Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно пали


rosen1919

Recommended Posts

Здравеите колеги Шкодата ми много редко но някои път много трудно пали няма никакви индикации по таблото знам че е хубаво да ида на диагностика но ако някои има някаква идея от какво може да е моля да споделите .Колата е Шкода Октавия 1.8 20v бензин.1999.г След като запали си работи нормално ниски обороти високи всичко нормално .Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прочета нещо такова свързано с този мотор и ме облива пот :)

Причините са много. Ситуациите, в които се проявява също не са малко. Предполагам говориш за първо палене (сутрин). 

Но по принцип няма такъв момент, в който колата пали трудно, а после е ок. Има нещо, което не забелязваш след като е запалила.

помисли си и сподели, че и мен ме интересуват проблемите с AGN-а

Колега, аз чак сега видях, че си от Враца!

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Алекси Георгиев написа:

Като прочета нещо такова свързано с този мотор и ме облива пот :)

Причините са много. Ситуациите, в които се проявява също не са малко. Предполагам говориш за първо палене (сутрин). 

Но по принцип няма такъв момент, в който колата пали трудно, а после е ок. Има нещо, което не забелязваш след като е запалила.

помисли си и сподели, че и мен ме интересуват проблемите с AGN-а

Колега, аз чак сега видях, че си от Враца!

Здравейте този номер ми го върти един два пъти в месеца но не знаеш какво да очакваш. Иначе не ви занимавам за майтап след като запали си работи нормално. Мисля на първо време да сменя бензиностанцията. Зареждам на Газпром 100 октанов .Забравих да ви отговоря за сутрин трудно пали 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако караш на бензин само, определено Газпром не е с най-пресния бензин, още повече g-drive. Не че злословя нещо, но го знам от личен опит.

Може да сложиш една добавка, профилактично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Алекси Георгиев написа:

Да, ако караш на бензин само, определено Газпром не е с най-пресния бензин, още повече g-drive. Не че злословя нещо, но го знам от личен опит.

Може да сложиш една добавка, профилактично.

Благодаря ти на първо време ще сменя бензиностанцията и ще сложа добавка иначе нямам друго обяснение и да ида на майстор как да кажа че не пали като повечето пъти няма проблем. А газ не съм и слагал добре си ми е и на бензин. Благодаря ти че ми обърна внимание. Пожелавам ти без авариино ползване на твоите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Може да разгледаш за проблеми с датчика за положението на коляновия вал (G28 при диагностика), особено, ако прави проблемите при запалване, когато е добре загряла.

Как можеш да опишеш трудното палене? Какви са температурите на охладителната течност и навън? Колко пъти и/или с каква продължителност трябва да върти стартерът, докато запали?

Редактирано от ndandanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, ndandanov написа:

Привет,

Може да разгледаш за проблеми с датчика за положението на коляновия вал (G28 при диагностика), особено, ако прави проблемите при запалване, когато е добре загряла.

Как можеш да опишеш трудното палене? Какви са температурите на охладителната течност и навън? Колко пъти и/или с каква продължителност трябва да върти стартерът, докато запали?

Здравеи при нормална температура мисля че не е от температурата на времето правила го е и лятото и сега иначе топла си пали без никакви проблеми и наи загадачното е че си върви и то доста добре за кола на 200 000 км.Не разбирам много но ако е от датчика на коляновия вал ще има проблеми и като запали.Преди палеше от втория път но последния път беше бая въртене

 

Редактирано от rosen1919
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, skauta написа:

Почиства се стартера и се оправя, минал съм го това на предната кола.

Здравеи колега извинявам се явно има нещо което не разбирам но стартера си върти нормално освен ако е свързан със самото запалване както съм чувал за други марки коли че с бутане няма палене .Ако има нещо моля сподели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа, върти си, но има нужда от  сваляне и почистване, от това поколение колите го имат, като слабост, това ми го каза майстора, който ми направи колата. Дефекта си го има само при ВАГ-групата от всички видове в тия години, каза, че не съм единствения, нито пък ще съм последния. На 80% съм сигурен, че това е, проблема, но колата си е твоя и ти си решаваш, дали да го правиш. Не мисля, че ще излезе много скъпо и не мога да съм сигурен на 100% за резултата, ама ти предлагам да почнеш с нещо елементарно, отколкото да се набутваш с грандиозни ремонти и накрая нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, skauta написа:

Даа, върти си, но има нужда от  сваляне и почистване, от това поколение колите го имат, като слабост, това ми го каза майстора, който ми направи колата. Дефекта си го има само при ВАГ-групата от всички видове в тия години, каза, че не съм единствения, нито пък ще съм последния. На 80% съм сигурен, че това е, проблема, но колата си е твоя и ти си решаваш, дали да го правиш. Не мисля, че ще излезе много скъпо и не мога да съм сигурен на 100% за резултата, ама ти предлагам да почнеш с нещо елементарно, отколкото да се набутваш с грандиозни ремонти и накрая нищо.

Благодаря ти за идеята ще го направя няма загуба 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравеите колеги връщтам се към темата след дълго време да съм сигурен че няма да подведа някои.Решението на проблема се оказа много просто не знам временно ли е но засега върши работа .Зет ми е добър маистор и ме научи преди да съм дал на контакт да дам пълна газ после си пали и без газ както до сега .Незнам каква е логиката но за сега върши работа не съм имал проблем .Дано съм полезен с този пост

Редактирано от rosen1919
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
преди 48 минути, iwanst написа:

При мен с подобни симптоми беше температурния датчик за 20 тина лева.

Този проблем се оказа и при мен- шкода октавия 2003та 1.9tdi помпа дюза 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.