Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Superb II (Шкодата на Стуцата)


Stucata

Recommended Posts

Тази седалка на Рекаро е много хубава, но изглежда все едно е за фабрично вграждане в Голф 3 и според мен, няма да му отива на Супърба. Виж, тези от Ауди С/РС по биха му отивали. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като визия и аз съм за S-Line-а. Но, ако стигна някога до смяна на седалка, водещото ще е комфорта, не вида. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Stucata написа:

Изгледал съм известно количество клипчета по въпроса и съм останал с нагласата, че не е съвсем елементарно.

Най-лесно е, ако на новия лост пише DSG ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@axel, да, ретро визия малко, факт. Тя, най-малкото, отпада поради соления ценоразпис.

@PRR, на 100% и аз бих заложил на комфорта. Но това със седалките също е филм, за съжаление. Повечето варианти не са plug and play. Полека лека ще започна да задълбавам в темата, да меря заглавни места и т.н. за да установя има ли изобщо лесен вариант.

@SKODA 105 RS,

KoNe.jpg.8e7c01813d1fa63af70bb5490be964c5.jpg

Аз не съм от феновете на автомата. Не и на факаното DSG, което щеше да ме вбеси със смените, които прави (7ма скорост при 60км.ч.). Виж ZF по-става. Обичам аз да си контролирам смените от лоста. Ако колата беше ежедневна, вероятно щях да предпочета автомат, който да бори задръстванията.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, това със седалките е драма. Като тествах супърба (дали ще влезне в гаража де) ми дадоха такъв с ел. седалки. Е, два часа не успях да ги наглася да са ми удобни. Върнахме колата в ЕТ и жената седна в един от изложените вътре и веднага каза "Я, тая седалка що е по-удобна?!?". Оказа се обикновената, без електрониката. И, понеже и на мен ми беше по-удобна взехме супърба с обикновени седалки (все пак с подгрев де) ... и не съжаляваме!

 

Що се отнася до аФтоматите ... Абе то и DSG-то идва с пера на волана, ама пак не е същото. Не мога да се примиря, че електрониката ще решава кога и какво да прави. Ама това е щото съм дърт ;) И все пак на VAG някак се търпи, ама японките как се мешат в карането ... Мани!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина рекаротата са много удобни. Аз съм с най-обикновено без екстри от Голф 4 гти, което обаче има плюса да е ръг и тръг в моята кола и за нищо не си го давам. Представям си този ергомед какво е. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.02.2021 г. at 21:28, Stucata написа:

Иначе така изглеждат въпросните Рекаро Ергомед, като тук идеята е, че са невероятно комфортни. Сядал съм на такава седалка и тя няма НИЩО общо с тези за оригинално вграждане от гл.т. на комфорт:

ergomed_es.jpg.032fb5fdf52147e6248c24efd4237baa.jpg

 

Преди време, вдъхновен от студиото на ТОП ГИЪР си бях правил офис стол от автомобилна седалка. Използвах близка като визия на тази. Беше от Алфа Ромео ГТВ като МОМО беше производител, а не Рекаро както е в случая...

stol -alfa romeo.jpg

stol - alfa romeo 3.jpg

IMG_20210303_182056.jpg

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Изчаках максимално да се понатрупа, за да мога да отразя колкото се може по-обективно (или поне да е видимо с просто око) количеството спирачен прах, който отделят EBC-тата. Темата е доста дискутирана в нета и затова ми бе любопитно дали е вярно, че отделят доста спирачен прах. Навъртях точно 14 дни градско шофиране откак са монтирани. Реално за месец и половина, откак са на колата, не съм я мил, но както става ясно общо 14 пъти съм сядал зад волана й. Като изминати километри не мога да преценя, но да кажем, че са около 500км. Отзиви за самите спирачки ще дам по-натам. Нека натрупам още впечатления. Ето колко спирачен прах има по предните и по задните.

Предни:

IMG_20210405_224313.thumb.jpg.78cccf205bb3923fd011ca4917423307.jpg

 

Задни:

IMG_20210405_224328.thumb.jpg.3a30231e146904be6b13f015afdb98dc.jpg

 

Според мен нищо особено откъм количество прахоляк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се различават особено от зелената серия по прахоотделяне. От снимките виждам обаче, че тия джанти не носят на мръсотия. Сега чакаме ревю на почистващите препарати! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@niki, спирам си нирмално, но все още няма брутални изпълнения, защото спазвам указанията за улягането им. Хубаво да се минат едни 600-800км без майсторски изпълнения. Реално сега трябва да са доста мръсни, защото докато улегнат се шлайфат яко. 

 

@SKODA 105 RS, ще ги почистя петък вечер внимателно, цялата ще я лъсна :) Реално "гънметал" разцветките носят най-много на мръсотия, а черните най-малко. С тия сивите...де да знам...ама мен това колко се цапат не ме и дразни особено. Камъчета да не ги пукат и ще съм доволен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, Stucata написа:

Камъчета да не ги пукат и ще съм доволен :)

Ако избягваш скорости над 130-40, има шанс. Иначе дори и 17ките ми, които са с доста прибрани спици, има следи вече от чакъл ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.04.2021 г. at 11:16, Stucata написа:

@niki, спирам си нирмално, но все още няма брутални изпълнения, защото спазвам указанията за улягането им. Хубаво да се минат едни 600-800км без майсторски изпълнения. 

Е тук е разковничето :) Аз понеже съм си каруцар, от самото начало ги мачкам, и трябва да ти кажа че отпред си имах черни джанти :D

След първото магистрално каране ако решиш да им изпробваш възможностите няма да ти се повярва колко тиня ще има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SKODA 105 RS, процесът започва с изплакване с водоструйката. Следва  нанасяне на Good Stuff Piranha по джантите, за да махна феродовия прах, и пяната на Gtechniq Citrus Foam, която разпръсквам с една градинарска кана, която @JORDITOми поръча от китайския OLX :) След това измивам отново с водоструйка.

1618085003486.thumb.jpg.b483f991656f258f645d0277ca13d72d.jpg

1618085024618.thumb.jpg.bee3f9e6e94013f29e52414525c065ad.jpg

После, след като вече (уж) съм свалил феродовия прах с Piranha-та, пръскам само джантите с Gtechniq Citrus Foam, след което ги изчетквам лекичко с една четка на Work Stuff, с мега мек косъм. 

1618084802742.thumb.jpg.ca619d6e8388eb4d8a965c7196835c8c.jpg

1618085046494.thumb.jpg.9c3b02a2a78b345848092b68ca8fa736.jpg

 

Накрая нанасям малко вакса на Turtle Wax "et voilá":

1618085066644.thumb.jpg.4b9931b78dcfa47a44fb9cecee0c6d2a.jpg

1618086363221.thumb.jpg.b2355a31a4274e57e04175b2c56dfdef.jpg

 

 

@Vladi_a, днес проверих километража. Вече имам 800км с тях. Трябва да са "разработени" :) Ще изчакам още 200-300км и ще направя няколко спирания от по-високи скорости. Все пак човек трябва да знае на какво може да разчита :)

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста прилична пяна прави този пулверизатор. Сега остава да оправиш апаратите ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, SKODA 105 RS написа:

Сега остава да оправиш апаратите

хахаха, ейййй, човек не може да започне да събира за нова ? Че нали след 10-15 години тази трябва да я сменя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че все ще се съберем 5-6 човека, да ти помогнем да си купиш 1 кутия боя и четка ... ?

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педант си, Стуца, две мнения по въпроса няма. Аз се включвам към дарението - комплект четки с различен размер от мен :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, Стуца!

Джантите не са мой тип. Много са рехави - тънки и на рядко спиците. Не вървят на този масивен кораб.

Ама кво ти пука. Да се намирам на приказки.

И най-важното - Поздравления за грижите към колата. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, joro-120L написа:

Джантите не са мой тип

Относно джантата - нямаше как, просто трябваше да притежавам OZ Alleggerita! Това ми е любимата джанта ? Не я заменям за нищо и много й се кефя :) Тя на никоя Шкода няма да застане добре. Впрочем, много малко са моделите и типът автомобили, на които би "залепнала". Реално е джанта за писта, ако до момента не съм имал възможност да го споделя. Вдъхновена е от и отдава почит на японския тип рейсинг джанти. Аз зная на Супърб 2 какво би застанало добре - 19ска (втвърдява возията), с повече спици (трудно за чистене) и с ЕТ 40. Може да е странно за мнозина, но отдавна се отказах да гоня визия, защото В МОИТЕ ОЧИ тя априори е окендзана от завода и само пикаеш срещу вятъра, ако се пънеш да я разкрасиш ? От един момент насетне преследвам единствено личен кеф (не търся чуждото одобрение!) както от всяко едно подобрение само по себе си, така и от съвкупната хармония между всички ъпгрейди, която успях да постигна цели 6 години след изкарването й от шоурума. И най-много се кефя, че за първи път си отдъхвам и за себе си зная, че аз повече не искам да променям нищо. Знам, че мога да пипна по интериора, но това не ми е страст и вероятно последните промени по тази кола ще си останат последни :)

 

По отношение чистенето - моето е далеч дори от най-слабата форма на манията за почистване на кола. Но е хубаво да се поддържа чиста една кола, независимо дали е стара, нова, евтина, скъпа, висок или най-нисък клас. Пълни ми душата когато видя  излъскана до блясък Дачия, Шкода, Сеат, Рено. Като видя S-Class и сродните му излъскани на огледало, изобщо не го отчитам, защото те всичките са поддържани от различни автомивки.

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Това "пръскало" е адски дразнещо. И аз си взех подобно, но на друга марка и съм много доволен - до момента в който трябва да помпя като луд за да напръскам цялата кола. За целта - една лека модификация която видях в интернет ме спаси от досадното помпене. 

Купих си алуминиев вентил - 90 градусов - подобен на този от снимката.

 

Разпробих отвор в помпата и монтирах вентила. И с акумулаторна помпа за гуми - помпенето изчезва :) Страшно грозно изглежда, шумно но пък ефекта е поразителен. 

MG2505-00001-ventil-aligatormoto-aluminijg-obrazen_1.jpg

  • Благодаря 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ползите от по-големия кулер в летните жеги - при 37 градуса външна температура и движение по магистрала със 140км.ч., температурата след кулера (при колектора) е 45 градуса или амплитуда от само 8 градуса :)

 

IMG_20210730_145319.thumb.jpg.ee8fcf4053be4064e26699c2fddceb54.jpg

 

 

Извън магистралата, при по-ниската скорост от 100 км.ч., при 36 градуса външна температура, при колектора е 47 градуса (или 11 градуса отклонение).

IMG_20210730_145734.thumb.jpg.f4ce1495ba4b0dc6064045b59ab66f5a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, PRR написа:

А с "малкия" кулер колко беше разликата ?

Правил съм замервания при смяната на кулера. При замерване на стоковия на 19 градуса външна температура, даде 10 градуса амплитуда - т.е. 29 градуса беше при колектора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е около 10-11 градуса със стоков кулер при нормално каране. Ако се изолират пътищата с термо-лента, вероятно ще падне още 2-3 градуса температурата, което вече ще е топ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.