те се намират на самия двигател отстрани под ремъците. Може да се хванат с VAG com дали са наред. Тяхната работа е да следят при запалване къде се намират буталата, за да знае самия компютър кога точно да впръска горивото. Инъче се получава или трудно палене или може да изпуши по силно заради прекомерното впръскване на гориво в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.