Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как се настройват фарове октавия 2 от EU за UK


Raychev

Recommended Posts

Здравейте. Някой знае ли как се сменя стандарта на фарове на октавия 2? Фаровете са с лупа на късите. Чувал съм някъде, че имат някакво лосче, което завъртало дъгата съответно за UK стандарт и Европейски стандарт? Предстои ми пътуване, а не искам да лепя някакви лепенки за да не заслепявам отсрещните водачи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте. Само да кажа че колегата САКА е дал изключително полезна информация. На аматьор като мен му отне 10 минути за да промени дъгата на фаровете. Вече светят както е описано във файла по-горе и карам из европа и англия без никакви проблеми и заслепявания.

Благодарско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Здравейте,

 

Да изтупам малко тази тема от прахоляка.

Ако вярвам на този pdf файл, ако реша да си сложа фарове с лупи от англичанка, защото гледам, че в ebay има оферти, мога да мина само с този мод, така ли е?

Не би трябвало да има заслепяване?

И отделно, ако фаровете са с фабричен ксенон, може ли да се мине на стандартна крушка? Самият цокъл/закрепване идентични ли са, или фаровете имат различна конструкция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете (ксеноновите) са различни отзад. “Запалките” разни други чудесии...ще видя довечера да снимам един да ти покажа. За закрепването - май нямат разлика с нормалните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, cuca7 написа:

H7 и D1S нямат много общо май...

Това ми беше въпроса, ясно, че крушките са различни, но се чудех, до колко са близки.

Ок, значи, ясно е, че трябва да са фарове без ксенон, сега оставя да установя а 100%, че конверсията UK->EU е възможна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф, грешно съм прочел за захвата! Различни са, да. Няма как да стане. Обаче ако можеш - вземи си фабрични ксенони. Лампите за тях ме са скъпи. Ако искаш да работи както трябва обаче - ще трябват и “кантарчетата” - 2 броя са, като взимаш фаровете. Ще стане перфектна работата! Ако се решиш - успех!

Между другото - pdf-a не е линк и не се отваря....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, zloQQ написа:

Оф, грешно съм прочел за захвата! Различни са, да. Няма как да стане. Обаче ако можеш - вземи си фабрични ксенони. Лампите за тях ме са скъпи. Ако искаш да работи както трябва обаче - ще трябват и “кантарчетата” - 2 броя са, като взимаш фаровете. Ще стане перфектна работата! Ако се решиш - успех!

Между другото - pdf-a не е линк и не се отваря....

Ще трябва и обучение, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще трябва “нещо”. Нямам идея обаче, дали ще стане само с прекодиране или ще трябва някой модул да се смени. Тук трябва някой по-запознат да удари едно рамо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че имам нужда от ксенон, много приключения.

Но, разликата в осветяването между нормални фарове (при положение, че сложих най-скъпият Night breaker) с три пъти ходене за реглаж и фарове с лупи без ксенон е огромна.

Сравението ми е между моята кола и същата на приятел, която е с лупи, просто с нея сме пътували много по-често по тъмно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.