Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор за 1.6 TDI


niki4BG

Recommended Posts

Натоварихме акумулатора, има мъртва клетка, взимам нов и приключваме сагата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, niki4BG написа:

Натоварихме акумулатора, има мъртва клетка, взимам нов и приключваме сагата :D

 

Честито. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, колко харчи тази аларма? Защото, ако е от нея, след година пак ще купуваш акумулатор. От друга страна от много години не съм чувал аларма да харчи много, та ми е малко съмнително да е от нея ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, PRR написа:

Добре де, колко харчи тази аларма? Защото, ако е от нея, след година пак ще купуваш акумулатор. От друга страна от много години не съм чувал аларма да харчи много, та ми е малко съмнително да е от нея ;)

На мен също! Но това бе обяснението. В последствие излезе, че акумулатора има мъртви клетки! 

П.с: при алармата разхода на електричество смятам би бил голям, само когато е активиране и да речем пищи цяла нощ разбирам да падне акумулатора, но ... здраве да е! Явно тези пари е трябвало да дам за new battery.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива "дребни" неща оставят доста горчив вкус, защото производителя много добре знае за проблема, но се разсейва! В това отношение Еуратек са много далеч от Хонда. Или поне моя опит е такъв :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, PRR написа:

Такива "дребни" неща оставят доста горчив вкус, защото производителя много добре знае за проблема, но се разсейва! В това отношение Еуратек са много далеч от Хонда. Или поне моя опит е такъв :unsure:

Ами да странно се почувствах и Аз, сега дори ми казаха, че акумулатора ми не бил АGM и гаранцията му отпада, защото за старт - стоп се изисква да бъде от горе споменатата модификация. Предупредиха ме, че ако ми поставят стандартен гаранцията му няма да важи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това е нормално. Старт-стоп системата прилично товари акумулатора и "нормален" ще замине много бързо ... освен, ако не изключиш старт-стопа постоянно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коелги има ли такива аларми свързани към подкачваща помпа и при кражба да отсича горивото. Това ми твърдят в ЕТ и че разхода бил от нея, не знае ли колко ще издържи новия акумулатор ако не я отстранят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Само да споделя - моят акумулатор е на почти 6г и си работи без проблем. 

На съседа ми е на 13 години на пасат, оригиналният - пак си работи без проблем, никога не е зареждан със зарядно, предимно на по-къси дистанции се кара колата и винаги се пали студена, понякога и до -20 падат температурите.

Явно си е до изработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

За да не правя нова тема да попитам, нормално ли е моя акумулатор Varta 60ah 560A да умре за 2 години или причината е в нещо друго...

Първо падна Април,  после Май и сега пак. Колата не се кара както преди заради хоум офиса...

Второ имам нова китайска медия от Ноември месец, но докато колата се караше активно никога не съм имал проблем...

Също така колата е с старт-стоп система, но акумулатора не е тип АGM? 

Какво ще ме посъветвате :) ?

Редактирано от deopk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @deopk - Ако държиш на "Start/Stop"-Системата, си купи нов "AGM" акумулатор. Ако не - трябва да се премерят техническите характеристики на сегашният ТИ акумулатор, след като се зареди с хубаво зарядно за акумулатори :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По около 4 години карат ОЕМ AGM на Октавия 3 дизел.

Ако си в гаранция, ходи да ти го сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Нещо което колегата @tuningmaia е посочил, но да го напиша и по-разбираемо. При смяна на акумулатор задължително се указва на компютъра че е сменен и се задава правилният тип. Това се прави с цел т.нар. "умно зарядно" да го зарежда правилно според характеристиките, взима се в предвид и стареенето му, следи са напрежението при стартиране на мотора... модерна работа. Ако не се отрази смяната на кумулатора в компютъра, той ще продължава да третира новия с параметрите на стария, което май не е най-доброто. Тези акумулатори имат един скенер код на тях.

Някои производители дори са отишли още по-далеч-вграждат чип в акумулатора който комуникира с компа на колата през 12Вт шина, но ние май не сме там (засега). 

Въпреки всичко май и това е направено за да се събират пари.

Редактирано от mag_kiril
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.