Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бобина, кабели и свещи


Алекси Георгиев

Recommended Posts

От Тук разбрах вече, че запалването е тип DIS. И това, което каза Жоро е точно така. Бобината ги редува 2х2 заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекси, аз пък от твоя линк разбрах, че са две бобини - 1-4, 2-3. Както спомена колега преди.

Ма много сложно написано ве! Не, като моите достъпни обяснения.:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ся, ново двайсет!

Жоре, от публикацията разбрах, че това е  "моята" бобина... 1и4 са от едната страна, а 2и3 от другата. И затова няма(ло) значение, ако сложиш 1 под или над 4, както и 2 под или над 3

Пак казвам, че когато в темницата бях сложил 3 и 4 размени, колата фраскаше като гаубица. А сега (и до онзи ден) с разменени 2 и 3 - никаква разлика.

Колкото и да гледах - при мен е една единствена бобина с 4 извода.

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Алекси Георгиев написа:

Айде ся, ново двайсет!

Жоре, от публикацията разбрах, че това е  "моята" бобина... 1и4 са от едната страна, а 2и3 от другата. И затова няма(ло) значение, ако сложиш 1 под или над 4, както и 2 под или над 3

Пак казвам, че когато в темницата бях сложил 3 и 4 размени, колата фраскаше като гаубица. А сега (и до онзи ден) с разменени 2 и 3 - никаква разлика.

 

Не ме карай да мисля, че това което съм написал до момента е било напразно. Обясних защо няма значение да сменяш 2-3 и 1-4.

Ше фраска. Когато се подава искра на 2 и 3 и респективно сложиш този кабел на 1 или 4, то  първи и четвърти в този момент са в ДМТ и единия вече е пълен с гориво въздушна смес при такта "всмукване" преди да почне да върви нагоре в такт "сгъстяване" и фраска той. А другия е в дмт на работния такт. Затова са разделени по два и смесване на двойките не трябва да има. Затова делкото плющи само при разменен един кабел на който и да е цилиндър

Да, това е твоята бобина, но са две бобини в един корпус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз четох за две намотки в конкретната бобина - една първична и една вторична. Затова я качих илюстративна в началото. Не ме карай да мисля, че в таз бобина има по две и от двете намотки, че вече ще падна от коня.

Просто за мен това запалване е първото уж съвременно след делкото, което смятам за нещо като усрани гащи на чисто дупе! 

Далеч по-ефективно е да се сложи бобина за всеки цилиндър. И не виждам изобщо смисъл в изпълнението, каквото е в случая, тази свещ да пали, ей така, все едно когато й е ред да не би да е забравила да светне.

Даже утре преди да изляза за работа  пак ще сложа 2 на мястото на 3, а 1 на 4... Щом е все тая.

Или аз съм много проС или преди 20 години са се мислили за много умни!

Както в много случаи - по-скоро ще докажа първото ?

Майтапа настрана - Жоре, благодаря, че ми обясни нещата.

И на @cuca7 благодаря, че ме открехна на метод за трепанЬе на коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

DIS запалване

     Това е синхронна запалителна система с двуизводни запалителни бобини - една бобина на две свещи.

Това е извадка от линка, който си показал. Това е твоята система. Това е първото изречение, с което започва разяснението за тази система.

п.п. това означава, че има още една бобина за другите две свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.