Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OK1 за 3000лв , размисли и страсти


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте. Както ми каза tini навремето , човек трябва да се движи напред. Другия месец ми приключват всички заеми, затова в стремежа си да имам климатик в колата, много се замислям дали да не си взема някоя октавия1 1.9TDI 90hp. Обмислям примерно да си събирам от закуски до лятото, да си карам макса и останалото да го взема от банката, горе долу по 1000лв на година мога да им плащам. Ясно е че като се вземе кола ти трябват и 1000лв отгоре в случая за ремъци ролки, нов актуатор, поне 2 нови гуми, бутилка CO2, нови спирачни маркучи и ароматизатор борче.

 

От колата се иска в никакъв случай да не е комби, да не е автомат, да е под 101 коня, по възможност 90, да е с новото табло задължително, да няма ръжда, да не е мръсна като селски кенеф отвътре, когато я купувам и е хубаво да не е нов внос заради еко таксата. Въпроса е - според вас , това до колко може да се постигне с бюджет от 3 бона и дали ме съветвате да търся в тази ценова категория?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    23

  • Алекси Георгиев

    7

  • Typi_taratajki

    6

  • sauber

    5

Най-много писали в темата

Трудно ще намериш регистриран екземпляр с тоя бюджет и да е читав. Аз лично съм против новия внос, освен ако ти не си го докараш/харесаш преди да е стъпил в Горубляне. 

Но който търси, намира!

Моята я взех за малко под 3 Бона, с газ и регистрация, но с мнооого забележки.

Просто октавията (читаво тди) си държи цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година продадох моята за 3500 лв. 1.8 бензин, асматик. Ревизирани пребоядисани джанти, 2 комплекта Континентал зима и лято на по 4-5000 км. Едни метални джанти, цялото окачване без носачите подмененто. Мотор, купе, интериор - безупречни. Имаше само един детайл, който не е пребоядисван, на останалите боята беше като на чисто нова кола. Продадох я с каско и ГО за още 4-5 месеца, пълен резервоар, панел на Пайнер с Блутут и четири рециклирани микрета. В последствие се оказа, че имаме някои допирни точки с купувача, който я купи за жена си, но рязко я остави за себе си. Още ме благославя и ме пита защо съм продал такава кола. Понякога и аз се питам същото.

Та с това писание искам да ти кажа, че при положение, че не си на зор, можеш да чакалиш "твоята". Сиреч някой като мен, който неще ти продаде пълен варел, щото знае, че е такъв, а защото е решил, че му трябва друга кола. И тази иска да я махне бързо, без значение, че я дава за 500-1000 лв. под пазарната цена.

 

п.с. - 1.9 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ще е с мракобесна цена, без значение дали е кошница и дали е реално добра. Просто защото мотора е със силна слава и нисък разход.

п.с.2 - Кола нов внос/без номера - НЕ (макар 2 пъти да съм купувал такава). Не само заради допълнителните такси, а и заради това, че не можеш реално да я пробваш, всяко водене до сервиз е 50 кинта за пътна помощ и т.н. Всички сериозни автокъщи, които съм виждал, продават регистрирани коли.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си човек от Шкода клуба, нормално е да си поддържаш колата. Не бързам да, най - вече защото ако взема 4к от банката , ще ги плащам 4 год, ясно ми е че колата изкача веднъж, а на сервиз няма за какво да я водя, 1,9tdi , ако работи , то ще работи винаги. Интересува ме да работи климатика, другото и макса си го може. Аз макса след като го харесах на снимки го купих веднага , щом видях че на блока пише 781.136, знаеш че жената и колата са на късмет, даже продавача ми вика - добре де , качи се поне да я покараш малко.

 

Реално погледнато, докато търсихме фабията на моя човек се оказа че всяка пета която ни харесва с бг номера е със запор, така че и там няма гаранция.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е на късмет, на късмет е. Приятел купи S500 от негов приятел, супер маняк. До последно се обслужваше в Силвърнстар, нищо, че е на 7-8 години варел. Два месеца и хвърли кутия като за 7000лв. ремонт. Гаранция само нова :)

 

За запора - Има си система при нотариусите, която поне теоретично не би трябвало да позволи продажба на кола със запор. Дали реално е така, Боре може да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо (Заубер), доколкото съм наясно откакто съм във форума, не помня някой да е казал лоша дума за този асматик 125 коня агн освен че се мъчи в ниските обороти. Така е, но при 1.8т кога надува турбото, при положение, че асматика след 3000 об си е перфектен за атмосферен мотор. Мен си ме устройва перфектно! Но...

човека, Сашко, иска tdi. Смятам, че тука се искат повече подробности, за да се оцени колата, като външно състояние, а като мотор- още повече.

То винаги ще изскочат брави, моторче на чистачките,  проблем с крушките в купето, но това са нормални болежки. 

За дизелов мотор - най-вече би ме интересувал мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, да беше казал... Моята я продадох напълно обслужена - ремъци, филтри, масла, окачване и амове, 2 чифта гуми на алум. джанти... Единствено трябваше ревизия на турбото, но се оказа след проверка в Трансекспер - прост актуатор. Пича дето сега я кара я разхожда из Бг всеки уикенд и както по-горе казаха - супер доволен е от колата! Ама си мълчите тук у форума, вместо да кажете - запази я за мен еди-колко-си-време! Щото мен ич не ме бъркаше да си седи и да чака в гаража. Стискам палци да изскочи твоята, пък да се похвалиш! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята я видях като я продаваше, но ми беше скъпа, а за актуатора ми е ясно той се сменя с ремъци и ролки, на кофти място е и ръждясва. Трансексперт .... за "50 -60 лв на час" ,ремонтират всичко :D няма да ги коментирам в форума.

 

Moтора не ме интересува, аз като го напържа на 1ва, той ще си каже ако му има нещо, въпроса е въобще дали да се гледат октавии до 3к .

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, аз подшушнах в една друга тема.. когато искаше да купува 530д, но всеки си решава!

Пари не му даваме - акъл колко щеш! Така че, Саше, намери си колата, търси я, па дори и на снимка да я видиш, тя ще ти намигне!

Наздраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тия пари ще е торба с болтове и няма да е добра инвестиция, трябва да увеличиш малко бюджета. а и много си свалил летвата, търси поне Elegance,  ел стъкла, темпомат туй онуй. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, sauber написа:

За запора - Има си система при нотариусите, която поне теоретично не би трябвало да позволи продажба на кола със запор. Дали реално е така, Боре може да каже.

 

Ами, тя системата е на МВР, не е на Нотариалната камара. Нито пита, нито обяснява - директно прекратява смяната на регистрация, без обяснение... Просто казва, че има запор и толкова. Ама защо, ама от кой - загадка !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, zloQQ написа:

Ей, да беше казал... Моята я продадох напълно обслужена - ремъци, филтри, масла, окачване и амове, 2 чифта гуми на алум. джанти... Единствено трябваше ревизия на турбото, но се оказа след проверка в Трансекспер - прост актуатор. Пича дето сега я кара я разхожда из Бг всеки уикенд и както по-горе казаха - супер доволен е от колата! Ама си мълчите тук у форума, вместо да кажете - запази я за мен еди-колко-си-време! Щото мен ич не ме бъркаше да си седи и да чака в гаража. Стискам палци да изскочи твоята, пък да се похвалиш! :)

Ти 1 година чака някой да се сети..... Накрая направо я подари тая LK

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сегашния пазар си заслужават само еи тея https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11541448997003532&slink=9429zh

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542293250577028&slink=9429zh

Всичко останало или е дроб, или е комби или е с старото табло или е с десен волан ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, maxrpm написа:

Ей тая за едната бройка щях да отида да я гледам https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543408471123112&slink=9429zh

човек, тая и "за части" не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Thunderbolt" - Цената обаче е съобразена със състоянието.. За тези Пари няма как да е струна..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е чукната, жулната с разместена броня, нормално е , тая кола е карана след 2006та  в София, (тогава свършиха регистрациите "С") 1550 е чудесна цена за каквато и повреда да и излезе, но като видях че е комби ... не бате, а и е 110 коня големия данък.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Izolini" - Това, че един автомобил на снимките изглежда вехт, не значи, че технически не е добре. Аз имам "Octavia 1", 1.9TDI, 110 конски сили, на около 270.000 километра (втори Собственик съм, като познавам Първия от както я купи от "Еура Тек" през 1999 година и ми я продаде на около 90.000 километра), иначе пребита от голямата градушка преди 6-7 години, с 4-5 ръжди отделно, няколко леки почуквания с други автомобили, но понеже знам какво и как е правено по нея, мога да се обзаложа, че има доста километри още да мине ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още искам , искам и да се махна от картела на 2та Шкода магазина, ама оня ден изрових ада и рая за горивна помпа 1,2 бар и намерих горе долу подходяща от BMW 520D , викам си тая е за нафта, едва ли става за бензин , ама чакай да я видим нова .... и побелях 400++лв за нова, 120 за стара .... Е**л съм ти и BMW то, вярно е че ще разплаче всичко шестака и звука му е уникален, но до там ... 400++ за нафтова помпа и то за помощната, втората ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, maxrpm написа:

Ей тая за едната бройка щях да отида да я гледам https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543408471123112&slink=9429zh

Екстра си е колата за тия пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам , добра е, мога даже да преживея и високия данък от 180 лв , за 10 год това са 1800лв , купувам я без да мигна , заема от 1600лв го изяждам за 1 год , но трябва да я режа и да я правя пикап или фургон. Комбито е кола за човек с 2 деца и куче, не понасям комбита! Виждал съм как се събира немска овчарка в фелиция хечбек, значи можело...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че си в заблуда, че с 1.9 90кс. ще плащал малък данък дълго време. Това е мотор, който попада в категория с тенденция за повишаване на данъка. В тая посока се върви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далече е от 74кв т.е. 101к.с. тоест това време няма да е скоро , а с други дюзи, турбина и софт, Пепи каза че може да извади 150 коня от него, което за вбъдеще е много добра перспектива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.