Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Stucata

Skoda Superb II (Шкодата на Стуцата)

Recommended Posts

Stucata

Здравейте!

 

Автомобилът на някои хора може би им е познат от една друга тема, която бе доста разводнена, поради което в тази, с последователни постове, ще разкажа синтезирано как колата се разви и ще се развива във времето. Всичко започна на 12.02.2015г., когато от Еуратек си закупих наличен Шкода Супърб, с ниво на оборудване "Амбишън", с бизнес пакет, 1.8 TSI /118kw/, 160 к.с., 6-степенна ръчна скоростна кутия и 16" джанти Helix. Цветът на колата се води "брлянтен металик" (bondo нарича цвета "Т-Маркет служебен"), а интериорът е "Rubicon grey fabric /black-black/; хомологация N1 (май към днешна дата файдата замина), но с 4+1 места (т.е. без отрязване на петия колан); с удължена гаранция - 5г. или 100 000км. От по-напудрените eкстри, колата не разполага с кожа, навигация и ксенон. Понеже Супърб 3 се бе задал на хоризонта, сделката бе повече от изгодна - 39 473 лева с ДДС.  

Ето така изглеждаше след като я извадих от магазина - един абсолютно нормален чичовски Супърб:

BeFunky_DSC04313.jpg.jpg

BeFunky_DSC04314.jpg.jpg

BeFunky_DSC04319.jpg.jpg

DSC04323.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

В заводско състояние имаше детайли, които не ми допадаха. Едно от най-нетърпимите неща бе умопомрачителното пътно поведение, което се дължеше до много голяма степен на малките за тази кола 16-ски, с които я купих. Видях в продажба едно черно Джемини от Октавия 3 VRS и си казах "защо пък не!". За мое щастие постигнах ефект "2 в 1", защото с тази стъпка реално оправих и втория най-дразнещ ме момент - малкият диаметър на 16-ите скапваше неимоверно много визията на колата, защото няма как да произведеш един сравнително едър автомобил, с големи по площ детайли и да му закичиш джанта, с метална окръжност колкото 1/3 от вратата... Офсетът на RS-ковите джанти е по-голям - ЕТ51мм, но въпреки това застанаха без проблеми и не толкова навътре, както седят при Октавия 3.

На снимките се виждат отстоянието от амортисьора, поглед отпред, отзад и снимка "преди-след".

 

DSC05988.JPG

DSC05970.JPG

DSC05976.JPG

Collage 2.jpg

IMG_20160202_185908.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Хареса ми как черното контрастира на сивия цвят на колата, поради което прецених, че "черната линия" следва да продължи още малко. Шкода предлагат като оригинален аксесоар капаци за огледалата в цвят черна перла. 

 

IMG_20160215_174236.jpg

IMG_20160215_174029.jpg

IMG_20160215_192054.jpg

IMG_20160215_1920545.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Следващата благинка бяха...отново джанти, но този път 19-ските Extreme, отново в черно, за летен комплект. Никъде, дори в интернет (с изключение на една фотошопната снимка), не бях виждал Супърб с тези джанти и ми беше адски любопитно как ще му застанат. Е, автомобилът придоби съвсем различен вид с тях. Доста агресивен такъв. Пътното поведение беше много стабилно. На магистрала нямаше помен от полюшването със 16ките. Но както мнозина се досещат, големият цолаж си има и недостатъци...и то не един и два. Ускорението се влоши неимоверно много, особено тромаво потеглях от спряло положение. Неравностите започнаха да се усещат повече, макар да не беше непоносимо. Спирачният път се удължи осезаемо. Но пък бяхме красиви за известно време :) 

 

 

IMG_20160313_161831 BOBECA Extreme 1.jpg

IMG_20160313_161831 BOBECA Extreme.jpg

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Следващата стъпка от "черната линия" бе да се измиси най-добрия вариант за предната решетка, защото хромът отпред ми идваше излишен. Не харесвам хром, нито хром ефект. Вариантите бяха два - или да сменя цялата предна решетка, която се състои от рамка (хромираната част) и "сърцевина" (която е съчетание от черен лак и посребрена предната част на оребрението), или да сменя само рамката (хрома). Избрах вариант 2 - замених само хромираната рамка с черна такава, закупена от Супершкода, направо боядисана в цвета на огледалата. Заради сливането на цвета на рамка и сърцевина, оптически се уголеми цялата предна решетка. Предницата придоби агресивен вид, за разлика от непукиста с хрома :) 

IMG_20160317_1422055 (1).jpg

IMG_20160317_1422055 (2).jpg

IMG_20160317_1422055 (3).jpg

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Единствената промяна в интериора, дори към днешна дата, са педалите, които са оригинален аксесоар на Шкода (поръчани от ЕТ) и footrest, който е aftermarket, неоригинален продукт, поръчан от Супершкода. 

 

 

IMG_20160317_1422055(3).jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Както споменах - автомобилът стана тромав с 19" джанти. Впрочем, дори със заводските 16" го усещах муден, някак на ръба на поносимото. Особено много се дразнех на двупосоен път и необходимост от изпреварване, което ми се искаше да става по-пъргаво. Колебаех се между Щайнбауер (бокс) и истински ремап. Към днешна дата мога да кажа, че се радвам, че избрах ремапа. Прецених, че за софтуера ще се доверя на западна компания, а не на бай Иван. За целта отидох в Овърдрайв, където Супърбът бе ремапнат със софтуер на APR (САЩ), високооктановата карта (имат и нискооктанова), която предполга каране само със 100 октанов бензин. Преди ремапа на диното е Супърбът е показал стокови 150 к.с. на колелата (oк.170 на двигател), а след ремапа резултатът бе 179 к.с. на колелата (или ок.205 - 210 к.с. на двигателя) и 311 нютона. Колата живна! За съжаление, трябва да споделя и негативното - когато се кара с ниска скорост и обороти под 2000, а предавката е от 3та до 6та, след даване на пълна газ, в в един малък диапазон (ок.100-200 оборота), когато се стоварват нютоните в ниските (ок.2000 оборота) се появиха едни вибрации, които издават, че съединителят, макар и да не приплъзва, но се бори с  нютоните. Но за това по-натам. 

 

 

IMG_20181114_220320216_HDR.jpg

IMG_20161102_224549.jpg

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Реших да премахна буквите от "задницата" на колата. С конец за зъби лесно падат само буквите, но лепилото си остава върху боята, а с обезмаслител (Меглио) не пада. Всъщност лепилото трябва да се напои със спирт 90% (не наранява лака) и след това с нова (за да няма нащърбени ръбове) пластмасова шпатула за винетки буквално да се избута лепилото. Стана, ама клечах поне 30-40 минути. Към момента на задницата няма други букви, освен APR.

IMG_20161102_224652.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Следващата стъпка бе затъмняване на стъклата. Фолиото е Suntek (made in USA), а фолирането е изпълнено в Овърдрайв (ама няма смисъл да се прави там ;) ). Затъмняване на задно стъкло и задни странични на 85%.

 

 

 

before-after.jpg

IMG_20161202_193306.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Отново чрез Овърдрайв, Супърбът бе оборудван с APR downpipe + sport cat (https://www.goapr.com/products/apr_exha ... t_fwd.html). Звукът се промени осезаемо, макар след катализатора да си седеше стоковата генерация. Стана доста по-"гърлен". Отзивчивостта на педала на газта също се повиши. Колата се отпуши във високите. 

 

IMG_8486.JPG

IMG_8483.JPG

IMG_8484.JPG

IMG_20161203_102329.jpg

DSC08939.JPG

 

 

 

DSC08943.JPG

DSC08942.JPG

DSC08944.JPG

 

 

Ето едно доускорение (80-200) след Stage I + downpipe:

 

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Реших още малко да отпуша колата, като монтирам проходно крайно гърне Ремус (с посинен титаниев накрайник, а не боичка :) ), отново закупено от Овърдрайв и монтирано в Крафт Дружба (много са любезни и отзивчиви, но заварката калпава. Не, че не ми предложиха и TIG заваряване, но ми поискаха 200 лв. за услугата...). Резултатът - наистина отпуши! Колата вървеше по един начин до 4000 оборота и по друг след 4000, сякаш се изстрелваше след 4000. С проходното гърне се премахна тази "граница" и ускорението стана плавно и линейно. Явно стоковите гърнета наистина затапват газовете. По-натам ще разкажа защо тази конфигурация (с Ремуса) бе променена.

 

 

IMG_20170223_193114.jpg

IMG_20170223_193245.jpg

IMG_20170224_090455.jpg

 

IMG_20170224_173509.jpg

 

 

 

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

След като тръгнах в посока оптимизиране на вървежа, реших, че трябва да махна красивите, но тежки 19" Екстрийм (ок.13,6кг.) и да мина и лятото на 18". Не подходих оравилно и не търсих тегло като рових из нета за джанти. Избирах си да ми харесат на външен вид. Така се спрях на Oxigin 18 Concave 18", централен отвор 57,1, ЕТ45, с ТЮВ сертификат. Леки ми се струваха, но всъщност се оказаха егати кютуците - 14 кила парчето!!! Хората за 14кг. две джанти си купуват :D От трън та на глог... Както и да е, поне му седяха добре (на живо още повече!).

 

 

IMG_0501.jpg

 

IMG_0514 (1).jpg

 

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

...така де, разкарах Оксиджина, а го бях карал само 50-100 километра. Тежаха! Като минавах през неравности, имах чувството, че колелата ще се откачат... След задълбочена проверка за данни за тегла в нета, се спрях на ENKEI YAMATO (SC 24), 18", ET 45, 9.700kg. Родих се! Олекна й на колата - ускорението се подобри, минава с лекота през неравности, намали спирачния път. Не ми харесват тънките спици, но логично - лекотата идва само с тях. Дебелата спица тежи. Сложих й и предни калобрани, противно на разбиранията, че загрозяват.

 

 

 

IMG_20170321_220925.jpg

IMG_20170326_120156.jpg

IMG_20170801_172000.jpg

IMG_20170801_172143.jpg

IMG-318eb1fafbbf1fdcab9a089d0e6a7eb7-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Със "сетъпа", който бе колата (ремап, даунпайп, крайно гърне и леки джанти), реших да замеря за колко прави 0-200 км.ч. Резервната гума, крик и пожарогасителя са си в багажника + детско столче в колата. Температурата е много висока - ок.34 градуса! Сменям на 6500 оборота, точно преди червената зона (има какво да се коригира по смените, защото трябваше още малко да нагазя в червеното, че на втора да не тъпче толкова под 3500 оборота). Уви, стартът не е много сполучлив, защото асфалтът на "Гернана" е поизтрит и няма сцепление на първа. Излезе около трагичните 33 секунди.

 

Буквално на следващия ден температурите паднаха с 20 градуса. В 09.00ч. беше 12 градуса. Lucky me! :) Моментът на истината. Изстрелях се на същото място и колата даде 4+ секунди по-бързо време. Вярно е, че направих по-добра смяна от първа на втора, защото изчаках да добия сцепление, но пък набих прекъсвач, което ме забави с ок.0.5 сек. Както и да е! Извод - колата си плаче за кулер за летните жеги.

 

 

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Винаги много ми се е искало чичомобилът да зазвучи спортно. Постигнах го благодарение на Extreme tuning. Вече от край до край колата мина на фи 76 мм. Това, което Extreme tuning изработиха включва:
- средно проходнодно гърне на 76мм;
- крайно проходно гърне на 76мм,
като са изработени от неръждаема стомана. Заварките са красота! Погледната отдолу, генерацията изглежда брутално красива. Звукът е безкомпромисен, плътен, един път! Изработиха я за 2 работни дни. Драго - собственикът, е много коректен и търпеливо ми обясни всичко, което ме вълнуваше по проекта. Угоди ми и на мерака да е 76мм, макар че той мислеше по-скоро за 63мм. Грешка няма! Накрайниците са маниашки, брутална двуцевка, която е степенувана (външното дуло е по-късо), много пипнато стои.

IMG_20171020_185507080_HDR.jpg

IMG_20171020_185602405_HDR.jpg

IMG_20171020_185704440_HDR.jpg

IMG_20171020_185717058_HDR.jpg

IMG_20171021_115634020_HDR.jpg

IMG_20171021_115711665_HDR.jpg

IMG_20171021_115816796_HDR.jpg

 

 

IMG_20171021_120030868_HDR.jpg

IMG_20171104_124029366_HDR.jpg

 

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Както споменах по-горе, мапът идва леко нагорно на стоковия съединител, който по дяволите е само 228 милиметров Luk (води се 230), вместо да го бяха монтирали 238 милиметровия (води се 240), каквито слагат на някои аудита, например, които заводски са също 160-170 коня бензин... Един ден се натоварихме 4 души в колата с багаж и по едни баири като подавах газ, усетих на няколко пъти оборотомерът да мръдва нагоре и след това да се застопорява, което си е приплъзване. Кипна ми и започнах да издирвам вариант за оптимизиране на стоковия съединител. Овърдрайв не помогнаха, а 3 седмици мълчаха. Супърбът е с двумасов маховик и с верига на мотора, поради което не ми се рискуваше с твърд маховик (а решения с твърд има на пазара). Общо взето не намерих "истинска" тунинг част, в смисъл на комплект с усилен притискател, а реших да пробвам продукта на Sachs, наречен Екстенд. Той представлява абсолютно стоков съединител и притискател, но с органично феродо като на спортните им съединители, с показатели почти двойно по-добри от тези на стоковото феродо (видно от графиката на прикачената снимка). За 10 дена, считано от поръчката, съединителят пристигна. На кутията има сребрист стикер, което по думите на Бодо Енгеман (бай Мениджър... в Закс), е единственият начин, по който реално може да се познае, че съединителят е модифицирания, а не стоков. Смяната бе извършена в Трансексперт, без забележка! Между другото, стоковият съединител, макар, че е на ръба на силите си, реално не беше се амортизирал изобщо (вижда се от приложената снимка). С този съединител колата държи по-добре мощността си. Категорично захапва доста по-здраво. Вече ок.10 000+ км. Нямам ядове.

 

П.п.: любопитното е, че Евгени викна един стоков маховик от О2 vRS, предназначен за 240 мм съединител, който диаметрално влиза в "кожуха" на скоростната кутия, защото излиза, че не е по-голям от този на Супърба. Въпросният не става за Супърба заради разликата в броя болтове, но става ясно, че в тази кутия може да се монтира комплект маховик и 240мм съединител, стига да се намери (при нужда) конструктивно подходящ комплект.

IMG_20180312_134023808_HDR.jpg

IMG_20180312_134032757_HDR.jpg

IMG_20180312_134200928_HDR.jpg

IMG_20180321_113427275_HDR.jpg

IMG_20180321_113613028_HDR.jpg

IMG_20180321_113625640_HDR.jpg

IMG_20180321_114403670_HDR.jpg

IMG_20180321_114806257_HDR.jpg

IMG_20180321_120008517_HDR.jpg

IMG_20180321_113444695_HDR.jpg

Screenshot_20180322-163720.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Дойде време да си подсигуря доза безгрижие за летните жеги - интеркулер. Този път не се обърнах към запада, а към Китай :) . Кулерът обаче е далеч от типичните китайци. Изработен е безгрешно - няма кофти заварки, няма ръбове, питата е перфектна, казаните също. Общо взето е копие на Вагнер и т.н. Монтиран педантично в Трансексперт. Единствената спънка при монтажа бе с т.нар. бърза връзка, защото не разполагах с преходник от 63 на 64мм. Тук на помощ се отзова hvp800, който ми даде негов нов преходник (благодарности!), както и Евгени от Трансексперт.

Голям, дебеланко - 57мм, с тръби на 70мм. 

IMG_20181105_083521888_HDR.jpg

 

Стоковият слаботелесник :)

IMG-7842d86308df04e5fe29d64f26c2b64f-V.jpg

 

Тук стоковият е изваден:

IMG-2166a3ea53b10ea9f6850e34e1c79c05-V.jpg

 

Китаецът е заел бойна позиция:

IMG-4240be600cc964935e9836ecca6fa543-V.jpg

IMG-51f227bbe7db93a42b78d5a159b249c4-V.jpg

 

Въпросният преходник (единият от двата, другият не стана).

IMG-2e57c56d56cd9f01673125520323d677-V.jpg

 

За мой ужас се оказва, че и преходникът, който уж трябваше да стане, не може да стане, защото на едно място алуминият е в повече.  
Ето как трябва да влезе металната връзка в пластмасата (на снимката се вижда как зъбчето на стоковата бърза връзка се прибира хубаво навътре):

IMG-47fb0576ddcf24487429f968b3b2ff28-V.jpg

 

А ето как бързата връзка на hvp800 не пасна отмах (зъбчето не се прибира навътре и няма как да бъде заскобена джаджата):

IMG-c583dbff53f5130a5b4e48d6ea03829d-V.jpg

 

Тук се намесва Евгени, който на фрезата издялка едно излишно количество метал така, че бързата връзка да щракне за пласмасовата чурка откъм турбото и да я зашие със щипкат:

IMG-15ac2fad91c9098d83d0f71c35eb273f-V.jpg

IMG-ca29d6558f9b4d0c383eaa3575d3d702-V.jpg

 

Ето как вече влиза зъбчето плътно навътре:

IMG-32bcffc218b9089503f4d0c36a176e58-V.jpg

 

Нови, по яки скоби:

IMG-6e91328eff0e4507ee20fd2129320d8a-V.jpg

 

Ново уплътнение на бързата връзка:

IMG-ab3cc20a6274131c1becfd35d28632c9-V.jpg

 

Nice!

IMG-a0cb403462364762397fa184ab3972df-V.jpg

IMG-0c67429356ce31137dc1f3ac46f287f6-V.jpg

IMG-ba2fc8f4e85196fecd69e87b7496804f-V.jpg

 

 

 

А ето и малко сухи данни, замерени сега, през зимата. На първия скрийншот (приложението е Торк) се виждат данни от замерването със стоковия кулер - при външна температура 19 градуса, даде отклонение 10 градуса:

jmQ0GVih.jpg

 

 

Данни от замерването с дебелия бай китаец - при външна температура 13 градуса, даде отклонение 7-8 градуса (шаваше между 20 и 21 градуса). Прави впечатление също така, че турбото не пиква толкова, колкото със стоковия кулер, което се дължи на подобрения поток. Т.е. турбираната вече е максимално разтоварена както откъм кулера, така и откъм генерацията.

fDOz9p1h.png

 

 

За сравнение поствам резултатите на стоковия кулер на Октавията на bondo (1.4 TSI, 150 к.с.), тестван по абсолютно същия начин - при 12,5 градуса външна температура, той даде отклонение 23,5 градуса:

YAQtc7ehaaa.png

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Стуца. Разкошна тема. И миналата я следих, но с тази доказа, че педантите не са на изчезване. Поздравления за постигнатото. Крайния резултат е впечатляващ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
SKODA 105 RS

Стояне, поздрави и от мен за неуморнта работа по колата. На мен ми е интересно след кой ъпгрейд се усети най-голяма разлика в поведението на колата?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L
На 10.12.2018 г. at 21:48, Stucata написа:

Здравейте!

 

Автомобилът на някои хора може би им е познат от една друга тема, която бе доста разводнена, поради което в тази, с последователни постове, ще разкажа синтезирано как колата се разви и ще се развива във времето....

 

 

 

 

Здравей Стуца,

 

Евала за труда и мерака. Браво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

 

@SKODA 105 RS , като оставим ремапа на страна, реално всичко останало е за един голям гъдел, но не само :) Спокойно може и без останалите подобрения.  Но лично моето виждане е, че мапне ли се колата, добре е да се направи всичко възможно да се облекчи турбината, защото всички  сме наясно, че турбото заработва повече. Ето няколко впечатления, които добих във времето:

1. Откъм подобряване динамиката на колата (при мен), след ремапа,  даунпайпът сякаш отпуши най-чувствително. Там газовете са най-горещи, съответно са и най-широки. Като се увеличи фи-то, горещите газове се отвеждат по-лесно и бъзро назад. Не на последно място - облекчава се и турбината.

2. Стоковото крайно гърне е една неголяма, но осезаема "тапа". Стигнах до този извод след като го смених с проходния Ремус. Откъм "перформанс" - нищо специално. Точно при този автомобил, тази интервенция ИЗОБЩО не увеличи децибелите в купето. Нивата на шум в колата си бяха като на стоков автомобил (при все, че беше вече с даунпайп!) - замервах с едно приложение, чието име забравих...

3. След това "изпънах" цялата генерация на 76мм - колата леко вдигна децибелите, но като за 76мм е страшно тихо в купето. Перформанс - колата се отпуши във високите, т.е. по-малко тъпче във високите. Забравих да го опиша вчера, но преди да сложа 76мм от край до край, аз съм карал с една фуния вместо изпускателна система, защото даунпайпът беше на 76мм, след това минавах на 55мм към средното гърне и накрая на 50мм на Ремуса :D Нормално е като се коригира тази неточност, колата да започне да изпуска по-освободено.

4. Кулерът - безценен заради намаляване пиковите стойности на boost-a. Т.е. облекчава турбото. Това резултира в малка доза лаг, защото кулерът е доста по-обемен от стоковия и при смачкване на газта първо трябва да бъде напълнен с въздух. Лагът помага малко и на съединителя, защото нютоните се стоварват една идея по-късно. Перформанс - усещам го като да отпушва малко вървежа във високите (което за мен е прекрасно, защото стоковото 1.8tsi малко след 5000 об. си "тъпче"). По-натам (на пролет, лято) ще споделя дали се постига и в каква степен ефекта на cool-ване на въздуха, защото реално го монтирахме преди няколко седмици, като от тогава външните температури са си доста ниски и на кулера не му се налага да куулва кой знае колко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
SKODA 105 RS

Трябва да направим един тест. Аз съм горе долу като твоя стейдж, без челен кулер. :D На какво налягане ти холд-ва, че гледам доста високи стойности на торк-а даваш?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Честно казано, като мерехме с Торк, искахме да видим дали ще направи разлика в пиковите стойности, защото преди монтажа на кулера даде пик 1.9, който може да е мега моментен, но Торка го отчете. Подозираме, че такъв пик нямаше да бъде отчетен, ако бях с манометър. След монтажа на кулера, пикът падна на 1.5, което ме радва много :) Иначе холдва на 1.3 (май) и нагоре си пада.

 

Ето няколко клипчета, от които може да се добие някаква представа за вървеж (на всичките съм без кулера още):

 

1.BMW E60 530d preface, на задно, мапнато в Madness на 294 коня, с права генерация (гадният звук е от него :D😞

https://youtube.com/watch?v=QTLmaR5C9zk

 

2.BMW E60 530d facelift, xdrive, между 280 и 300 к.с., мапнато от bega4kata (не е мерено на дино):

https://youtube.com/watch?v=1WD0WoAE7Ik

 

3. Seat Leon 3, FR, 1.8tsi (180 стокови коня). Много добре ме държи:

https://youtube.com/watch?v=AS5tpkjjGzE

 

4. BMW E39, 528i, строукнато на 3 литра, с 220 коня:

https://youtube.com/watch?v=SVTnKgFrEeg

Редактирано от Stucata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Гледах клиповете и не разбирам. Държиш на коли, обявени за близо 300 коня, а Сеат-а не се даде особенно. E39-ката се държа прилично. Ясно е, че конете не са всичко. Има въртящ момент, трансмисия, тегло и т.н. Излиза, че двете Е60-ки са доста далеч от 300 кончета - поне от клиповете така се вижда. Доускорението им куца здраво.

 

Браво, продължвай да мачкаш така. Удовлетворението е неповторимо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Едната Бима е 4х4 не забравяйте. 

И автомат. Спрямо Суперба с предно и ръчна кутия... иии, отидоха едни 70 коня на вятъра. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.