Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Superb II (Шкодата на Стуцата)


Stucata

Recommended Posts

1. Равносметката: за около 2ч.30мин. общо успях да сваля лайстната и да махна лепилото. След нагряване със сешоар стана в пъти по-бързо. Замина 1 шишенце спирт 90% ...и кожата на пръстите ми :) Вече е готов и за черни емблеми. Сега остава въпросът как да разкарам хрома около прозорците...?

2.Резултатът - аз съм доволен:

1558183869622.thumb.jpg.af715a1730e3773e150bec82a54aa595.jpg1558183767786.thumb.jpg.c1292c2b626573fc69e93648496e88c1.jpg1558184103100.thumb.jpg.ef27549963c464417fd0ae0e44447eee.jpg1915101909_IMG_20190518_1517212.thumb.jpg.9074c7560866462e041d03034ffef8b7.jpg

1534651762_IMG_20190518_1517092.thumb.jpg.6d0bb502a7994bc9c873909166f383de.jpg1190689688_IMG_20190518_1517312.thumb.jpg.b89a9fc2ebfc594c53ec0ddc69943be2.jpg

 

И една на светло:

913024240_IMG_20190518_1543112.thumb.jpg.4f8848c81e99ab31e8a914cd63333834.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стуци , защо не пробваш с тези новите "модерни" шпрейове ... голяма играчка е облепямето , ам ако не ти хареса винаги може да го махнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@legaltk, @The Best Forman, да вариантите са 1) пласти дип спрей, 2) фолиране и 3) бояджия, който да махне хрома (но идея си нямам как изобщо ще свали кантовете) и да боядиса в черна перла. Клоня към пласти дип, защото фолиото лесно избелява или водоструйките го отчекват и става за ново фолиране. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да свалиш всички лайсни, мисля че Борис може да ти ги направи перфектно с фолио. До колкото разбирам, решил си емблемите и фолиото да са перла, а не матови. Ако е перла, пак ще блести/лъщи. Не като хром, но все пак. Аз лично, бих направил матови елементите. Лично мнение де, то и за т’ва колата ми е с матови неща. Чакам следващия етап да изплакна окото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zloQQ написа:

Ако можеш да свалиш всички лайсни (подозирам, че няма да мога), мисля че Борис може да ти ги направи перфектно с фолио. До колкото разбирам, решил си емблемите и фолиото да са перла (по-скоро да), а не матови. Ако е перла, пак ще блести/лъщи (факт). Не като хром, но все пак (хромът винаги ми циганее). Аз лично, бих направил матови елементите (отпред рамката и огледалата са ми черна перла май "black magic" - с тях искам да ги съчетая). Лично мнение де, то и за т’ва колата ми е с матови неща. Чакам следващия етап да изплакна окото (чаак пък плакнене :))

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотално съм изключил за рамката и огледалата! Съвсем резонно е да ги направиш останалите елементи да се вържат с тях :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е супер, дори ми подсили желанието за промени и по моята Шкода. Какво би ме посъветвал да направя от силовия тунинг и кое не.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, @svi! Радвам се, че ти допада! Относно тунинга - силов е силно казано. Ако под силов (в случая) разбираме ремап, генерация и кулер, то бих казал, че и само ремап ще свърши достатъчно работа, защото на практика вече получаваш "нов" автомобил. Щом ме питаш, предполагам имаш 1.8 тси? Бих го засилил само, ако е от последните (ревизираните). Старите "масларници" - не бих. Дали има нещо измежду подобренията на моята кола, което да не ти препоръчвам? Не, няма. Всичко си струва или поне на мен си ми харесва какъв ефект се постига. Всяко от нещата има своя принос в общото представяне на колата. Самият аз преди да направя нещо доста мисля, чета, гледам клипчета. Поради това например няма да сложа по-голям интейк, защото си мисля, че при моя "сетъп" ефектът би се усетил само, ако ти е добре развита фантазията. При по-големи мощности, постигнати с по-голяма турбина (K04 хибрид, например), ъпгрейднат интейк вероятно би дал по-осезаема разлика заради по-големия въздушен дебит и премахването на някои рестрикции. 

 

п.п. Какво друго бих направил, но не мога - сваляне с пружини и минаване на още по-леки 17" джанти (ОЗ алегерита).

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, @Stucata, да това имам предвид. Да двигателя е бивша  "масларница", но е със сменени бутала и биели, притеснява ме и ДСГ-то, но според @Pepino това не е проблем. До колкото знам е добре да се смени генерацията и кулера преди ремапа. Аз джанти взех (изпаднаха ми изгодно) 17" като твоите и се осети, но ми липсват 2 капачки за тях, ако някои знае от къде мога да си намеря да сподели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Бай ви @JORDITO ми вика "бай Щука, познавам 2ма китайци, които освен медията ти, произвеждат и плафони, които лющят върху пода каквото си пожелаеш изображение". Викам "ОК"...и вече прожектирам:

Ето ги - току-що извадени от кутията:

260222942_IMG_20190619_1933112.thumb.jpg.f3ce2f5bc8910c46c44684218147494e.jpg

1921902915_IMG_20190619_1933232.thumb.jpg.f6758cbc6ca9a4ed51919ee1633c5df2.jpg

 

Сравнение с оригиналните. Това е страната, която се вижда като се отвори вратата:

1826093123_IMG_20190619_1934092.thumb.jpg.294f6e12e8a09118449fe1e2e9d2ca61.jpg

 

Е това е страната с проектора, която гледа надолу:

995095383_IMG_20190619_1934272.thumb.jpg.7d879442f36efa48458c108cf67a2a4f.jpg

 

Ето сравнение как светят оригиналните (ляво) и азиатските (дясно):

1560965754536.thumb.jpg.f673e7cec0ea17e27327b443293586ce.jpg

 

Майсторът:

533111227_IMG_20190619_1934562.thumb.jpg.464607f2deebc3cdf1b8070eae5c62ec.jpg

 

Резултатът на тъмно:

1560966025521.thumb.jpg.c6907a878fbf5be356f888e1feab2cf3.jpg

1560966081278.thumb.jpg.fed5ba5119444047e3a941da65543232.jpg

1560966153323.thumb.jpg.7fd9a25f6f5431024a699ef6ebba2db1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яко е станало. Браво за идеята изпълнението на @JORDITO

Тази снимка кърти. Много е яка:

 

scb_jordito.jpg.2100076d9bf2e8066fdab939c242ddd8.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, The Best Forman написа:

В Жордоландия има всичко , само функционална медия за Ф3 още не е излязла :)

Честито!

Ами не искат да се напъват нещо жълтите. Поглеждам отвреме навреме ама нц.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Stucata Да не видите нещо! Сега не съм само аз единствен и неповторим ?

 

Честито, Стуци! Много е готино, а висящите ченета на хората наоколо е гледка, която ми пълни душата всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, PRR написа:

Харесва ми! Дай линк да поръчвам :)

 

€ 6,99  23%OFF | 2pcs Hot Sale Led Logo Lamp Car Door Welcome Light Courtesy Decorative Light For Skoda Superb 2009-2015 2018
https://s.click.aliexpress.com/e/kNbod5Q

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая лепило свалих от тенекията, особено покрай хром лайстната на багажника, та докато пръстите са загрубели реших да сменя и емблемите. С черни, разбира се ? Доставката от Супершкода днес пристигна и...хванах сешоара, парцала и добрия стар 90%-ов спирт :) Процедурата бе следната - първо нагряване със сешоара, после шиенье с конеца и така докато вече не се поотлепи от метала. За да не надере боята подпъхнах малко хартиено тиксо:

138011397_IMG_20190620_2129552.thumb.jpg.7c44abf8be58569cb36c070d7df24986.jpg

 

Който се чуди дали дупките за центрирането на емблемата са вдлъбнатини или са пробити (аз залагах на второто), е - вдлъбнатини са. След отлепянето остана съвсем малко лепило - нищо раота за наш'та фирма:

1704462614_IMG_20190620_2136042.thumb.jpg.6974545ee744d4938069a5171f316d74.jpg

 

Трък-трък и shine bright like a diamond:

645361455_IMG_20190620_2151252.thumb.jpg.fa5e136cde1c72ce47fcf45dbc9d6f59.jpg

 

Следва центрирането. На новите емблеми има едни крачета от долната страна, които трябва да влязат във вдлъбнатините. Като свалих ор'гиналната емблема установих, че при нея са махнати и ми стана ясно, че при залепването крачетата вече са махнати, т.е. само служат докато не е отлепено предпазното фолио на лепенката, да се намести емблемата така, че крачетата да влязат във вдлъбнатините.

63749344_IMG_20190620_2200402.thumb.jpg.13e3f38e71373f31c875f501588a327a.jpg

 

Аз реших на 4 места да бележа с прекъснати ленти от хартиено тиксо, като на 10 и 13 часа реално тиксото не е прекъснато и държи емблемата да не падне.

317967680_IMG_20190620_2159192.thumb.jpg.2cae3938142a85741e265c6000863bcd.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След центрирането крачетата се отскубват, предпазното фолио се маха и без да се бърза емблемата се залепва, като за да стане точно аз се водих от 4-те прекъснати хертиени ленти, които трябваше да напасна. Може да има по-интелигентни начини, но на прима виста аз се сетих за този. Ето резултата:

558642751_IMG_20190620_2212552.thumb.jpg.722dffe60d63f3102f2fa25322423cfe.jpg

1851788347_IMG_20190620_2209532.thumb.jpg.ca26553c8f0220244b3cd298a2598c69.jpg

1561058604506.thumb.jpg.8cda3adb556a033162145de6fd90a68c.jpg

1561058554805.thumb.jpg.172628c3524f0ea78449811afb00dd9b.jpg

 

п.п. а ето тук се вижда истинския им цвят, т.нар. "black magic", като на огледалата:

1409752819_IMG_20190620_2052522.thumb.jpg.5daeadefa3d4d9515c631280ad29bf47.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е застанала емблемата, хайде сега и лайсната в бронята! :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, SKODA 105 RS написа:

...хайде сега и лайсната в бронята! :D 

Ааа не ? Само, ако има готов "кит" тип готова черна лайстна. Довечера ще зашия задната емблема ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Stucata написа:

Ааа не ? Само, ако има готов "кит" тип готова черна лайстна. Довечера ще зашия задната емблема ;)

А фолио?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Izolini написа:

А фолио?

Няколко насрещни камъчета при 160-180 и светва хрома. А и не е проблем хром лайстната, защото седи много долу, а и малко или много се съчетава с напречния хром на "сърцевината" на решетката, която не я подмених с full black.

 

p.s. споменах, че отворите зад емблемата при Супърба са вдлъбнатини. Довечера ще чопля задната емблема и ще видя там как е, но ето как е при Фабия 1 - дупчено:

IMG_20190621_172538.thumb.jpg.63d943914e8ecf4040cfae98af963a81.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Stucata написа:

Няколко насрещни камъчета при 160-180 и светва хрома. А и не е проблем хром лайстната, защото седи много долу, а и малко или много се съчетава с напречния хром на "сърцевината" на решетката, която не я подмених с full black.

 

Вече пета година съм с фолио на предната решетка. За това време предните калници, броня и капак са боядисвани 2 пъти и отново са за боя от удари на камъни. Фолиото на решетката за цялото това време беше наранено само на 2 (повтарям, две) места, които в Булфолио мацнаха с някакъв маркер преди доста повече от година и още си е черно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених емблемата отзад и изчистих от надписи ;) Като свалих емблемата се оказа, че отзад, за разлика от предната, си стояха крачетата. Независимо от това аз ги махнах преди да я сложа, защото макар и с тях, има начин да застане накриво. И отзад ламарината не е дупчена, а са вдлъбнатини.

1561146422433.thumb.jpg.7fba2f6937c6b1b9ff36c49463e809c2.jpg

 

1561146509349.thumb.jpg.6697cbf14e20f4279f485f2ac84ed75e.jpg

 

1561146563715.thumb.jpg.46160ff01b19631d634a3647ba6bc9b5.jpg

 

 

А ето и разликата с "хром пакета" (лайстна, оригинална емблем и хромиран надпис) и "clear vision" с черната емблема:

1561149596175.thumb.jpg.d4898c7219d9fda5d1aa0815e72c2839.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.